SECTIUNEA
1. ORGANIZATORI
Campania „MAGIC Summer" (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L („Organizatorul”), cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, pe postul de radio MAGIC FM, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”/ Partener)
Campania se va desfasura conform
prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti
participantii. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform
legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui
solicitant, atat la sediul MAGIC FM din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10,
Sector 3, Bucuresti cat si prin afisare pe site-ul www.magicfm.ro.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a
modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei
Campanii, fara a fi obligat sa justifice aceste decizii si fara a fi obligat la
plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari,
respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in
vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.magicfm.ro sau dupa anuntarea acestora pe postul radio Magic
FM. Scopul campaniei este de crestere a audientei radioului Magic Fm si
vizibilitatea marcilor mentionate in sectiunea 4 de mai jos.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se
desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio
„Magic FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 29 de orase din
Romania si pe Internet, pe site-ul www.magicfm.ro. precum si pe pagina de
Facebook a postului de radio Magic FM.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfășura începând cu
data de 11 iulie 2022 si pana la data de 2 septembrie 2022, inclusiv.
Concursurile au loc pe durata campaniei, in cadrul programelor postului Magic
FM, difuzate in intervalul orar 07:00 - 19:00, câte 4 (patru) ediții de concurs
pe zi, de Luni pana Vineri.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse următoarele
mărci: Magic FM
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea participării
la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de
taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator. Cu toate
acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care
fac posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor, precum si
servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la
locul predarii premiu, etc.
Pentru a
participa la campanie si pentru a putea castiga premiile acordate de catre
Organizator, Participantii trebuie sa urmeze intocmai pasii urmatorii:
a. Participantul va urmari Campania
difuzata pe postul de radio “Magic FM’ conform art. 2.1
b. Participantul va trimite mesaj catre
postul de radio Magic FM la numarul 0734220044 numar cu tarif normal si va
comunica raspunsul sau la întrebarea adresata de Dj-ii Magic FM.
Organizatorul nu raspunde pentru
eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi:
distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin
inscrierea la Concursul Campaniei, participantii confirma cunoasterea
prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii
regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul
Campaniei implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor
prezentului Regulament.
Organizatorul
isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se
efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea
premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
In perioada 11
iulie 2022 - 2 septembrie 2022 inclusiv, (in intervalul orar 07:00 - 19:00, de
luni pana vineri) la semnalul de concurs, ascultătorii radio Magic FM sunt îndemnați
sa trimită mesaj (la numărul de telefon oferit de realizatorul de program) si
sa răspundă la întrebarea concursului, adresata de Djii Magic FM pe postul de
radio Magic FM in ziua respectiva. Realizatorii/Djii emisiunii de la Magic FM
decid asupra mesajului apreciat ca fiind câștigător. Decizia lor este finala.
Mecanismul se repeta la fiecare ediție de concurs din cadrul Campaniei.
Criteriile de
jurizare:
a. Respectarea cerinței
cu privire la întrebarea adresata;
b. Respectarea
regulamentului campaniei;
c. Creativitate
/ originalitate mesaj.
Mesajele / Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.
Un participant
poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei.
Daca se constata ca un participant declarat anterior câștigător a mai fost
declarat câștigător ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.
In cazul in care
premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia Organizatorului.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derularii Campaniei se va acorda cate 1 premiu la fiecare editie a concursului, de luni pana vineri, in total 160 (unasutasaizeci) premii. Premiile acordate sunt:
8 (opt) premii constând într-un sejur în Grecia in valoare de 800 euro/fiecare (4000 lei), în insulele Thassos sau Halkidiki). Fiecare premiu include cazare cu mic dejun la hotel / vila 3* în luna septembrie 2022, transport cu autocarul
20 (doăzeci de premii) constând în câte 1 (un) sejur în Delta Dunării în lunine septembrie-octombrie 2022 in valoare de 3800 lei/fiecare.
Fiecare premiu include: 3 nopti cazare, cu 3
mese / zi tip buffet, pachet bauturi tip all inclusive, pescuit pe ponton, acces
la facilitati de timp liber (loc de joaca, fotbal, tenis de masa), acces la piscina.
