SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI
Campania "In asteaptarea lui Mos Nicolae _la Magic FM" (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Independentei nr. 319G, City Building, Sectiunea B, Etaj 7, Camera B, Sector 6, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/4497/2001, cod unic de inregistrare RO13869251, avand IBAN nr. RO68 INGB 0001 0081 5814 8910 deschis la ING Bank, operator de date cu caracter personal inscris cu nr. 10573 in registrul de evidenta a datelor cu caracter personal al Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), reprezentata prin Constantin Florin Ciobica – Administrator,
Campania se va desfasura conform prezentului regulament (“Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit pe site-ul www.magicfm.ro.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligat sa justifice aceste decizii si fara a fi obligat la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.magicfm.ro sau dupa anuntarea acestora pe postul radio Magic FM.
Participarea la Campanie prezuma cunoasterea si acceptarea integrala a Regulamentului, participantii obligandu-se sa respecte Regulamentul si orice dispozitii legale aplicabile in materie. Legea aplicabila este legea romana.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se va desfasura pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „Magic FM”, al carui titular de licenta de radio este detinuta de societatea A.G. Radio Holding S.R.l. (“Radiodifuzor”), care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 29 de orase din Romania si pe Internet, pe site-ul www.magicfm.ro.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfasura la postul de radio Magic FM in perioada 29 noiembrie 2016 – 5 decembrie 2016 inclusiv, de luni pana vineri, in intervalul orar 07.00- 10.00 AM si 16.00-19.00 PM, vor avea loc cate 1, respectiv 2 si 3 editii ale Concursului Campaniei conform mecanismului descris in sectiunea 5 de mai jos.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta Campanie sunt incluse urmatoarele marci si denumiri: Magic FM, Deichmann, Media Group Services International, Deichmann Comercializare Incaltaminte.
Dreptul de a folosi numele Deichmann, ca si orice logo, slogan, marca, firma sau emblema este si ramane proprietatea Deichmann Comercializare Incaltaminte S.R.L., iar Media Group Services International S.R.L. va avea dreptul sa foloseasca aceste atribute numai pe perioada de desfasurare si in scopul prezentei Campanii.
SECTIUNEA 5. MECANISMUL CONCURSULUI
a) Concursul Campaniei se va desfasura la postul de radio Magic FM in perioada 29 noiembrie 2016 – 5 decembrie 2016 inclusiv, de luni pana vineri, in intervalul orar 07.00- 10.00 AM si 16.00-19.00 PM. In ziua de 29 nov., va avea loc o editie a Concursului Campaniei, in ziua de 5 dec. vor avea loc cate 2 editii iar in zilele de 30 nov., 1 si 2 dec. cate 3 editii.
.
b) Pentru a participa la Concursul Campaniei (“Concursul”), ascultatorii Magic FM trebuie sa intre initial pe magazinul online Deichmann, http://www.deichmann.com/RO/ro/shop/welcome.html si sa isi aleaga perechea sau perechile de incaltaminte preferate, in valoare totala de maxim 250 lei, retinaind in acest sens numarul/numerele de articol/articole indicate de catre Deichmann in dreptul produsului/produselor alese. Incaltamintea aleasa poate fi primita ca si premiu ulterior in cadrul Concursului in situatia in care aceasta este disponibila la momentul acordarii premiului sau se pot propune modele similare, daca articolul nu va reintra pe stoc. Etapa următoare presupune înscrierea pe site-ul Magic FM www.magicfm.ro, la pagina dedicata Campaniei, din secțiunea “Concursuri”, respectiv completarea campurilor indicate privind datele personale: nume, prenume, email, telefon, oras, varsta, precum si numarul/numerele articolului/articolelor aferente perechii/perechilor de încălțăminte selectate in prima etapa si marimea/marimile acestora, împreună cu o poveste originala in care sa spuna de ce merita sa primeasca de la Mos Nicolae un cadou si nu o nuielusa.
c) Dintre participantii inscrisi pe site, dj-ii radioului MAGIC FM vor alege cea mai inspirata poveste si il vor declara castigator pe participantul respectiv.
