SECTIUNEA 1.
ORGANIZATORI
Concursul cu premii „Kaufland card” (denumit in cele ce urmeaza „Campania”)
este organizat de catre MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr.165, TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3,
Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa
Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut
fiscal RO, pe postul de radio “Magic FM”, post a
carui licenta este detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG
RADIO HOLDING”) denumita in continuare „Organizatorul”.
Campania se va desfășura
conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru
toti participanții. Regulamentul este întocmit si adus la cunoștința publicului
conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricărui
solicitant, atat la sediul Organizatorului cat si prin afisare pe site-ul www.magicfm.ro.
Organizatorul isi
rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda
desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligat sa justifice aceste decizii si
fara a fi obligat la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice
fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii
Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.magicfm.ro.
Prin
organizarea acestei Campanii, se urmăreste cresterea audientei radioului Magic
FM..
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este
organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe
postul de radio „Magic FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 30 de
orase din Romania si pe Internet, pe site-ul www.magicfm.ro
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va
desfasura in zilele de luni pana vineri, in perioada 18 - 22 decembrie 2023
inclusiv.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie
sunt incluse urmatoarele marci: Magic FM, MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL
S.R.L. si Kaufland.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
Pentru participarea
la aceasta campanie nu este necesara o inscriere prealabila. Inscrierea la
campanie se poate face la semnalul de concurs dat de realizatorul programului
radio desfasurat in direct, prin trimiterea unui mesaj prin care se raspunde la
intrebarea zilei, folosind aplicatia WhatsApp sau SMS la numarul de telefon 0734
220 044 (tarif normal).
Organizatorul nu
raspunde pentru eventualele disfunctionalitati ale tertilor sau sistemelor acestora,
cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie,
proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin inscrierea la
Concursurile Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului
si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le
sunt aplicabile, inclusiv a acelora privind prelucrarea datelor cu caracter
personal, participarea la Campanie implicand obligativitatea respectarii
integrale a prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorul isi
rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza
prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor
in cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
Campania va consta in organizarea unor concursuri cu
premii, denumite in continuare si «concursuri». Astfel, in fiecare zi din cele 5
zile ale Campaniei, in cadrul programelor
difuzate pe postul de radio Magic FM, intre orele 09.00-10.00, se vor desfasura
cinci concursuri cu premii.
La semnalul de concurs, realizatorul programului va pune
o intrebare si apoi le va cere ascultatorilor sa trimita raspunsul prin mesaj
tip SMS sau folosind aplicatia WhatsApp, la numarul de telefon 0734
220 044 (tarif normal). Realizatorul programului va alege
zilnic, la libera lui apreciere, cel mai interesant/haios/creativ raspuns al
zilei, pe care il va citi/difuza in direct si il va declara castigatorul
concursului pe autorul acestuia. Decizia lui este finala. Mecanismul se repeta
in fiecare zi de concurs din cadrul Campaniei.
Daca intr-o zi de concurs nu exista participanti,
premiul aferent acelei zile se reporteaza pentru urmatoarea zi, cand se va
acorda un premiu suplimentar, catre un al doilea castigator. Daca nici in
urmatoarea zi nu se atribuie premiul, atunci acesta va ramane la dispozitia Organizatorului.
Raspunsurile care contin un limbaj
tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura telefonica cu
participantul la campanie va fi intrerupta, mesajul șters si participantul
descalificat. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul
raspunsurilor sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de
autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la campanie.
Un participant se poate inscrie la toate concursurile
din cadrul Campaniei, insa poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata
perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un ascultator declarat
anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil
doar primul premiu castigat.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
In cadrul Campaniei, se vor
acorda cinci (5) premii (un premiu pe zi), catre 5 participanti castigatori (un
castigator pe zi), fiecare premiu zilnic constând într-un voucher de
cumparaturi la Kaufland in valoare de 500 ron cu TVA inclus. Valoarea totala a
premiilor este de 2.500 ron cu TVA inclus.
Organizatorul va asigura si va răspunde pentru
organizarea zilnica a concursului, contactarea și validarea câștigătorilor
conform Regulamentului si pentru întreaga logistică necesară derulării
Campaniei.
Premiile se vor acorda de catre Organizator.
Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea/transferarea
in alt mod a premiului castigat catre unul sau mai multi terti.
Imposibilitatea Castigatorului de a intra în posesia
premiului din motive independente de voinţa Organizatorului ii exonerează pe acestia din urma
de orice răspundere.
Toate cheltuielile de transmitere a premiilor, cad
in sarcina Organizatorului.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La campania „Kaufland card” poate participa orice persoana fizica rezidenta in
Romania, care a implinit varsta de 18 ani pana la data participarii la Campanie.