- 22 (douăzecișidouă) de espressoare Heinner în valoare de 301,67 lei fiecare;
-
12 (douăsprezece) friteuze Heinner în valoare de 277,87 lei fiecare;
-
18 (optsprezece) bucăți grill electric Heinner în valoare de 299,88 lei
fiecare;
-
16 (șaisprezece) mașini pâine Heinner în valoare de 242,17 lei fiecare;
-
14 (paisprezece) slow cooker Heinner în valoare de 162,44 lei fiecare;
-
14 (paisprezece) bucăți fierbător electric în valoare de 86,57 lei fiecare;
-
14 (paisprezece) sandwich maker Heinner în valoare de 77,95 lei fiecare;
-
12 (douăsprezece) storcătoare de fructe cu melc Heinner în valoare de 241,33
lei.
-
12 (douăsprezece) stații de călcat Heinner în valoare de 361,17 lei.
Valoarea totală a premiilor este de 179.051,18 lei.
Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.
Nu este permisă, în nicio situaţie,
cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea
contravalorii premiului in bani si
nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
Organizatorul isi rezerva dreptul de
adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai
sus, sub conditia anutarii acestora pe postul de radio Magic FM.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La campanie poate participa orice
persoana fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la
data organizării concursului.
Nu pot participa la Campanie angajatii
Organizatorului, ai societatii A.G. Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie
a postului de radio „Magic FM”), precum si ai celorlalte firme implicate
contractual in organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament.
Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III
ale persoanelor mentionate anterior.
SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Castigatorii campaniei vor fi anuntati
pe loc, in direct pe postul de radio „Magic FM”, DJ-ii Magic FM putând intra în
direct cu ascultătorii câștigători în cadrul programelor radio.
Ulterior vor fi indeplinite
formalitatile de predare/primire a premiului. Reprezentantul Organizatorului va
contacta castigatorul telefonic, in minimum 10 zile lucratoare de la data
castigarii unei editii a concursului campaniei.
Orice discrepante intre datele de
identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate la momentul
inscreirii in campanie, si cele furnizate ulterior desemnarii participantului
respectiv drept câștigător al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, îndreptățește
Organizatorul sa descalifice Participantul, si respectiv sa refuze acordarea
premiului.
Participantii care castiga una dintre
editiile de concurs a Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta
campanie dupa momentul castigarii premiului.
In cazul in care un participant se
inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in
cazul in care va castiga din nou un premiu.
Predarea premiului poate fi insotita
de semnarea unui Proces Verbal de predare-primire. Procesul Verbal va contine,
printre altele, datele de identificare ale participantului, denumirea premiului
si date dintre cele care au fost mentionate telefonic.
Daca in timpul Campaniei nu se inscrie
niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat
de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia
Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri de
fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile
astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a
urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare
si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea
prejudiciilor cauzate.
In cazul in care castigatorul este o
persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de
exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta
este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului
sau legal.
După acordarea premiului Organizatorul
este eliberat de orice obligație privind premiile acordate. În cazul premiilor
constând în sejururi turistice, răspunderea privind calitatea serviciilor
turistice, condițiile și termenii derulării acestora nu revin organizatorului.
Detaliile serviciilor turistice (perioada, locație, servicii auxiliare) se stabilesc exclusiv între câștigător și agenția
de turism sau unitatea de cazare.
SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta Campanie
vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la Campanie.
Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in
vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se
realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si acordarii premiului stabilit
prin prezentul Regulament.
-Pentru activitati ulterioare de
marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu
caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor.
Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata
cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului
European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor
fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal
(„Regulamentul UE”).
Organizatorul vor pastra
confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va
utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti
exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii
acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor privind
datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate
in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice
alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in
cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter
personal”.
SECTIUNEA 11. LITIGII
Eventualele litigii aparute între Organizator
si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant are
de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata
de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in
acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa
aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre
Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in
termen de maximum 15 zile lucratoare.
In cazul in care petentul nu este
multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului,
are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente,
respectiv Judecătoria Sector 3 București.
Organizatorul nu isi vor asuma nicio
raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra
premiilor castigate de catre participanti.
Organizatorul nu isi asuma nicio
raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau
mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul nu isi asuma nicio
raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt
transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile
prezentului Regulament.
Organizatorul nu raspunde pentru
eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor
unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori,
proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau
altii asemenea.