SECTIUNEA 6. PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derularii Campaniei, se va oferi cate un premiu la fiecare editie a concursului Camaniei, respectiv cate 1, 2 sau 3 premii pe zi, in total se vor acorda 12 premii in valoare totala de maxim 3.000 lei,
Un premiu consta intr-o pereche sau mau multe de incaltaminte in valoare totala de maxim 250 lei.(si poate reprezenta incaltamintea a carui numar de articol a fost indicat de catre fiecare participant in formularul de concurs). Exemplu: o pereche de încălțăminte la 249 LEI sau două perechi de încălțăminte: una la 100 LEI și una la 150 LEI etc.
In cazul in care perechea sau perechile de incaltaminte alease au o valoare mai mica de 250 lei, diferenta pana la 250 lei nu se va acorda câștigătorului sub forma de bani sau alte produse, diferența aceasta pierzându-se, iar valoarea premiului stabilindu-se la valoarea totala a pretului de achizitie a perechii sau a perechilor de incaltaminte.
In cazul in care la momentul acordarii premiului, adica la momentul finalizarii formalitatilor de punere in posesie, perechea sau perechile de incaltaminte indicate in fomularul de concurs nu se mai regaseste in stocul Deichmann sau masura indicata nu este disponibila, atunci Castigatorul are posibilitatea de a alege o alta pereche sau alte perechi de incaltaminte in valoare de maxim 250 lei.
Organizatorul isi rezerva dreptul de adauga la concurs si alte premii in afara de cele enuntate mai sus.
In cadrul acestei Campanii, premiile nu pot fi convertite in alte produse si nu pot fi cedate catre terti.
Din momentul in care premiile oferite in cadrul Campaniei nu se mai afla in posesia Organizatorului, respectiv din momentul in care castigatorul intra in posesia premiului si semneaza pentru acesta, toate riscurile legate de acestea se transfera la castigator.
Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.
SECTIUNEA 7. DREPTUL DE PARTICIPARE
La Campanie poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, care a implinit varsta de 18 ani pana la data de 25 noiembrie 2016 (data de incepere Campanie), domiciliata pe teritoriul Romaniei si care detine o carte/ un buletin de identitate valabil, si care s-au inscris in Campanie conform conditiilor din Regulament.
Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului, si ai A.G. RADIO HOLDING S.R.L., (titularul licentei de emisie a postului de radio „Magic FM”), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea Campaniei. Nu au dreptul de a participa la Campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.
In cazul descoperirii oricaror neconcordante intre datele furnizate Organizatorului (de catre oricare dintre participanti) si documentele puse la dispozitie de catre participanti, respectiva participare se invalideaza fara indeplinirea vreunei formalitati inaintea participantilor.
In vederea participarii la Concursurile Campaniei, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator. Cu toate acestea, participantii vor suporta pe cont propriu cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Concurs si anuntarea castigatorilor, precum servicii de internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predariipremiului, etc., precum si impozitul pe venit aplicabil, dupa caz, pentru premiile acordate.
Fiecare persoana poate sa participe la concursurile Campaniei o singura data.
SECTIUNEA 8. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE
Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori, in conformitate cu legea 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu acestea revenind in exclusivitate castigatorilor, daca este cazul.
SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Castigatorii Concursurilor campaniei, vor fi anuntati pe loc pe postul de radio Magic FM, in direct. Ulterior, castigatorii campaniei vor semna pentru intrarea in posesie a premiului.
Reprezentantul MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. va contacta castigatorul telefonic, in minim 5 zile lucratoare de la data castigarii unei editii a concursului Campaniei.
Premiile campaniei sunt acordate dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie.
Orice persoana poate castiga o singura data la aceasta Campanie la postul de radio Magic FM.
Castigatorii vor fi identificati conform datelor personale furnizate in baza formularului cu date personale completat pe www.magicfm.ro.
Orice discrepanta intre datele furnizate si cele prezentate la ridicarea premiului, duce la descalificare si ridicarea titlului de castigator.
In cazul castigatorilor din Bucuresti, formalitatile necesare de punere in posesie a premiului se vor intocmi la sediul Media Group Services International S.R.L.: Bucuresti, Splaiul Independentei, nr. 319G, City Building, Sectiunea B, Etaj 7, Sector 6, in maximum 90 zile lucratoare de la data castigarii editiei concursului Campaniei.
