SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
Campania „PURINA
PROPLAN - STERILIZATION CAMPAIGN” (denumita in cele ce urmează „Campania”) este
organizata de către MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. cu sediul social
in Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București,
Romania, număr de ordine la Registrul Comerțului de pe langa Tribunalul București
J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO (denumit in
continuare in mod individual „Organizatorul MGSI”). Campania se va difuza pe
postul de radio “Magic FM”, post a cărui licență este deținuta de societatea AG
RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”) si poate fi recepționat in București,
cat si in alte 38 de orașe din Romania. (Organizatorul MGSI va fi denumit in
continuare „Organizatorul”)
Campania se va desfășura
conform prezentului regulament („Regulament”), care este obligatoriu pentru
toti participanții. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului
conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit
oricarui solicitant, atat la sediul Organizatorului MGSI cat si prin afisare pe
site-ul www.magicfm.ro. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica
Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii,
fara a fi obligati sa justifice aceste decizii si fara a fi obligati la plata
de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari,
respectiv decizii de oprire/suspendare a desfășurării Campaniei sa intre in
vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.magicfm.ro sau dupa
anuntarea acestora pe postul radio Magic FM.
Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi
cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin
actualizarea Regulamentului si publicarea acestuia, in forma actualizata, pe
site-urile www.magicfm.ro sau prin comunicarea modificărilor pe posturile de
radio Magic FM. Organizatorul nu isi asuma răspunderea pentru neluarea la
cunostinta a modificarilor de catre Participanti, atata timp cat acestea sunt
afisate/comunicate pe/prin mijloacele de mai sus.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este
organizata si se desfășoară pe teritoriul României, urmând a fi difuzata pe
postul de radio „Magic FM”, care poate fi receptat in București si in alte 38
de orașe din Romania si pe Internet, pe site-ul www.magicfm.ro.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfășura
începând cu data de 08 aprilie 2024 si pana la data de 19 aprilie 2024,
inclusiv. Concursurile Campaniei se vor organiza de luni până vineri în cadrul
programelor matinale difuzate pe postul de radio Magic FM în intervalul orar
07:00 – 10:00.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta
campanie sunt incluse următoarele mărci: Magic FM, PURINA PROPLAN.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea participării la Campanie, participanților
nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe
sau indirecte de către Organizator. Cu toate acestea, participanții vor suporta
cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la
Campanie, anunțarea câștigătorilor, precum si servicii de Internet, telefonie,
servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predării premiu, etc.
Pentru a participa la campanie si pentru a putea
câștiga premiile acordate in cadrul Campaniei, Participanții trebuie sa urmeze
întocmai pașii următori:
a. Participantul
va urmări Campania difuzata pe postul de radio “Magic FM" conform
Secțiunii 2.
b. In
intervalul orar 07:00 - 10:00, la semnalul de concurs participantul va trimite
mesaj prin aplicația Whatsapp către postul de radio Magic FM la numărul 0734220044 număr cu tarif normal si va comunica datele
lui (nume, prenume, localitatea de reședință/domiciliu) si răspunsul sau la
întrebarea/cerința adresata de Dj-ii Magic FM.
Organizatorul nu
răspunde pentru eventualele disfuncționalități ale terților sau sistemelor
acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de
telefonie, proprietari sau administratori ai rețelelor de telecomunicații,
internet etc.
Prin înscrierea la Concursul Campaniei, participanții
confirma cunoașterea prevederilor Regulamentului si își exprima acordul in privința
acceptării regulilor si condițiilor ce le sunt aplicabile, participarea la
concursul Campaniei implicând obligativitatea respectării integrale a prevederilor
prezentului Regulament.
Organizatorul își rezerva dreptul (i) de a anula
orice participare la Campanie care se efectuează prin încălcarea prezentului
Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatării unor
asemenea situații.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
Concursurile Campaniei se vor desfășura
in perioada 8-19 aprilie 2024, in cadrul programelor matinale difuzare de luni
până vineri pe postul de radio Magic FM, câte o (1) ediție pe zi în intervalul
07.00 – 10.00.
