SECTIUNEA 1. ORGANIZATOR
Campania
„Sheba HOPE” (denumita in cele ce
urmeaza „Campania”) este organizata de catre
MARS Romania S.R.L. cu sediul in Strada
Aviator Popisteanu, nr.54A, Expo Business Park, Cladirea 1, Et. 5, Sector 1,
Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/5983/1994, cod
fiscal RO 5427470 (denumit in continuare in mod individual
„Organizatorul”),
reprezentant
de LION COMMUNICATION SERVICES S.A. cu sediul social in Bucuresti, Str. Nicolae Iorga nr.13, Corp A,
Sector 1, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/8531/2009,
cod fiscal RO25848554 și
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. (MGSI) cu sediu in Bucuresti, str. Splaiul Unirii, nr.165, Cladirea TN
offices 1, etaj 10, camera B, inregistrata la Registrul Comertului sub nr.
J40/4497/2001, cod unic de inregistrare RO 13869251,
(denumit in continuare in mod individual „Co-Organizator media”), Co-organizatorul
ocupandu-se cu desfasurarea Campaniei si avand interventii pe postul de radio “MAGIC
FM”, post a carui licenta este detinuta de societatea AG RADIO HOLDING SRL (“AG
RADIO HOLDING”) si poate fi receptionat in București, cat si in alte 29 de
orase din Romania. Denumiti in continuare Organizatorii, si individual
Organizatorul si/sau Co-Organizatorul, dupa caz.
Campania se va desfasura conform prezentului regulament („Regulament”),
care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul este intocmit si
adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind
disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul Organizatorului
cat si prin afisare pe site-ul www.magicfm.ro.
Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv
de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligat sa
justifice aceste decizii si fara a fi obligati la plata de daune interese
oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de
oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai dupa
afisarea acestora pe site-ul www.magicfm.ro sau dupa anuntarea acestora pe
postul radio Magic FM.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, pe
radio „Magic FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 29 de orase
din Romania si pe Internet.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfasura in zilele de luni pana vineri, incepand cu data
de 07.08.2023 si pana la data de 11.08.2023, inclusiv, pe postul de radio Magic
Fm.
Concursurile Campaniei au loc in
intervalul 07.08.2023 si pana la data de 11.08.2023,
inclusiv, in zilele de luni pana vineri, in cadrul programelor matinale ale
postului Magic FM difuzate în intervalul orar 07.00-10.00, una editie de
concurs pe zi.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Magic FM, Sheba.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea participării la
Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de
taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizatori. Cu toate
acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care
fac posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor, precum si
servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la
locul predarii premiu, etc.
Pentru a participa la campanie si pentru a putea
castiga premiile acordate de catre Organizator, Participantii trebuie sa urmeze
intocmai pasii urmatorii:
a. Participantul
va urmari Campania difuzata pe postul de radio “Magic FM” conform sectiunii 2
de mai sus;
b. Participantul
va transmite un SMS sau mesaj prin intermediul aplicatiei Whatsapp la
numărul 0734220044 (număr cu tarif
normal) aparținând Magic FM cu datele lui (nume, prenume, data
nasterii si localitatea de reședință/domiciliu)
si raspunsul la intrebarea adresata de Djii Magic FM.
Organizatorii nu raspund pentru eventualele disfuncționalități ale
terților sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie
electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor
de telecomunicatii, internet etc.
Prin inscrierea la Campanie,
participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima
acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile,
participarea la concursul Campaniei implicand obligativitatea respectarii
integrale a prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorii isi rezerva
dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectuează prin
încălcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in
cazul constatării unor asemenea situații.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
Concursurile
Campaniei se vor desfasura in intervalul 07.08.2023 si
pana la data de 11.08.2023, inclusiv, in intervalul orar 07:00-10:00,
una editie de concurs pe zi. La semnalul
de concurs, ascultatorii radio MAGIC FM sunt indemnati sa se inscrie prin
mesaje SMS sau Whatsapp la numarul 0734 22 00 44 (tarif normal) cu mesajul/raspuns specific intrebarii adresate de Djii MAGIC
FM pe postul de radio MAGIC FM in ziua respectiva.
Dintre
mesajele transmise prin SMS si aplicația Whatsapp, Dj-ii Magic FM vor alege un mesaj, in baza
criteriilor de mai jos si pot intra in direct cu ascultătorul care l-a trimis,
pentru a-l declara câștigător. Dj-ii emisiunilor de la Magic FM decid asupra
mesajelor apreciate ca fiind câștigătoare. Decizia lor este finala.