Daca persoana desemnata castigatoare a unei editii a concurs a Campaniei are domiciliul in alt oras, premiul se va trimite la domiciliul acestuia prin curier, costul aferent trasportului va fi suportat de Media Group Services International S.R.L.
Orice alte comisioane vor fi suportate de catre castigatori.
SECTIUNEA 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L în vederea desfăşurării Campaniei, prelucrează datele personale ale Participanţilor la această campanie în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în baza notificării nr. 10573.
Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvăluite către terţi cu excepţia împuterniciţilor Organizatorului şi a cazurilor în care Organizatorulii trebuie să respecte obligaţiile impuse de legislaţia în vigoare.
Prin înscrierea în Campanie, participanţii declară că sunt de acord cu Regulamentul Campaniei şi cu faptul ca datele lor personale să fie prelucrate şi să intre în baza de date a Organizatorului. Datele personale colectate de Organizator vor fi folosite pentru campanii viitoare de informare, pentru a transmite materiale informative despre produsele şi serviciile Organizatorului prin orice mijloace de comunicare (poştă, e-mail, SMS) doar dacă persoanele vizate şi-au dat acordul expres şi neechivoc în acest sens. Organizatorul nu condiţionează participarea la Campanie sau primirea premiilor de exprimarea acestui acord. În cazul în care participanţii nu sunt de acord cu prelucrarea acestor date, Organizatorul nu va face alte demersuri ulterioare în acest sens.
Organizatorul le poate solicita câstigătorilor consimţământul liber exprimat pentru a utiliza în mod gratuit, în diverse materiale tipărite, audio şi video, numele, prenumele, localitatea de reşedinţă şi imaginea lui. Pentru a-şi exprima acordul expres în acest sens, câştigătorii vor semna o declaraţie în care vor fi cuprinşi termenii acestui acord. Organizatorul nu condiţionează participarea la Campanie sau înmânarea premiilor de semnarea acestei declaraţii. În cazul în care participanţii nu sunt de acord cu prelucrarea acestor date, Organizatorul nu va face alte demersuri ulterioare în acest sens.
Organizatorul garantează confidenţialitatea datelor personale ale tuturor Participanţilor, cu respectarea legislaţiei aplicabile în vigoare. Participantul la Campanie, în calitate de persoană vizată, are, conform Legii 677/2001, următoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul la intervenţie asupra datelor (art. 14), dreptul la opoziţie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) şi dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sau justiţiei (art. 18).
Participanţii au dreptul de a obţine de la Organizator, la cerere şi în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta şi au, de asemenea, dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate şi legitime legate de situaţia lor particulara, ca datele care îi vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazurilor în care există dispoziţii legale contrare. Participantii au de asemenea, dreptul de a se opune, în mod gratuit şi fără nici o justificare, la prelucrarea datelor sale personale în scopuri de marketing direct. Participanţii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisă adresată Organizatorului, ştergerea sau actualizarea datelor personale în conformitate cu prevederile Legii 677/2001. În vederea exercitării acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisă, datată şi semnată către S.C. Media Group Services International S.R.L, cu sediul social in Splaiul Independentei nr. 319G, City Building, Sectiunea B, Etaj 7, Camera B, Sector 6, Bucuresti.
Scopurile prelucrării datelor cu caracter personal sunt: organizarea Campaniei şi extragerea câştigătorilor.
SECTIUNEA 11. LITIGII
Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maxim 30 de zile de la data incidentului. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maxim 15 zile lucratoare.
In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.
Organizatorul nu isi va asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care le sunt comunicate informatii false sau eronate.
Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania "In asteaptarea lui Mos Nicolae la Magic FM" va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.magicfm.ro si pe postul de radio MagicFM.
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant incepand cu data de 29 noiembrie 2016, fie pe site-ul www.magicfm.ro, fie printr-o solicitare scrisa la sediul Media Group Services International S.R.L. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia anuntarii modificarilor pe site-ul www.magicfm.ro. si/sau pe postul de radio MagicFM.