Nu pot participa la Campanie
angajatii Organizatorului, AG Radio
Holding SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Magic FM”) si ai
celorlalte companii implicate in campanie. Nu au dreptul de a participa la Campanie
nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.
Organizatorul va lua
toate măsurile pentru a preveni înscrierea în Campanie, precum și dreptul de a
elimina din Campanie orice persoană din categoriile menționate. Refuzul de a
furniza datele necesare stabilite dreptului de participare în Campanie și
implicit validării dreptului de participare în Campanie, daca datele furnizate
telefonic nu vor fi identice cu cele din documentele justificative ale
castigatorilor, are drept consecință imposibilitatea de a participa la
Campanie, respectiv imposibilitatea acordării premiilor în cazul câștigătorilor
desemnați.
SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE
Organizatorul va
calcula si va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor provenite din
premii, reglementat de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile
si completarile ulterioare, daca va fi cazul.
Orice alte obligatii
de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in
sarcina exclusiva a castigatorilor.
SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA
PREMIILOR
Castigatorii
campaniei vor fi anuntati pe postul de radio „Magic FM”, conform celor enuntate
la sectiunea 6 de mai sus, urmand ca, ulterior, sa intre in posesia premiului si
sa completeze un formular de intrare in posesie a premiului, care se va încheia
cu Organizatorul.
Procedura de validare
finala si de colectare a datelor castigatorilor va intra in sarcina Partenerului.
In situatia in care
se considera necesar, Organizatorul va contacta telefonic castigatorul, in maxim
10 zile lucratoare de la data finalizarii Campaniei, dar numai dupa incheierea
procedurii de validare de catre Organizator, in vederea confirmarii datelor
comunicate initial si eventual completarii acestora cu datele necesare pentru
acordarea premiului.
Orice discrepante intre datele de identificare
(nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate realizatorilor programului,
si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept
castigator al unui premiu acordat in baza prezentului Regulament, indreptatesc Organizatorul
sa descalifice Participantul, si respectiv sa refuze acordarea premiului. Daca
in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini
Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase
neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.
In cazul in care un
participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi
descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.
Daca sunt
identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a
nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora
astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul
organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane
pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
In cazul in care
castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are
capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza
capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia
Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.
Formalitățile
necesare de transmitere a premiilor se vor realiza in maximum 30 de zile
lucrătoare de la data incheierii Campaniei, de către Organizator.
Organizatorul poate
prelungi acest termen, atunci cand din
motive organizatorice nu pot incheia formalitatile de acordare a premiului inauntrul
termenului maximal mentionat anterior, cu conditia ca noul termen si situatiile
ce au determinat intarzierea formalitatilor sa fie comunicate castigatorilor.
Participantii nu au
dreptul sa solicite alte produse sau servicii in schimbul premiului castigat si
nici plata in numerar a premiului. In cazul in care castigatorul nu poate fi
contactat prin utilizarea datelor de contact transmise catre Organizator sau
refuza primirea premiului cu ocazia contactarii sale, acesta va pierde dreptul
de atribuire a premiului, care va ramane la dispozitia Organizatorul.
SECTIUNEA 11. PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la
acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii
la Campanie. Fiecare Participant intelege necesitatea prelucrarii datelor
personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea
datelor se realizeaza in conformitate cu prevederile Anexei 1 la prezentul
Regulament – „Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
Pentru activitati
ulterioare de marketing direct/publicitate/reclama, orice prelucrare a datelor
cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorul
garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu
respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului
European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor
fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal
(„Regulamentul UE”).
Organizatorul va pastra
confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor si le va
utiliza numai in scopurile si in conditiile stabilite in Anexa 1 la prezentul Regulament.
Drepturile
Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu
caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul
prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter
personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea
datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 11. LITIGII
Eventualele neintelegeri
aparute intre Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale
amiabila.
In cazul in care
orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea
campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa
Organizatorului cu o sesizare in acest
sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Cel sesizat va
formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile
lucratoare.
In cazul in care
petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare
a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti
romane competente.
Organizatorul nu isi
va asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale
institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.
Organizatorul nu isi
asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa
si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul nu isi
asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau
eronate.
Organizatorul nu
raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a
actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica,
operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii,
cablu TV sau altii asemenea.
SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania „Kaufland card” va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau
printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe
site-ul www.magicfm.ro.