Prin participarea la aceasta Campanie,
Participantii declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa
se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului
Regulament si ale legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta in caz
de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a
anunta publicul pe site-ul www.magicfm.ro sau pe postul de radio Magic FM.
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil
pe site-ul www.magicfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea
conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii
prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează
cu prevederile generale privind premiile castigate in cadrul concursurilor
Magic FM afisate pe site-ul www.magicfm.ro
Organizatorul isi rezerva dreptul de a
modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza
privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor
pe site-ul www.magicfm.ro si/sau anuntarii modificarilor pe postul de radio
Magic FM.
Modificarile/forma modificata a
Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre
urmatoarele 2(doua) momente:
a)
la publicarea pe site a
Regulamentului modificat
b)
la prima anuntare a
modificarilor pe postul de radio „Magic FM”
ANEXA nr. 1 - Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date
privind operatorul de date cu caracter personal si
imputernicitul/subimputernicitii
In vederea desfasurarii Campaniei,
datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de catre:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL
S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic
de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO
, „Operatorul”.
prin intermediul A.G. RADIO HOLDING
S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1,
Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul
Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4780/2013, cod unic de
inregistrare 31491668, atribut fiscal RO „Imputernicit”.
Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL
S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, email:
privacy@mgsi.ro.
2. Categorii
de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul prin
intermediul Împuternicitului va colecta de la participanți urmatoarele
categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar
de telefon mobil in format national de 10 cifre;
(iv) localitatea de resedinta/domiciliu
In cadrul Campaniei, Operatorul prin
intermediul Imputernicitilor va colecta de la câștigători suplimentare urmatoarele
categorii de date cu caracter personal:
(i) data
nasterii
(ii) adresa poștală;
(iii) codul numeric personal.
Data nasterii si localitatea vor fi colectate
doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este
conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania.
Adresa postala va fi solicitata doar
pentru livrarea premiilor in situația in care formalitățile de acordare a
premiilor se realizează prin curier, si doar participantilor castigatori,
validati.
Codul numeric personal se va colecta
numai în cazul câștigătorilor premiilor a căror valoare depășește suma de 600
(șasesute) lei pentru virarea impozitului pe câștigurile din premii.
3. Datele cu caracter personal ale
participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin
intermediul Imputernicitului, in vederea:
(i) organizarii
si desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii
si validarii castigatorilor;
(iii) atribuirii
premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale
Operatorului.
4. Temeiul
juridic al prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in temeiul
consimtamantului si/ sau al interesului legitim, prin acceptarea de catre
persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.
5. Destinatarii
datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate
in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite curierului in vederea
livrarii premiului castigatorilor, precum si autorităților, in cazurile in care
Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada
de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale
Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la
incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de
alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter,
marketing, etc.
Datele cu caracter personal ale
castigatorilor, vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale
aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data
acordarii premiului.
La expirarea perioadei de stocare a
datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe
mijloacele de prelucrare si stocare impunand imputernicitului obligatii
similare.
7. Drepturile
persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari
echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata
Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul
de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara
ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului
inainte de retragerea acestuia;
(ii) dreptul
de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii) dreptul
de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul
de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul
la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul
de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad
contrariul;
(vii) dreptul
la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul
de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a
Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
8. Protectia
datelor cu caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot participa
exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii
Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul / Imputernicitul
primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de
18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de
prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un
parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date
cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani,
Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe
mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea
datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze
masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate
corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la
Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor obligatii similare.
La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de
riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in
special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea,
divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal
transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie,
participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter
personal catre Operator, in scopul includerii acestor date cu caracter personal
in baza de date a Operatorului, in scopul participarii la Campanie, identificarii
si validarii ca si câștigător, inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea
politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a modifica
prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in
cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si
securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a
afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi
publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa
la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost
încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte
prevederi
Datele personale ale participanților
la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr.
679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea
datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date.
Prezentul Regulament s-a redactat si
emis in data de 11.07.2022.
Organizator
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.
ACT ADIȚIONAL NR. 1/11.07.2022
LA REGULAMENTUL CAMPANIEI
PROMOTIONALE "MAGIC SUMMER - 2022".