Criteriile
de jurizare:
a.
Respectarea cerinței cu privire la întrebarea/cerinta adresata;
b.
Respectarea regulamentului campaniei
c.
Creativitate
d.
Originalitate. Mecanismul se repeta la fiecare editie de concurs din cadrul
Campaniei.
Raspunsurile
care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare ca
fiind raspunsuri corecte. Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea privind
continutul raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor
de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la campanie.
Participantul
la campanie are obligatia de a furniza CO-Organizatorului informatii corecte si
complete si de a ii furniza toate informatiile solicitate conform regulamentului.
Supravegherea
modului de desfasurare a fiecarui concurs, de desemnare a castigatorilor si
validare a acestora cade in sarcina CO-Organizatorului.
CO-Organizatorul
va verifica prin mijloace proprii corectitudinea participantilor si va comunica
Organizatorului pe cei care nu s-au conformat in scopul descalificarii
acestora, precum si pe cei a caror activitate in cadrul campaniei va fi
considerata drept frauda.
NOTA:
Participantul
accepta, prin prezentul Regulament, faptul ca CO-Organizatorul nu este obligat
sa-si justifice decizia in momentul in care acesta considera ca respectivul
participant a folosit metode frauduloase. Astfel, orice tentativa de fraudare
atrage dupa sine eliminarea din campanie a participantului in cauza. Orice
concurent poate fi eliminat din concurs in baza unei simple banuieli de frauda,
Organizatorii nefiind nevoiti sa aduca dovezi in acest sens.
Un participant poate castiga un singur premiu, o singura
data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant
declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane
valabil doar primul premiu castigat.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derularii Campaniei se va acorda cate 1 (unu)
premiu pe zi la fiecare editie a concursului Campaniei, in total fiind acordate
5 (cinci) premii. Fiecare premiu consta in:
Descriere |
Nr produse |
Pret LEI |
Total LEI |
SHEBA plic Selectii carne 85g |
4 |
15 |
60 |
SHEBA plic Selectii pasare 85g |
3 |
15 |
45 |
SHEBA plic Peste în sos 85g |
4 |
15 |
60 |
SHEBA Perfect Portions Pui 37,5g |
3 |
14 |
42 |
SHEBA Perfect Portions Somon 37,5g |
3 |
14 |
42 |
SHEBA Perfect Portions Ton 37,5g |
3 |
14 |
42 |
SHEBA F&F Selectii de peste 50g |
3 |
15 |
45 |
SHEBA F&F Selectii mixte 50g |
4 |
15 |
60 |
SHEBA F&F Selectii de pasare 50g |
3 |
15 |
45 |
SHEBA F&F Selectii Pui&Somon 50g |
3 |
15 |
45 |
TOTAL |
|
|
486 |
Valoarea totala a premiilor este de 2.430 lei.
Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie
descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament Premiul va fi
acordat fiecarui castigator al Campaniei de catre Organizator, acesta din urma
avand intreaga raspundere cu privire la indeplinirea formalitatilor de
acordarea si acordarea premiului.
Nu
este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai
mulţi terţi si nici nu se poate
cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
Organizatorul
isi rezerva dreptul de adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara
de cele enuntate mai sus, sub conditia anutarii acestura pe radio MAGIC FM.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La campanie poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, care a
implinit varsta de 18 ani pana la data
participarii la campanie.
Nu pot participa la promotie angajatii Organizatorilor, ai societatii
A.G. Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Magic
FM”), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea
campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II
sau III ale persoanelor mentionate anterior.
Organizatorii isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la
Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a
refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE
Organizatorul va calcula, va retine si va vira la bugetul de stat
impozitul aferent veniturilor din premii, conform art. 110 din Legea nr.
227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare
pentru fiecare Participant desemnat Câștigător.
Pentru claritate se specifica ca,. impozitul cu retinere la sursa este
de 10% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a premiului si
suma de 600 de lei. Daca suma de 600 de
lei este modificata in baza dispozitiilor legale in vigoare la momentul
acordarii premiului, se va lua in considerare suma astfel modificata.
Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in
legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.
SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI
ACORDAREA PREMIILOR
Câștigătorii
campaniei pot fi anunțați pe postul de radio „Magic FM”, urmând ca,
ulterior, sa fie îndeplinite procedurile de validare si predare a premiului.