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul
campaniei este disponibil pe site-ul www.magicfm.ro. Participarea la
aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul
Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului
Regulament. Prezentul regulament se completează cu prevederile generale
privind premiile castigate in cadrul concursurilor Magic FM afișate pe site-ul www.magicfm.ro
Organizatorul isi
rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in
masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia
afisarii modificarilor pe site-ul magicfm.ro. Modificarile/forma modificata a
Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la publicarea pe site a
Regulamentului modificat.
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al
Campaniei - „Kaufland card” (“Campania”)
- Informatii cu
privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date privind operatorul de date cu
caracter personal si imputernicitul.
In vederea
desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi
prelucrate de catre:
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in
Splaiul Unirii nr.165, TN Offices 1,
Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic
de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, (denumită in cele ce urmează “Operator”) prin intermediul A.G.RADIO HOLDING S.R.L.,
cu sediul în Splaiul Unirii nr. 165,
cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania,
înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/4780/2013, având CUI
31491668, atribut fiscal [RO], în calitate de Împuternicit al Operatorului
(denumită in cele ce urmează “Împuternicit”).
Datele de contact
pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu
privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj
10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, telefon: 021 318 8000, email: privacy@mgsi.ro.
A.G. RADIO
HOLDING S.R.L., cu sediul în Splaiul
Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti,
Romania: telefon: 021 318 8000, email: privacy@magicfm.ro;
2. Categorii de date cu caracter personal
procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul
prin intermediul Imputernicitului va colecta de la participanti urmatoarele
categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar
de telefon mobil in format national de 10 cifre;
(iv) data
nasterii si localitatea (Data nasterii si localitatea de resedință/domiciliu
vor fi colectate doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si
rezidenta este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul
inscrierii in Campanie si rezident in Romania).
(v) Alte
date asociate aplicației WhatsApp (doar in cazul participantilor care se
inscriu prin aceasta modalitate)
(vi) raspunsul
la intrebarea campaniei;
Suplimentar, de la participanții declarați
câștigători, se va colecta:
(i)
adresa e-mail pentru a avea o alta
alternativa de comunicare cu castigatorii cu privire la
comunicarile/formalitatile de acordare a premiului;
(ii)
adresa de livrare a premiului;
(iii)
semnatura (pe dovada transmiterii premiului emisa de serviciul de curierat).
3. Scopul procesarii
Datele cu caracter
personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator
prin intermediul Imputernicitului in vederea:
(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii si validarii castigatorilor;
(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii
obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului;
(iv) protejarii intereselor legitime
(asigurarea dreptului la aparare in instanta)
4. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in temeiul interesului
legitim reprezentat de organizarea concursului, validarea castigatorilor,
anuntarea castigatorilor si atribuirea premiilor, precum si pentru indeplinirea
obligatiilor financiar-contabile si fiscale, in cazul candidatilor declarati
castigatori.
5. Destinatarii datelor cu caracter
personal
Datele cu caracter
personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite
Imputernicitului, precum si autorităților, in cazurile in care Operatorul
trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu
caracter personal
Datele cu caracter
personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de
[60] de zile de la incheierea Campaniei.
Datele cu caracter
personal ale castigatorilor vor fi stocate de catre Operator sau Imputernicit
conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila,
respectiv 10 (zece) ani de la data acordarii premiului.
La expirarea
perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul sau
Imputernicitul, dupa caz, va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de
prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului obligatii similare.
Datele cu caracter
personal ale necastigatorilor vor fi distruse de catre Imputerniciti/ in termen
de [60] de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt
scop, pana la momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii
unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor,
pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere a consimtamantului
cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze
legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de
retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele
cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea
datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor
cu caracter personal
(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii,
exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata
Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter
Personal.
8. Protectia datelor cu caracter personal
apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv
persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu
vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de
18 ani. In situatia in care Operatorul/ Imputernicitul primeste date cu
caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste
date vor fi imediat sterse/distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale
Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al
autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal
apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul/Imputernicitul
va sterge/distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare/stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter
personal
Operatorul se obliga
sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii
unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand
participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii
similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in
special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal,
generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea,
modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu
caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la
Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la prelucrarea datelor
lor personale in conformitate cu prezentul Regulament.
10. Modificarea politicii de prelucrare a
datelor cu caracter personale
Operatorul are
dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata
desfasurarii Campaniei, si de a informa / obtine acordul participantilor (dupa
caz) asupra modificarilor intervenite, inclusiv in cazul in care se descopera
masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter
personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile
acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata conform Regulamentului
Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi
mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele personale ale
participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile
Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce
priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie
a acestor date.
ORGANIZATORUL:
Media Group Services International S.R.L.