Organizatorul Campaniei „MAGIC Summer" (denumita in cele ce urmeaza „Campania”), respectiv Societatea MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L („Organizatorul”), cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, a decis modificarea Regulamentului, respectiv Secțiunea 7 din Regulament care va avea următorul cuprins:
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derularii Campaniei se va acorda cate 1 premiu la fiecare
editie a concursului, de luni pana vineri, in total 160 (unasutasaizeci)
premii. Premiile acordate sunt:
5 (cinci) premii constând într-un sejur la Hotel Bavaria Blu 4* din Stațiunea Mamaia, in valoare de 7400 lei/fiecare
Fiecare premiu include: cazare 7 nopti (intrare în zilele
de luni, ieșire în zilele de luni ale săptămânii) pentru 2 persoane la hotelul
menționat anterior, mic dejun, prânz și cină incluse, intrare zilnic, pe toată
durata sejurului, la Aqua Magic Mamaia;
3 (trei) premii constând într-un sejur în apartament cu regim hotelier în cadrul Rezident din Stațiunea Eforie Nord, in valoare de 5300 lei/fiecare
Fiecare premiu include: cazare 7 nopti pentru 2 persoane în
locația menționată anterior, mic dejun, intrare zilnic, pe toată durata
sejurului, la Eforie Aqua Magic din
Stațiunea Eforie Nord.
Câștigătorii acestor 3 premii pot opta pentru a beneficia
de pachete de cazare și în alte locații Rezident, respectiv Predeal sau Bucuresti, cu precizarea că în aceste 2
locații premiul nu poate include access la Aqua Park.
8 (opt) premii constând într-un sejur în Grecia in valoare de 800 euro/fiecare (4000 lei), în insulele Thassos sau Halkidiki). Fiecare premiu include cazare cu mic dejun la hotel / vila 3* în luna septembrie 2022, transport cu autocarul.
20 (douăzeci de premii) constând în câte 1 (un) sejur în Delta Dunării în lunine septembrie-octombrie 2022 in valoare de 3800 lei/fiecare.
Fiecare premiu include: 3 nopti cazare, cu 3 mese / zi tip buffet,
pachet bauturi tip all inclusive, pescuit pe ponton, acces la facilitati de
timp liber (loc de joaca, fotbal, tenis de masa), acces la piscina.
Pentru toate sejururile/pachetele turistice oferite ca premiu, perioada în care câștigătorii pot beneficia de de acestea va fi stabilita exclusive de către unitatea de cazare/agenția de turism împreuna cu câștigătorii, in funcție de disponibilitatea unităților de cazare sau a celorlalte servicii adiacente. Organizatorul nu răspunde și nu se implică în furnizarea pachetului turistic și nu acorcă gatanții cu privire la serviciile turistice.
Premii in produse, astfel:
- 22 (douăzecișidouă) de espressoare Heinner în valoare de
301,67 lei fiecare;
- 12 (douăsprezece)
friteuze Heinner în valoare de 277,87 lei fiecare;
- 18
(optsprezece) bucăți grill electric Heinner în valoare de 299,88 lei fiecare;
- 16 (șaisprezece)
mașini pâine Heinner în valoare de 242,17 lei fiecare;
- 14 (paisprezece)
slow cooker Heinner în valoare de 162,44 lei fiecare;
- 14
(paisprezece) bucăți fierbător electric în valoare de 86,57 lei fiecare;
- 14
(paisprezece) sandwich maker Heinner în valoare de 77,95 lei fiecare;
- 12 (douăsprezece)
storcătoare de fructe cu melc Heinner în valoare de 241,33 lei.
- 12 (douăsprezece)
stații de călcat Heinner în valoare de 361,17 lei.
Valoarea totală a premiilor este de 191.951,18 lei.
Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.
Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului
câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului
in bani si nici nu se poate cere
modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
Organizatorul isi rezerva dreptul de adauga la
concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus, sub
conditia anutarii acestora pe postul de radio Magic FM.
Prezentele modificări intra in vigoareconform Regulamentului, cel mai devreme, la primul dintre urmatoarele 2(doua) momente:
a)
la publicarea pe site a Regulamentului
modificat
b)
la prima anuntare a modificarilor pe postul
de radio „Magic FM”.
Organizator
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.