SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI
Campania „Declaratie de dragoste” (denumita in cele
ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L („Organizatorul”), cu
sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera
B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe
langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251,
atribut fiscal RO, pe postul de radio MAGIC FM, post a carui licenta este
detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”/
Partener)
Campania se va desfasura conform prezentului regulament („Regulamentul”),
care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul este intocmit si adus
la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind
disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul MAGIC FM din
Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, Bucuresti cat si prin afisare pe
site-ul www.magicfm.ro.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de
a opri, de a suspenda sau de a prelungi desfasurarea acestei Campanii, fara a
fi obligat sa justifice aceste decizii si fara a fi obligat la plata de daune
interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari, respectiv
decizii de oprire/suspendare/prelugire a desfasurarii Campaniei sa intre in
vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.magicfm.ro sau dupa anuntarea acestora pe postul radio Magic
FM. Scopul campaniei este de crestere a audientei radioului Magic Fm si
vizibilitatea marcilor mentionate in sectiunea 4 de mai jos.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a
fi difuzata pe postul de radio „Magic FM”, care poate fi receptat in Bucuresti
si in alte 29 de orase din Romania.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfasura incepand cu data de 6 februarie 2023 si pana la
data de 24 februarie 2023, inclusiv. Concursurile au loc in intervalul 6
februarie 2023 si pana la data de 24 februarie 2023 inclusiv, in cadrul
programelor postului Magic FM, din intervalul orar 07.00 - 19:00 de luni până
vineri și din intervalul orar 07.00 - 13:00 în zilele de sâmbătă și duminică.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Magic FM, Stil
Diamonds, graveazapovesteata.ro, Ruxi.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
In
vederea participării la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in
contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre
Organizator. Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale
pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea
castigatorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio,
cheltuieli cu deplasarea la locul predarii premiu, etc.
Pentru
a participa la campanie si pentru a putea castiga premiile acordate de catre
Organizator, Participantii trebuie sa urmeze intocmai pasii urmatorii:
a. Participantul va urmari
Campania difuzata pe postul de radio “Magic FM’ conform Secțiunii 3.
b. Participantul va transmite
un mesaj prin intermediul aplicatiei Whatsapp la numărul 0734220044 aparținând
Magic FM datele lui (nume, prenume, si localitatea de reședință/domiciliu) si raspunsul la intrebarea/cerinta adresata
de Dj-ii Magic FM.
Organizatorul nu raspunde pentru eventualele disfuncționalități ale
tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie
electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor
de telecomunicatii, internet etc.
Prin
inscrierea la Concursul Campaniei, participantii confirma cunoasterea
prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii
regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul
Campaniei implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului
Regulament.
Organizatorul
isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se
efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea
premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
In perioada 06 - 24 februarie 2023 inclusiv, in
intervalul orar 07:00-19:00, Luni - Vineri, si intervalul 08:00 - 12:00 Sambata
si Duminica, la semnalul de concurs, ascultatorii radio Magic FM sunt indemnati
sa se inscrie prin mesaje Whatsapp la numarul 0734 22 00 44 (tarif normal) cu
mesajul/raspuns specific intrebarii adresate de Djii MagicFm pe postul de radio Magic FM. Acestia vor alege cel mai
creativ/original/emotionant mesaj dintre mesajele primite si il va declara câștigător.
Decizia lor este finală. Realizatorii/Djii emisiunilor de la Magic FM - după desemnarea câștigătorului - pot intra în
legătură telefonică directă, în cadrul emisiunii, cu ascultătorul în cauză.
Mecanismul se repeta la fiecare editie de concurs din cadrul Campaniei.
Criteriile de jurizare:
a. Respectarea cerintei cu privire la intrebarea
adresata;
b. Respectarea regulamentului campaniei;
c. Creativitate/originalitate.
Mesajele / Raspunsurile care contin un limbaj
tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura telefonica sau
comunicarea cu participantul la Campanie va fi intrerupta si participantul
descalificat. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul
raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor,
raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie. Participantul la campanie are obligatia de a
furniza Organizatorului informatii corecte si complete si de a ii furniza toate
informatiile solicitate conform regulamentului.
