SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI
Campania " Tchibo te premiaza la Magic FM " (denumita in cele ce urmeaza „campania”) este organizata de catre:
S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Independentei nr. 319G, City Building, Sectiunea B, Etaj 7, Camera B, Sector 6, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/4497/2001, cod unic de inregistrare RO13869251, avand IBAN nr. RO68 INGB 0001 0081 5814 8910 deschis la ING Bank,
Si
S.C. TCHIBO BRANDS S.R.L., cu sediul in Bucuresti, jud., str. Ghetarior nr. 15, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/7384/2001, cod unic de inregistrare RO 14147924, avand IBAN nr. RO95CITI0000000724791018RON deschis la Citibank Europe plc, Dublin - Sucursala Romania.
numiti in mod colectiv „Organizatorii”.
Campania se va desfasura conform prezentului regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „Magic FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 29 de orase din Romania si pe Internet, pe site-ul www.magicfm.ro.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfasura la postul de radio Magic FM in perioada 8 octombrie 2013- 21 octombrie 2013 in intervalul orar 08.00- 09.00.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Magic FM, Tchibo, S.C. Media Group Services International S.R.L., S.C. Tchibo Brands S.R.L.
SECTIUNEA 5. MECANISMUL CONCURSULUI
a) Concursul " Tchibo te premiaza la Magic FM " se va desfasura la postul de radio Magic FM in perioada 8 octombrie 2013- 21 octombrie 2013 in intervalul orar 08.00- 09.00.
Postul de radio poate fi receptionat si pe site-ul www.magicfm.ro.
a) Pentru a participa la campanie, ascultatorii Magic FM trebuie sa asculte emisunea Magic Start si sa raspunda la intrebarea adresata de realizatorii emisiunii, la momentul concursului.
b) Primul ascultator care suna in direct la radio si raspunde corect la intrebare, este declarat castigator.
c) Se vor acorda in total 10 de premii astfel:
- la concursul organizat la postul de radio Magic FM va fi oferit cate un premiu la fiecare editie a concursului;
d) Un premiu consta intr-un set de baie in valoare de 106.65 Euro (TVA inclus,) compus din:
1 set 2 cosuri decorative, 1 set suport 2 pahare, 1 set 2 prosoape, 1 prosop de baie, 1 halat de baie, 1 dozator sapun lichid, 1 cos de baie ;
sau
1 set de bucatarie in valoare de 102.60 Euro (TVA inclus), compus din: 1 set de cafea (6 buc.), 1 set 4 suporturi farfurii, 1 set 2 cani, 1 set 2 castroane pentru cereale, 1 set 6 mini solnite, 1 set 6 suporturi oua, 1 set de tacamuri din otel inoxidabil (24 buc.), 1 set 6 lingurite pentru oua.
SECTIUNEA 6. PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derularii campaniei, se vor oferi in total 10 premii in valoare totala de 1,046.25 Euro (TVA inclus).
In cadrul acestei campanii, nu este posibila inlocuirea premiilor constand in obiecte cu contravaloarea acestora in bani sau in alte obiecte, si premiile nu pot fi cedate catre terti.
Din momentul in care premiile oferite in cadrul Campaniilor nu se mai afla in posesia Organizatorilor, respectiv din momentul incheierii procesului verbal dintre Organizatori si castigator, toate riscurile legate de acestea se transfera la castigator.
Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.
SECTIUNEA 7. DREPTUL DE PARTICIPARE
La campania " Tchibo te premiaza la Magic FM " poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, care a implinit varsta de 18 ani pana la data participarii la campanie.
Nu pot participa la promotie angajatii Organizatorilor, ai societatilor S.C. Media Group Services International si SBS Broadcasting Media SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Magic FM”), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.
SECTIUNEA 8. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE
Organizatorul va calcula, retine de la castigator si vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor din premii si jocuri de noroc, conform art. 75 alin. 1, art. 77 alin. 1, alin. 3, alin. 5 si alin. 6 din Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.
Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.
SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Castigatorii campaniei, urmare a participarii pe Magic FM vor fi anuntati pe loc, in direct. Ulterior, castigatorii campaniei vor completa un proces- verbal de intrare in posesie a premiului.
Reprezentantul S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. va contacta castigatorul telefonic, in minim 5 zile lucratoare de la data castigarii unei editii a campaniei.
