REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI "Carrefour Promo Jucarii” 2023 Perioada: 30 noiembrie – 5 decembrie 2023

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI

Campania „Carrefour Promo Jucarii” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre

CARREFOUR ROMÂNIA S.A., persoană juridică română, cu sediul în str. Gara Herăstrău, nr. 4C, Green Court Bucharest, Clădirea B, Etajele 4-7, sector 2, Bucureşti, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J40/7766/2007, având Cod Unic de Inregistrare RO 11588780, denumita in continuare „Organizatorul”.

 

Campania se desfasoara prin intermediul MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L („Coorganizatorul”), cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, pe postul de radio MAGIC FM, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”).

 

(Organizatorul si Co-Organizatorul vor fi denumiti in continuare, impreuna, „Organizatorii”)

 

Campania se va desfasura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul MAGIC FM din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, Bucuresti cat si prin afisare pe site-ul  www.magicfm.ro. Prezentul Regulament este intocmit in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare si cu prevederile Regulamentului European 679/2016 privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date (“GDPR”).

 

Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea acestuia, in forma actualizata, pe site-ul www.magicfm.ro si la sediul Magic FM, cu cel putin 24 ore, inainte ca modificarile sa intre in vigoare. Organizatorii nu isi asuma raspunderea pentru neluarea la cunostinta a modificarilor de catre Participanti, atata timp cat acestea sunt afisate pe/prin mijloacele mai sus amintite.

 

In caz de forta majora  sau a unor situatii fortuite, campania va putea fi intrerupta/suspendata de catre Organizatori, oricand in timpul duratei de desfasurare.

 

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „Magic FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 27 de orase din Romania si pe Internet, pe site-ul www.magicfm.ro. precum si pe pagina de Facebook a postului de radio Magic FM.

 

 SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

Campania se va desfasura incepand cu data de 30 noiembrie 2023 si pana la data de 5 decembrie 2023, inclusiv. Concursurile cu premii au loc in perioada 30 noiembrie – 5 decembrie 2023, in cadrul programelor postului Magic FM, din intervalul orar 07.00-10.00 (luni-vineri) si 10.00-13.00 (sambata-duminica), 6 (sase) editii de concurs cu cate 1 (un) premiu/concurs.

 

 SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Magic FM, Carrefour.

 

SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE

In vederea participării la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator. Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predarii premiu, etc.

Pentru a participa la campanie si pentru a putea castiga premiile acordate de catre Organizator, Participantii trebuie sa urmeze intocmai pasii urmatorii:

a.  Participantul va urmari Campania difuzata pe postul de radio “Magic FM” conform Sectiunii 2 de mai sus.

b. Participantul va transmite un SMS sau mesaj prin intermediul aplicatiei Whatsapp la numărul 0734220044 aparținând Magic FM cu datele lui (nume, prenume, si localitatea de reședință/domiciliu)  si raspunsul la intrebarea/cerinta adresata de Dj-ii Magic FM.

Organizatorii nu raspund pentru eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.

Prin inscrierea la Concursul Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.

Organizatorii isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.

 

SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

In perioada 30 noiembrie – 5 decembrie 2023, in intervalul orar 07:00-10:00 (luni-vineri) si 10.00-13.00 (sambata-duminica), la semnalul de concurs, ascultatorii radio Magic FM sunt indemnati sa se inscrie prin mesaje SMS sau Whatsapp la numarul 0734 22 00 44 (tarif normal) cu mesajul/raspuns specific intrebarii/cerintei adresate de Dj-ii MagicFm pe postul de radio Magic FM in ziua respectiva. Acestia vor alege apoi 1 (unul) dintre mesajele primite, pe cel mai frumos/creativ si pot intra in direct cu ascultătorul care l-a trimis, pentru a-l declara câștigător. Realizatorii/Djii emisiunii de la Magic FM decid asupra mesajelor apreciate ca fiind castigatoare. Decizia lor este finala. Mecanismul se repeta la fiecare editie de concurs din cadrul Campaniei.

 

Criteriile de jurizare:

a. Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata

b. Respectarea regulamentului campaniei

c. Creativitate

d. Originalitate

 

Mesajele / Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.

Un participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.

In cazul in care premiul nu va fi acordat, acesta va fi restituit catre Organizator.

 

SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

Pe parcursul derularii Campaniei se vor acorda in total 6 (sase) premii, cate un premiu pentru fiecare editie de concurs.

Fiecare premiu consta într-un CARD de cumparaturi în valoare de 500 lei fiecare, valabil in magazinele fizice Carrefour pana la data de 1 decembrie 2024 si care poate fi folosit in conformitate cu Regulamentul Card Cadou Carrefour care poate fi consultat pe https://carrefour.ro/corporate/pdf/Termeni-si-conditii-Card-Cadou-Carrefour.pdf

 

Valoarea total a premiilor este de 3.000 lei.

 

Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.

Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.

 

SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campanie poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data organizării concursului.

Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului, ai Coorganizatorului, ai societatii A.G. Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Magic FM”), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.

 

SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe loc, in direct pe postul de radio „Magic FM”, urmand ca, ulterior, sa fie îndeplinite procedurile de validare a castigatorilor, iar numele si prenumele acestora pot fi afisate și pe site-ul kissfm.ro. Procedura de validare si afisare a numelor castigatorilor Campaniei nu poate depasi 5 zile lucratoare de la data finalizarii Concursului, urmand ca de la acest termen fiecare castigator validat sa fie contactat conform procedurii de mai jos.