Ascultătorii postului de radio mai sus menționat
sunt îndemnați sa se înscrie prin mesaj Whatsapp la numărul de telefon indicat
în Secțiunea 5 litera b (tarif normal) cu datele necesare participării și
mesajul/răspunsul specific întrebării/cerinței adresate de Dj-ii emisiunii pe
postul de radio in ziua respectiva.
Dintre mesajele transmise prin aplicația Whatsapp, Dj-ii
Magic FM vor premia primul mesaj conținând răspunsul corect si pot intra in
direct cu ascultătorul care l-a trimis, pentru a-l declara câștigător.
Realizatorii/Dj-ii emisiunilor de la Magic FM decid asupra mesajelor apreciate
ca fiind câștigătoare. Decizia lor este finala.
Criteriile de jurizare:
a. Respectarea cerinței cu privire la întrebarea/tema
adresata;
b. Respectarea regulamentului campaniei
Mesajele / Răspunsurile care conțin un limbaj tendențios
sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legătura telefonica sau comunicarea
cu participantul la Campanie va fi întreruptă si participantul descalificat. Organizatorul
nu își asuma responsabilitatea privind conținutul răspunsurilor, sau pentru răspunsuri
care cad sub incidenta drepturilor de autor, răspunderea revenind in totalitate
participantului la Campanie.
Participantul la
campanie are obligația de a furniza Organizatorului MGSI informații corecte si
complete si de a ii furniza toate informațiile solicitate conform
regulamentului.
Supravegherea
modului de desfășurare a fiecărui concurs, de desemnare a câștigătorilor si
validare a acestora cade in sarcina Organizatorului MGSI.
Organizatorul MGSI va verifica prin mijloace proprii
corectitudinea participanților in scopul descalificării acestora, precum si pe
cei a căror activitate in cadrul campaniei va fi considerata drept frauda.
NOTA:
Participantul accepta,
prin prezentul Regulament, faptul ca Organizatorul MGSI nu este obligat sa-si
justifice decizia in momentul in care acesta considera ca respectivul
participant a folosit metode frauduloase. Astfel, orice tentativa de fraudare
atrage după sine eliminarea din campanie a participantului in cauza. Orice
concurent poate fi eliminat din concurs in baza unei simple bănuieli de frauda,
Organizatorul nefiind nevoit sa aducă dovezi in acest sens.
SECTIUNEA 7.
PREMIILE CAMPANIEI
Pe parcursul campaniei va fi acordat 1 (unul) premiu pentru fiecare ediție
de concurs, în total un număr de 10 premii.
Premiile constau în câte 1 (un) voucher de în valoare de 100 EURO (echivalent
in lei – 500 lei), plus un Kit de ingrijire Completa, de la Purina Pro Plan, in
valoare de 50 lei.
Valoarea totala a
premiilor este de 5500 lei.
Voucherul de
cumparaturi poate fi folosit pentru cumparaturi in magazinul online:
pentruanimale.ro (online).
Premiul va fi acordat
castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a
nerespectarii prezentului regulament.
Nu este permisă,
în nicio situație, cedarea premiului câștigat către unul sau mai mulţi terţi
sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere
modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
Un participant
poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii
Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a
mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu
castigat.
In cazul in care
premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia Organizatorului MGSI.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La Campanie poate
participa orice persoana fizica cetățean
român, rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data
organizării concursului si care urmeaza mecanica de campanie stabilita mai sus.
Nu pot participa
la campanie angajatii Organizatorului, ai societatii AG Radio Holding S.R.L.
(titularul licentei de emisie a postului de radio „Magic FM”), precum si ai
celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul
de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor
mentionate anterior.
Organizatorul
MGSI isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se
efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea
premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE
Organizatorul va
calcula, retine si va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor din
premii, reglementat de Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile
si completarile ulterioare. Impozitul cu retinere la sursa este de 10% si se
aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a obiectului si suma de 600 de
lei. Daca suma de 600 de lei este modificata in baza dispozitiilor legale
in vigoare la momentul platii premiului, se va lua in considerare suma astfel
modificata.
Orice alte
obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile,
cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.
SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Câștigătorii
campaniei vor fi anunțați pe postul de radio „Magic FM”, în cadrul emisiunilor
în care s-a organizat fiecare ediție de concurs, urmând ca, ulterior, sa fie
îndeplinite procedurile de validare a castigatorilor. Procedura de validare a
castigatorilor Campaniei nu poate depasi 10 zile lucratoare de la data
finalizarii Concursului, urmand ca de la acest termen fiecare castigator
validat sa fie contactat conform procedurii de mai jos.