Un participant poate castiga un singur premiu, o
singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant
declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane
valabil doar primul premiu castigat.
In cazul in care premiul nu va fi acordat, va ramane
in posesia Organizatorului.
SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI
Pe parcursul
derularii Campaniei se va acorda cate 1 premiu la fiecare editie a concursului
Campaniei, astfel:
In programul din
intervalul 07:00 - 10:00, de Luni pana Joi, se va acorda cate 1 premiu constând într-o bijuterie cu diamant in
valoare de 1100 lei, in total 12 premii.
In programul din
intervalul 07:00 - 10:00, zilele de Vineri, se va acorda cate 1 premiu - inel
cu diamant in valoare de 2100 lei, in total 3 premii.
In programele din
intervalul 10:00 - 19:00 se vor acorda cate 3 premii pe zi, constând alternativ într-un lantisor cu medalion
argint aurit in valoare de 299,9 lei (34 de premii) sau intr-un stilou cu decoratiuni
realizate manual in valoare de 200 lei (19 premii).
Vor fi acordate în
total un număr de 68 de premii cu o valoare totală de 33.496,6 lei.
Premiul va fi acordat
castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a
nerespectarii prezentului regulament.
Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul
sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi durata Campaniei și de a adauga la concursurile Campaniei si alte
premii in afara de cele enuntate mai sus, sub conditia anutarii acestura pe postul
de radio Magic FM.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La campanie poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, cu vârsta
de peste 18 ani împliniți la data organizării concursului.
Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului, ai societatii A.G.
Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Magic
FM”), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea
campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament. Nu au dreptul de a
participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor
mentionate anterior.
Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a
anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea
prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul
constatarii unor asemenea situatii.
SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI
ACORDAREA PREMIILOR
Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe loc, in direct pe postul de radio
„Magic FM”, urmand ca, ulterior, sa completeze un formular de intrare in
posesie a premiului/predare primire.
Reprezentantul Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum
10 zile lucratoare de la data castigarii unei editii a concursului campaniei.
Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta si
numar de telefon) furnizate la momentul inscreirii in campanie, si cele
furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept castigator al
unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa
descalifice Participantul, si respectiv sa refuze acordarea premiului.
Premiile campaniei sunt acordate dupa intocmirea formalitatilor necesare de
punere in posesie.
Participantii care castiga una dintre editiile de concurs a Campaniei, nu
mai au dreptul sa participe la aceasta campanie dupa momentul castigarii
premiului.
In cazul in care un participant se inscrie din nou in Campanie, dupa
castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou
un premiu.
Predarea premiului va fi insotita de semnarea obligatorie a unui Proces
Verbal de predare-primire. Procesul Verbal va contine, printre altele, datele
de identificare ale participantului, denumirea premiului si date dintre cele
care au fost mentionate telefonic.
Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu
mai putini Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase
neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are
dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita
restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic
(prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti)
respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
In cazul in care castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de
exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce
limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in
posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.
Formalitatile necesare de punere in posesie se poate intocmi la urmatoarea
adresa: Bucuresti, Splaiul Unirii, nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10,
Sector 3 si/sau in fata notarului public, dupa caz, in minimum 10 zile
lucratoare si maximum 40 zile lucratoare de la data castigarii editiei de
concurs a campaniei. Organizatorul poate prelungi acest termen atunci când din
motive organizatorice nu poate încheia formalitățile de acordare a premiului
înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat
întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.
Premiile neacordate vor ramane in posesia
Organizatorului care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va
considera necesara sau potrivita intereselor sale.
SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la aceasta
Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la
Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor
personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea
datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si acordarii
premiului stabilit prin prezentul Regulament.
-Pentru activitati ulterioare de marketing
direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal
se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorul
garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu
respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului
European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor
fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal
(„Regulamentul UE”).
Organizatorul vor pastra
confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va
utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre
terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii
acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor
privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal
prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum
si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt
redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu
caracter personal”.
SECTIUNEA 11. LITIGII
Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la campanie
se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura
cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va
adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de
zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi
luata in considerare de catre Organizator. Organizatorul va formula un raspuns
la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.
