SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL
CAMPANIEI
Campania „Magic Love, Magic Words” (denumita in cele ce urmează „Campania”)
este organizata de către MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. cu sediul
social in Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B,
Sector 3, București, Romania, număr de ordine la Registrul Comerțului de pe
langa Tribunalul București J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251,
atribut fiscal RO (denumit in continuare in mod individual „Organizatorul
MGSI”). Campania se va difuza pe postul de radio “Magic FM”, post a cărui licență
este deținuta de societatea AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”) si poate
fi recepționat in București, cat si in alte 38 de orașe din Romania.
(Organizatorul MGSI va fi denumit in continuare „Organizatorul”)
Campania se va desfășura conform prezentului regulament („Regulament”),
care este obligatoriu pentru toti participanții. Regulamentul este intocmit si
adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind
disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul Organizatorului MGSI
cat si prin afisare pe site-ul www.magicfm.ro. Organizatorul isi rezerva
dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda
desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligati sa justifice aceste decizii si
fara a fi obligati la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca
orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfășurării
Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.magicfm.ro
sau dupa anuntarea acestora pe postul radio Magic FM.
Orice
modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in
acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin actualizarea
Regulamentului si publicarea acestuia, in forma actualizata, pe site-urile www.magicfm.ro
sau prin comunicarea modificărilor pe posturile de radio Magic FM. Organizatorul
nu isi asuma răspunderea pentru neluarea la cunostinta a modificarilor de catre
Participanti, atata timp cat acestea sunt afisate/comunicate pe/prin mijloacele
de mai sus.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE
DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfășoară pe teritoriul României, urmând a
fi difuzata pe postul de radio „Magic FM”, care poate fi receptat in București
si in alte 38 de orașe din Romania si pe Internet, pe site-ul www.magicfm.ro.
SECTIUNEA 3. DURATA
CAMPANIEI
Campania se va desfășura începând cu data de 12 februarie 2024 si pana la
data de 23 februarie 2024, inclusiv.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI
PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse următoarele mărci: Magic FM si
www.graveazapovesteata.ro.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA
LA CAMPANIE
In
vederea participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse in
contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către
Organizator. Cu toate acestea, participanții vor suporta cheltuielile normale
pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anunțarea câștigătorilor,
precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu
deplasarea la locul predării premiu, etc.
Pentru
a participa la campanie si pentru a putea câștiga premiile acordate in cadrul
Campaniei, Participanții trebuie sa urmeze întocmai pașii următori:
a. Participantul va urmări Campania
difuzata pe postul de radio “Magic FM" conform Secțiunii 2.
b. In intervalul orar 07:00 - 22:00, la
semnalul de concurs participantul va trimite mesaj prin aplicația Whatsapp
către postul de radio Magic FM la numărul 0734220044
număr cu tarif normal si va comunica datele lui (nume, prenume, localitatea de
reședință/domiciliu) si răspunsul sau la întrebarea/cerința adresata de Dj-ii Magic
FM.
Organizatorul nu răspunde pentru eventualele disfuncționalități ale
terților sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie
electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai rețelelor
de telecomunicații, internet etc.
Prin
înscrierea la Concursul Campaniei, participanții confirma cunoașterea
prevederilor Regulamentului si își exprima acordul in privința acceptării
regulilor si condițiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul
Campaniei implicând obligativitatea respectării integrale a prevederilor
prezentului Regulament.
Organizatorul
își rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectuează
prin încălcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor
in cazul constatării unor asemenea situații.
SECTIUNEA 6. MODUL DE
DESFASURARE AL CAMPANIEI
Concursurile
Campaniei se vor desfășura in perioada 12 februarie 2024 - 23 februarie 2024 (5
concursuri pe zi), in cadrul programelor Magic FM difuzate de luni pana vineri
in intervalul orar 07:00 - 22:00, cu
exceptia zilei de 14 februarie 2024. , În zilele de 17 si 18 februarie
2024 se va organiza 1 (una) ediție de
concurs.