Premiile campaniei sunt acordate dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie.
Orice persoana poate castiga o singura data la acest concurs la postul de radio Magic FM.
Castigatorii vor fi identificati conform datelor personale furnizate realizatorului de programe la momentul concursului sau in baza formularului cu date personale completat pe www.magicfm.ro.
Orice discrepanta intre datele furnizate pe cele doua cai si cele din Buletinul de Identitate sau Cartea de Identitate prezentate la ridicarea premiului, duce la descalificare si ridicarea titlului de castigator.
SECTIUNEA 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE
S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L în vederea desfăşurării Campaniei, prelucrează datele personale ale Participanţilor la această campanie în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în baza notificării nr. 10573.
Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvăluite către terţi cu excepţia împuterniciţilor Organizatorilor şi a cazurilor în care Organizatorii trebuie să respecte obligaţiile impuse de legislaţia în vigoare.
Prin înscrierea în Campanie, participanţii declară că sunt de acord cu Regulamentul Campaniei şi cu faptul ca datele lor personale să fie prelucrate şi să intre în baza de date a Organizatorilor. Datele personale colectate de Organizatori vor fi folosite pentru campanii viitoare de informare, pentru a transmite materiale informative despre produsele şi serviciile Organizatorilor prin orice mijloace de comunicare (poştă, e-mail, SMS) doar dacă persoanele vizate şi-au dat acordul expres şi neechivoc în acest sens. Organizatorii nu condiţionează participarea la Campanie sau primirea premiilor de exprimarea acestui acord. În cazul în care participanţii nu sunt de acord cu prelucrarea acestor date, Organizatorii nu vor face alte demersuri ulterioare în acest sens.
Organizatorii le pot solicita câstigătorilor consimţământul liber exprimat pentru a utiliza în mod gratuit, în diverse materiale tipărite, audio şi video, numele, prenumele, localitatea de reşedinţă şi imaginea lui. Pentru a-şi exprima acordul expres în acest sens, câştigătorii vor semna o declaraţie în care vor fi cuprinşi termenii acestui acord. Organizatorii nu condiţionează participarea la Campanie sau înmânarea premiilor de semnarea acestei declaraţii. În cazul în care participanţii nu sunt de acord cu prelucrarea acestor date, Organizatorii nu vor face alte demersuri ulterioare în acest sens.
Organizatorii garantează confidenţialitatea datelor personale ale tuturor Participanţilor, cu respectarea legislaţiei aplicabile în vigoare. Participantul la Campanie, în calitate de persoană vizată, are, conform Legii 677/2001, următoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul la intervenţie asupra datelor (art. 14), dreptul la opoziţie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) şi dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sau justiţiei (art. 18).
Participanţii au dreptul de a obţine de la Organizatori, la cerere şi în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta şi au, de asemenea, dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate şi legitime legate de situaţia lor particulara, ca datele care îi vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazurilor în care există dispoziţii legale contrare. Participantii au de asemenea, dreptul de a se opune, în mod gratuit şi fără nici o justificare, la prelucrarea datelor sale personale în scopuri de marketing direct. Participanţii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisă adresată Organizatorilor, ştergerea sau actualizarea datelor personale în conformitate cu prevederile Legii 677/2001. În vederea exercitării acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisă, datată şi semnată către S.C. Media Group Services International S.R.L, cu sediul social in Splaiul Independentei nr. 319G, City Building, Sectiunea B, Etaj 7, Camera B, Sector 6, Bucuresti.
Scopurile prelucrării datelor cu caracter personal sunt: organizarea Campaniei şi extragerea câştigătorilor.
SECTIUNEA 11. LITIGII
Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorilor cu o sesizare in acest sens, in termen de maxim 30 de zile de la data incidentului. Organizatorii vor formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maxim 15 zile lucratoare.
In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.
Organizatorii nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care le sunt comunicate informatii false sau eronate.
Organizatorii nu raspund pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania " Tchibo te premiaza la Magic FM " va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorilor, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.magicfm.ro si pe postul de radio MagicFM.
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant incepand cu data de 7 octombrie 2013, fie pe site-ul www.magicfm.ro, fie printr-o solicitare scrisa la sediul S.C. Media Group Services International S.R.L. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia anuntarii modificarilor pe site-ul www.magicfm.ro. si/sau pe postul de radio MagicFM.