Reprezentantul
Coorganizatorului va contacta câștigătorul telefonic, in minimum 10 zile lucrătoare
de la data castigarii unei editii a concursului campaniei, in vederea
completarii datelor necesare pentru transmiterea premiului. In acest sens,
castigatorul va comunica Co-organizatorului adresa la care doreste sa primeasca
premiul castigat in cadrul Campaniei.
Orice
discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta si numar de
telefon) furnizate initial, si cele furnizate ulterior desemnarii
participantului respectiv drept castigator al unui premiu anuntat prin
prezentul Regulament, indreptateste descalificarea Participantului, si
respectiv sa refuze acordarea premiului. Participantii care castiga una dintre
editiile de concurs a Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta
campanie dupa momentul castigarii premiului.
In cazul
in care un participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui
premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.
Daca
in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini
Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase
neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.
Daca
sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul
de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea
acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin
intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele
persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
In
cazul in care castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu
ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza
capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia
Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.
SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta
Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la
Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor
personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea
datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si acordarii
premiului stabilit prin prezentul Regulament.
-Pentru activitati ulterioare de marketing direct / publicitate /
reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza
consimtamantului Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea
oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor
Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27
aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește
prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).
Organizatorul va pastra confidentialitatea cu privire la datele
personale ale Participantilor castigatori, le va utiliza numai in scopurile
stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie
de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in
vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal,
categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului
Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative
prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1
”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 11. LITIGII
Eventualele
litigii aparute între Organizatori si participantii la campanie se vor rezolva
pe cale amiabila.
In
cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu
desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va
adresa Organizatorilor cu o sesizare in acest sens la adresa de email juridic@Magicfm.ro,
in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data,
nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre Organizatori.
Organizatorul sau Co-Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata
in termen de maximum 15 zile lucratoare.
In
cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea
de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor
judecatoresti romane competente, respectiv Judecătoria Sector 3 București.
Organizatorii
nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale
institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.
Organizatorii
nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de
telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorii
nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii
false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror
date sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu
prevederile prezentului Regulament.
Organizatorii
nu raspund pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare
a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica,
operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii,
cablu TV sau altii asemenea.
Prin
participarea la aceasta Campanie, Participantii declara si garanteaza faptul ca
sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor
si conditiilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA
CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o
decizie comuna a Organizatorilor, dar nu inainte de a anunta publicul pe
site-ul www.Magicfm.ro
sau
pe postul de radio Magic FM
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL
CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.Magicfm.ro.
Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in
prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului
Regulament. Regulamentul Campaniei se completează cu Regulamentul general MagicFM
afisat pe site-ul www.Magicfm.ro.
Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile
prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei
o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe site-ul www.Magicfm.ro
si/sau anuntarii modificarilor pe postul de radio Magic Fm.
Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai
devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua) momente:
a) la publicarea pe site a Regulamentului modificat
b) la prima anuntare a modificarilor pe postul de radio „MAGIC FM”
ANEXA nr. 1 - Informatii cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date privind
operatorul de date cu caracter personal, împuternicitul/împuterniciții și
subîmputernicitul/ subîmputerniciții
În vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților
vor fi prelucrate de către:
MARS Romania cu sediul in
Strada Aviator Popisteanu, nr.54A, Expo Business Park, Cladirea 1, Et.5, Sector
1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/5983/1994, cod
fiscal RO5427470, denumita in continuare "Operatorul",
LION COMMUNICATION SERVICES S.A. cu sediul social in Bucuresti, Str. Nicolae Iorga nr.13, Corp A,
Sector 1, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/8531/2009,
cod fiscal RO25848554, denumită in cele ce urmează “Împuternicit”
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, („MGSI”) cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic
de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO (denumita in continuare "Sub-Imputernicit1"),
prin intermediul A.G.RADIO HOLDING S.R.L., cu sediul în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania, înregistrată la
Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/4780/2013, având CUI 31491668,
atribut fiscal [RO], în calitate de Împuternicit al Operatorului (denumită in
cele ce urmează “Sub-Împuternicit2”)
Datele de contact ale Operatorului pentru nelămuriri sau exercitarea
drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter
personal sunt următoarele: LION COMMUNICATION SERVICES S.A., adresa: Str.