Ascultătorii
postului de radio mai sus menționat sunt îndemnați sa se înscrie prin mesaj
Whatsapp la numărul de telefon indicat în Secțiunea 5 litera b (tarif normal)
cu datele necesare participării și mesajul/răspunsul specific
întrebării/cerinței adresate de Dj-ii emisiunii pe postul de radio in ziua
respectiva.
Dintre
mesajele transmise prin aplicația Whatsapp, Dj-ii Magic FM vor alege un mesaj pe care il
vor declara câștigător, respectiv, pe cel mai creativ/amuzant si pot intra in
direct cu ascultătorul care l-a trimis, pentru a-l declara câștigător.
Realizatorii/Dj-ii emisiunilor de la Magic FM decid asupra mesajelor apreciate
ca fiind câștigătoare. Decizia lor este finala.
Criteriile
de jurizare:
a.
Respectarea cerinței cu privire la întrebarea/tema adresata;
b.
Respectarea regulamentului campaniei
c.
Creativitate
d.
Originalitate
Mesajele
/ Răspunsurile care conțin un limbaj tendențios sau vulgar nu vor fi luate in
considerare, legătura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie
va fi întreruptă si participantul descalificat. Organizatorul nu își asuma
responsabilitatea privind conținutul răspunsurilor, sau pentru răspunsuri care
cad sub incidenta drepturilor de autor, răspunderea revenind in totalitate
participantului la Campanie.
Participantul la campanie are obligația de a furniza Organizatorului MGSI informații
corecte si complete si de a ii furniza toate informațiile solicitate conform
regulamentului.
Supravegherea modului de desfășurare a fiecărui concurs, de desemnare a câștigătorilor
si validare a acestora cade in sarcina Organizatorului MGSI.
Organizatorul
MGSI va verifica prin mijloace proprii corectitudinea participanților in scopul
descalificării acestora, precum si pe cei a căror activitate in cadrul
campaniei va fi considerata drept frauda.
NOTA:
Participantul accepta, prin prezentul Regulament, faptul ca Organizatorul
MGSI nu este obligat sa-si justifice decizia in momentul in care acesta
considera ca respectivul participant a folosit metode frauduloase. Astfel,
orice tentativa de fraudare atrage după sine eliminarea din campanie a
participantului in cauza. Orice concurent poate fi eliminat din concurs in baza
unei simple bănuieli de frauda, Organizatorul nefiind nevoit sa aducă dovezi in
acest sens.
SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI
Pe parcursul campaniei va
fi acordat 1 (unul) premiu pentru fiecare ediție de concurs.
Premiile sunt:
- 22 premii constând
fiecare într-un lanț cu pandantiv Inima, din argint placat cu aur galben gravat
cu textul Make Life Magic din argint
placat cu aur galben. Valoarea fiecărui premiu este de 279.90 lei;
- 25 premii constând
fiecare într-un lanț cu pandantiv Iades, din argint placat cu aur galben gravat
cu textul Make Life Magic . Valoarea fiecărui premiu este de 249.90 lei
Valoarea totala a premiilor este de 12.405,3 lei.
Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie
descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.
Nu este permisă, în nicio situație, cedarea premiului câștigat către unul
sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se
poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
Un participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata
perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat
anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil
doar primul premiu castigat.
In cazul in care premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia
Organizatorului MGSI.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE
PARTICIPARE
La Campanie poate participa orice persoana fizica cetățean
român, rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data
organizării concursului si care urmeaza
mecanica de campanie stabilita mai sus.
Nu pot participa la campanie angajatii Organizatorului, ai societatii AG
Radio Holding S.R.L. (titularul licentei de emisie a postului de radio „Magic
FM”), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea
campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II
sau III ale persoanelor mentionate anterior.
Organizatorul MGSI isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la
Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a
refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 9. TAXE SI
IMPOZITE AFERENTE
Organizatorul va calcula, retine si va vira la bugetul de stat impozitul
aferent veniturilor din premii, reglementat de Legea nr. 571/2003 privind Codul
Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Impozitul cu retinere la
sursa este de 10% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a
obiectului si suma de 600 de lei. Daca suma de 600 de lei este modificata
in baza dispozitiilor legale in vigoare la momentul platii premiului, se va lua
in considerare suma astfel modificata.
Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in
legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.
SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA
SI ACORDAREA PREMIILOR
Câștigătorii campaniei vor fi anunțați pe postul de radio „Magic FM”, în
cadrul emisiunilor în care s-a organizat fiecare ediție de concurs, urmând ca,
ulterior, sa fie îndeplinite procedurile de validare a castigatorilor.
Procedura de validare a castigatorilor Campaniei nu poate depasi 5 zile
lucratoare de la data finalizarii Concursului, urmand ca de la acest termen
fiecare castigator validat sa fie contactat conform procedurii de mai jos.
Reprezentantul Organizatorului MGSI va contacta câștigătorul telefonic, in
minimum 5 zile lucrătoare de la data validarii castigatorului, in vederea
completarii datelor necesare pentru indeplinirea formalitatilor de punere in
posesie/transmiterea premiului. In acest sens, castigatorul va comunica
organizatorului adresa de corespondență la care doreste sa primeasca premiul
castigat in cadrul Campaniei. Transmiterea premiului se va realiza in termen de
minim 20 zile lucrătoare și maxim 90 de zile lucrătoare de la data desemnării
câștigătorului unui premiu. Orice discrepante intre datele de identificare
(nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate initial, si cele
furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept castigator al
unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste descalificarea
Participantului, si respectiv sa refuze acordarea premiului.
Participantii care castiga unul dintre premiile campaniei, nu mai au
dreptul sa participe la aceasta campanie dupa momentul desemnarii ca câștigător
al premiului. In cazul in care un participant se inscrie din nou in campanie,
dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din
nou un premiu.
Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu
mai putini Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase
neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are
dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita
restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic
(prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti)
respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
In cazul in care castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de
exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce
limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in
posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.
Daca persoana desemnata castigatoare a unei editii de concurs a Campaniei
este din București, formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi
de catre Organizator la sediul acestuia sau prin intemediul unui serviciu de
curierat, in acest ultim caz, semnarea awb-ului de catre castigator fiind
suficienta pentru dovedirea predarii premiului.
SECTIUNEA 11 PROTECTIA
DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal
de la Participantii la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea
prelucrarii datelor personale in vederea desfășurării Campaniei in bune
conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului
si acordării premiului stabilit prin prezentul Regulament.
-Pentru activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama,
orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza
consimtamantului Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror
date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE)
2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016
privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu
caracter personal („Regulamentul UE”).
Organizatorul va pastra confidentialitatea cu privire la datele personale
ale Participantilor câștigători, le vor utiliza numai in scopurile stabilite
prin Regulament si le vor transmite către terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate
si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfășurării
prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile
de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata
si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor
cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 12 LITIGII
Eventualele litigii aparute între Organizator si participanții la campanie
se vor rezolva pe cale amiabila. In cazul in care orice participant are de
semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de
orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului MGSI cu o sesizare in
acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa
aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de către
Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen
de maximum 15 zile lucratoare.
In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de
modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze
instantelor judecatoresti romane competente.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile
tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de către
participanti.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea
retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt
comunicate informatii false sau eronate. Reclamatiile referitoare la premiul
castigat, dupa intrarea in posesia acestuia si/sau semnarea procesului verbal
de primire, nu vor fi luate in considerare de către Organizator.
Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea
Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de
energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de
telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
SECTIUNEA 13.
INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania "Magic Love, Magic Words" va putea fi întreruptă in caz
de forță majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a
anunta publicul pe site-ul www.magicfm.ro. sau pe postul de radio Magic FM.
SECTIUNEA 14.
REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.magicfm.ro.
Participarea la aceasta campanie implica acceptarea condițiilor prevazute in
prezentul Regulament si obligativitatea respectării prevederilor prezentului
Regulament.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile
prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei
o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe site-ul www.magicfm.ro
si/sau anuntarii modificarilor pe postul de radio Magic FM.