Reprezentantul Coorganizatorului va contacta câștigătorul telefonic, in minimum 10 zile lucrătoare de la data castigarii concursului campaniei, in vederea completarii datelor necesare pentru transmiterea premiului. In acest sens, castigatorul va comunica Co-organizatorului adresa de corespondență la care doreste sa primeasca premiul castigat in cadrul Campaniei.

Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta, număr de telefon si localitatea de reședință/domiciliu) furnizate la momentul inscrierii in campanie si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept câștigător al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul si respectiv, sa refuze acordarea premiului.

Transmiterea premiului catre castigator se va face de catre Co-organizator, in numele Organizatorului, prin curier.

In cazul in care un participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.

Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.

Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorii are dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.

Transmiterea premiului se va realiza in termen de minim 10 zile lucrătoare și maxim 40 de zile lucrătoare de la data desemnării câștigătorului unui premiu. Organizatorii pot prelungi acest termen atunci când din motive organizatorice nu pot încheia formalitățile de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.

Câștigătorul desemnat nu are dreptul sa solicite alte produse sau servicii in schimbul premiului castigat sau contravaloarea in bani a acestuia. In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat prin utilizarea datelor de contact transmise sau refuza primirea premiului cu ocazia contactarii sale, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, care va ramane la dispozitia Organizatorului.

 

SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participanții la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in temeiul obligatiei contractuale ce rezida in prezentul Regulament, in scopul desfasurarii Campaniei, desemnarii castigatorului si al acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.

 

Pentru activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorii garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor GDPR.

Organizatorii vor pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite către terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.

 

Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.

 

SECTIUNEA 11. LITIGII. LIMITAREA RASPUNDERII.

Eventualele litigii aparute între Organizatori si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.

In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

Organizatorii nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de către participanti.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

Organizatorii nu raspund pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

Prin participarea la aceasta Campanie, Participanții declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.

 

 SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, cu notificarea imediata a publicului pe site-ul www.magicfm.ro sau pe postul de radio Magic FM.

 

 SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.magicfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează cu prevederile generale privind premiile castigate in cadrul concursurilor MagicFM afisate pe site-ul www.magicfm.ro

 

 

Organizatorii

 

CARREFOUR ROMANIA S.A.                                         MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L

             

                                                                                      

 

ANEXA nr. 1 - Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –

 

1.           Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul/subimputernicitii

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către:

CARREFOUR ROMÂNIA S.A., persoană juridică română, cu sediul în str. Gara Herăstrău, nr. 4C, Green Court Bucharest, Clădirea B, Etajele 4-7, sector 2, Bucureşti, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J40/7766/2007, având Cod Unic de Inregistrare RO 11588780, în calitate de „Operator”

 

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO  în calitate de „Împuternicit”.

 

prin intermediul AG RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera C, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/15043/2007, cod unic de inregistrare 20211002, atribut fiscal RO, „Sub-Imputernicit1”.

 

Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele: email: iulia_gaal@carrefour.com

 

2.           Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitilor va colecta si preluca de la participanti, urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

(i)           nume;

(ii)          prenume;

(iii)         numar de telefon mobil in format national de 10 cifre;

(iv)         localitatea de resedinta/domiciliu;

(v)          data nasterii.

Data nasterii si localitatea vor fi colectate doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania.

Suplimentar, de la participanții declarați câștigători, se va colecta:

(i)                   adresa e-mail pentru a exista o alternativa de comunicare in vederea îndeplinirii formalităților de acordare a premiului;

(ii)                 adresa de expediere a premiului;

 

3. Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de către Operator prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor, in vederea:

(i)           organizarii si desfasurarii Campaniei;

(ii)          desemnarii si validarii câștigătorilor;

(iii)         atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului.

 

4.           Temeiul juridic al prelucrarii

Datele vor fi prelucrate in temeiul obligatiei contractuale care rezida in Regulamentul Campaniei pe care Participantul are obligatia de a-l consulta si de a-l accepta in vederea participarii la Campanie.

 

5.           Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de către Operator vor fi dezvaluite autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.

 

6.           Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale câștigătorilor, vor fi stocate de către Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data acordarii premiului. Împuterniciul și subîmputernicitul vor șterge toate datele în termen de maxim 60 de zile de la data încheierii Campaniei, după ce au predat dovada expedierii premiilor (AWB) către Organizator.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare impunand imputernicitilor/Sub- Imputernicitilor obligatii similare.

Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de către Operator si Imputerniciti in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc, pana la momentul distrugerii acestora.

 

7.           Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

         i.            dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

        ii.            dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

      iii.            dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal

      iv.            dreptul la restrictionarea prelucrarii;

        v.            dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

      vi.            dreptul la portabilitate a datelor;

     vii.            dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

 

8.           Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul / Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.

 

9.           Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participanții isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal către Operator, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.

 

10.         Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament. 

 

11.         Alte prevederi

Datele personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date.

 

Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 28 noiembrie 2023.

 

 

Organizator                                                                   Coorganizator

 

CARREFOUR ROMANIA S.A.                                         MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L