Nicolae Iorga nr. 13, Corp A, Bucuresti, sector 1, email: dpo@publicisone.ro
Împuternicit MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, Splaiul Unirii nr. 165, cladirea
TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, telefon: 021 318
8000, email:privacy@mgsi.ro;
2. Categorii de date cu
caracter personal procesate în cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Imputernicitului si
Subimputernicitului va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date
cu caracter personal::
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) număr de telefon
mobil în format național de 10 cifre;
(iv) data nasterii - va fi
colectata doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform
Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie
(v) localitatea de resedinta/domiciliu - va fi colectata doar pentru a putea verifica
daca se respecta Regulamentul, adica persoana fizica rezidenta in Romania;
(vi) mesajul/răspunsul
transmis;
(vii) vocea participantului
în momentul transmiterii mesajului live, în cadrul emisiunii.
Suplimentar, de la câștigător, se va colecta urmatoarele date cu
caracter personal:
(ii) adresa e-mail pentru
a avea o alta alternativa de comunicare cu câștigătorii cu privire la
comunicările/ formalitățile de acordare a premiului sau inmanarea a premiului;
(iii) adresa postala – in
vederea expedierii premiului;
3. Scopul procesării
Datele cu caracter personal ale participanților castigatori la Campanie
vor fi prelucrate de către Operator prin intermediul Împuternicitului în
vederea:
(i) organizării și
desfășurării Campaniei;
(ii) desemnării și
validării câștigătorilor;
(iii) atribuirii premiilor
și îndeplinirii obligațiilor fiscale și financiar contabile ale Operatorului;
(iv) protejarea intereselor
legitime (asigurarea dreptului la aparare in instanta
4. Temeiul juridic al
prelucrării
Datele vor fi prelucrate în temeiul interesului legitim, prin acceptarea
de către persoana vizată a Regulamentului și a anexelor la acesta.
5. Destinatarii datelor
cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei de către
Operator prin Imputerniciti vor fi dezvăluite Imputernicitilor, curierului prin
intermediul careia se va efectua transferul premiul castigat, precum si
autorităților, în cazurile în care Operatorul trebuie să respecte obligațiile
impuse de legislația în vigoare.
6. Perioada de stocare a
datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati
necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei, cu
exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din
partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc;
Datele cu caracter personal ale castigatorilor cuprinse in procesele
verbale de predare-primire a premiilor, vor fi stocate de catre Operator
conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila,
respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a
avut loc plata impozitului din premii. La expirarea perioadei de stocare a datelor
cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe
mijloacele de prelucrare si stocare. Imputernicitii vor sterge datele cu
caracter personal ale Participantilor declarati castigatori in termen de 60 de
zile de la data declararii acestora castigatori.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor care nu sunt cuprinse in
procesele verbale de predare primire a premiilor vor fi distruse de catre
Operator in termen de 60 zile, Operatorul impunand aceeasi obligatie si
Imputernicitului.
Pe intreaga perioada de stocare, datele cu caracter personal nu vor fi
utilizate in nici un alt scop decat cel pentru care sunt stocate in
conformitate cu dispozițiile legale in vigoare in materie de arhivare.
7. Drepturile persoanelor
vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente,
Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere
a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta
sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte
de retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita
accesul la datele cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita
rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul de a solicita
stergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul la
restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune
prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la
portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o
plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu
Caracter Personal.
8. Protectia datelor cu
caracter personal apartinand minorilor sub 16 ani
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta
de minimum 16 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate
date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 16 ani. In situatia in care
Operatorul / Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 16 ani, aceste date vor fi imediat sterse/
distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/
Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii
parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane
cu varsta mai mica de 16 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge
imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu
caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice
adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor
cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se
obliga sa impuna Imputernicitului precum si Subimputernicitilor obligatii
similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in
special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal,
generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea,
modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu
caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu
privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator si/ sau
societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul
includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului
operata de catre Imputernicit si Subimputerniciti, in scopul participarii la
Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii
premiului.
10. Modificarea politicii
de prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament
oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera
masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter
personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile
acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului
si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin
aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la
Regulament.
11. Alte prevederi
Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi procesate in
conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia
persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal
si privind libera circulatie a acestor date.
Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 04.08.2023
Organizator
MARS Romania
Prin Lion Communications Services S.A.
Co-organizator
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L