ANEXA nr. 1 la
Regulamentul Oficial al Campaniei PROMOTIONALA "Magic Love, Magic Words"
2024 (“Campania”)
- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date privind
operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul
In vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților
vor fi prelucrate de către:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1,
Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania, numar de ordine la Registrul Comerțului
de pe langa Tribunalul București J40/4497/2001, cod unic de inregistrare
13869251, atribut fiscal RO, în calitate de Operator (denumită in cele ce
urmează “ Operator”)
• prin intermediul A.G.RADIO HOLDING S.R.L., cu sediul în Splaiul
Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, București,
Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/4780/2013,
având CUI 31491668, atribut fiscal [RO], în calitate de Împuternicit al Operatorului
(denumită in cele ce urmează “ Împuternicit”)
Datele de contact ale Operatorului/Imputernicitului pentru nelamuriri sau
exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu
caracter personal sunt urmatoarele:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul
Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București,
Romania, email:privacy@kissfm.ro.
2. Categorii de date cu
caracter personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei,
Operatorul prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitului va colecta
de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) număr de telefon
mobil în format național de 10 cifre;
(iv) data nașterii - va
fi colectata doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este
conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in
Campanie;
(v) localitatea de
resedinta/domiciliu - - va fi colectata doar pentru a putea verifica daca se
respecta Regulamentul, adica persoana fizica rezidenta in Romania;
(vi) mesajul/răspunsul
transmis;
(vii) vocea
participantului în momentul transmiterii mesajului live, în cadrul emisiunii.
Suplimentar, de la câștigător,
se va colecta urmatoarele date cu caracter personal:
(i)
adresa e-mail
pentru a avea o alta alternativa de comunicare cu câștigătorii cu privire la
comunicările/ formalitățile de acordare a premiului sau inmanarea a
premiului;
(ii)
adresa de
resedinta/domiciliu pentru transmiterea premiului.
3. Scopul prelucrarii
Datele cu caracter personal ale participanților la Campanie vor fi
prelucrate de către Operator prin intermediul Imputernicitului in
vederea:
(i) organizarii si desfășurării Campaniei;
(ii) desemnarii si validarii castigatorilor;
(iii)
atribuirii
premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale
Operatorului;
(iv)
protejarea
intereselor legitime (asigurarea dreptului la aparare in instanta
4. Temeiul juridic al
prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in temeiul interesului legitim, prin acceptarea de
către persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.
5. Destinatarii datelor
cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de către Operator
vor fi dezvaluite Imputernicitului, curier (nume, prenume, nr. de telefon,
email), precum si autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa
respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada de stocare a
datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor
fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei.
Datele cu caracter personal ale câștigătorilor, vor fi stocate de către
Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila,
respectiv 5 (cinci) ani de la data acordării premiului.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal,
Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si
stocare, impunând Imputernicitului obligatii similare.
Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de către
Imputerniciti in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind
utilizate in niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile persoanelor
vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente,
Operatorul asigura participanților, pe durata Campaniei, urmatoarele
drepturi:
(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in
orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe
baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter
personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii
legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de
Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
Participantii isi pot exercita drepturile mentionale anterior printr-o
cerere scrisa, datata, semnata si adresata la adresele antementionate.
8. Protectia datelor cu
caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de
minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate
date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care
Operatorul/ Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/
distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/
Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii
parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor
persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat
aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu
caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice
adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor
cu caracter personal apartinand participanților la Campanie. Operatorul se
obliga sa impuna imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului
adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de
prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod
accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea
neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise,
stocate sau prelucrate. Prin participarea la Campanie, participanții isi
exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal către
Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei
Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de
date a Operatorului operata de către imputerniciti, in scopul participarii la
Campanie, identificarii si validarii ca si câștigător, inmanarii si primirii
premiului.
10. Modificarea politicii
de prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand
pe durata desfășurării Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri
mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale
persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice
astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al
Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi
mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in
conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia
persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal
si privind libera circulație a acestor date.
Incheiat, astazi, 09.02.2024, Bucuresti.
ORGANIZATOR
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.