In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de
modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze
instantelor judecatoresti romane competente, respectiv Judecătoria Sector 3
București.
Organizatorul nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile
tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre
participanti.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea
retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt
comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt
transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile
prezentului Regulament.
Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea
Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de
energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de
telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii declara si garanteaza
faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor,
termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA
CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie
a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.magicfm.ro
sau pe postul de radio Magic FM.
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL
CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.magicfm.ro.
Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in
prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului
Regulament. Prezentul regulament se completează cu Regulamentul general
aplicabil in cadrul concursurilor MagicFM afisat pe site-ul www.magicfm.ro
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile
prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei
o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe site-ul www.magicfm.ro si/sau
anuntarii modificarilor pe postul de radio Magic FM.
Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai
devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua) momente:
a)
la publicarea pe site a
Regulamentului modificat
b)
la prima anuntare a
modificarilor pe postul de radio „Magic FM”
ANEXA nr. 1 - Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter
personal –
1. Date privind operatorul
de date cu caracter personal si imputernicitul/subimputernicitii
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale
participanților vor fi prelucrate de catre:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj
10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul
Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de
inregistrare 13869251, atribut fiscal RO
, „Operatorul”.
prin intermediul A.G. RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul social in
Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3,
Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa
Tribunalul Bucuresti J40/4780/2013, cod unic de inregistrare 31491668, atribut
fiscal RO „Imputernicit”
Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea
drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter
personal sunt urmatoarele:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj
10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, email: privacy@mgsi.ro.
2. Categorii de
date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul
prin intermediul Împuternicitului va
colecta de la periciopanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar de telefon mobil in format national de 10
cifre;
(iv) varsta;
(v) localitatea de resedinta/domiciliu
In cadrul Campaniei, Operatorul
prin intermediul Imputernicitului se va colecta suplimentar de la castigatori urmatoarele
categorii de date cu caracter personal:
(i) adresa de email pentru a exista o alternativa de
comunicare;
(ii) adresa postala pentru expedierea premiilor in
situația in care formalitățile de acordare a premiilor se realizează prin
curier;
(iii) codul numeric personal numai pentru castigatorii
ale caror premii depasesc valoarea de 600 lei, pentru virarea impozitului pentru
veniturile din premii.
Varsta si localitatea vor fi colectate
doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este
conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul
inscrierii in Campanie si rezident in Romania.
3. Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi
prelucrate de catre Operator prin intermediul Imputernicitului si
Subimputernicitilor, in vederea:
(i) organizarii si
desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii si
validarii castigatorilor;
(iii) atribuirii
premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale
Operatorului.
4. Temeiul juridic
al prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului si/ sau al interesului
legitim, prin acceptarea de catre persoana vizata a Regulamentului si a
anexelor la acesta.
5. Destinatarii
datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator
vor fi vor fi dezvaluite curierului in vederea livrarii premiului
castigatorilor, precum si autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie
sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada de
stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor
fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei
in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea
Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc;
Datele cu caracter personal ale castigatorilor, vor fi stocate de catre
Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila,
respectiv 10 (zece) ani de la data acordarii premiului.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal,
Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si
stocare impunand imputernicitului sau obligatii similare.
Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de catre
Operator si Imputerniciti in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei,
ele nefiind utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au
optat pentru primirea de alte informatii din partea
Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc, pana la
momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile
persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente,
Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de
retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca
aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului
inainte de retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a
solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita
rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul de a
solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul la
restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se
opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la
portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a
depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii
Datelor cu Caracter Personal.
8. Protectia
datelor cu caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de
minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate
date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care
Operatorul / Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/
distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/
Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii
parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor
persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge
distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea
datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice
adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor
cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se
obliga sa impuna imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului
adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de
prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod
accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea
neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise,
stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire
la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator, in scopul includerii
acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului, in scopul
participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator,
inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea
politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand
pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri
mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale
persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice
astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al
Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi
mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in
conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia
persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal
si privind libera circulație a acestor date.
Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de03.02.2023.
Organizator
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.