Reprezentantul
Organizatorului MGSI va contacta câștigătorul telefonic, in minimum 10 zile
lucrătoare de la data validarii castigatorului, in vederea completarii datelor
necesare pentru indeplinirea formalitatilor de punere in posesie/transmiterea
premiului. In acest sens, castigatorul va comunica organizatorului adresa de
corespondență la care doreste sa primeasca premiul castigat in cadrul
Campaniei. Transmiterea premiului se va realiza in termen de minim 20 zile
lucrătoare și maxim 90 de zile lucrătoare de la data validării câștigătorului
unui premiu. Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume,
varsta si numar de telefon) furnizate initial, si cele furnizate ulterior
desemnarii participantului respectiv drept castigator al unui premiu anuntat
prin prezentul Regulament, indreptateste descalificarea Participantului, si respectiv
sa refuze acordarea premiului.
Participantii
care castiga unul dintre premiile campaniei, nu mai au dreptul sa participe la
aceasta campanie dupa momentul desemnarii ca câștigător al premiului. In cazul
in care un participant se inscrie din nou in campanie, dupa castigarea unui
premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.
Daca in timpul
Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini
Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase
neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.
Daca sunt
identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a
nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora
astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul
organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane
pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
In cazul in care
castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate
restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a
comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in
prezenta reprezentantului sau legal.
Daca persoana
desemnata castigatoare a unei editii de concurs a Campaniei este din București,
formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi de catre Organizator
la sediul acestuia sau prin intemediul unui serviciu de curierat, in acest
ultim caz, semnarea awb-ului de catre castigator fiind suficienta pentru
dovedirea predarii premiului.
SECTIUNEA 11 PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin participarea
la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la
Participantii la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii
datelor personale in vederea desfășurării Campaniei in bune conditii.
Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si acordării
premiului stabilit prin prezentul Regulament.
-Pentru
activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice
prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza
consimtamantului Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea
oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor
Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27
aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește
prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).
Organizatorul va pastra
confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor câștigători,
le vor utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le vor transmite
către terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul
prelucrarii acestor date personale in vederea desfășurării prezentei Campanii.
Drepturile
Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu
caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul
prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu
caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 12 LITIGII
Eventualele
litigii aparute între Organizator si participanții la campanie se vor rezolva
pe cale amiabila. In cazul in care orice participant are de semnalat un
incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune
in justitie, se va adresa Organizatorului MGSI cu o sesizare in acest sens, in
termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio
sesizare nu va mai fi luata in considerare de către Organizator. Organizatorul
va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile
lucratoare.
In cazul in care
petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare
a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti
romane competente.
Organizatorul nu
isi asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale
institutiilor asupra premiilor castigate de către participanti.
Organizatorul nu
isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie
fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul nu
isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false
sau eronate. Reclamatiile referitoare la premiul castigat, dupa intrarea in
posesia acestuia si/sau semnarea procesului verbal de primire, nu vor fi luate
in considerare de către Organizator.
Organizatorul nu
raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a
actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica,
operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii,
cablu TV sau altii asemenea.
SECTIUNEA 13. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania "PURINA
PROPLAN - STERILIZATION CAMPAIGN" va putea fi întreruptă in caz de forță
majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta
publicul pe site-ul www.magicfm.ro. sau pe postul de radio Magic FM.
SECTIUNEA 14. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul
campaniei este disponibil pe site-ul www.magicfm.ro. Participarea la aceasta
campanie implica acceptarea condițiilor prevazute in prezentul Regulament si
obligativitatea respectării prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorul isi
rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in
masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia
afisarii modificarilor pe site-ul www.magicfm.ro si/sau anuntarii modificarilor
pe postul de radio Magic FM.
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei PROMOTIONALA "PURINA
PROPLAN - STERILIZATION CAMPAIGN" 2024 (“Campania”)
- Informatii cu
privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul
In vederea desfășurării
Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de
către:
MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, clădirea
TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania, numar de ordine
la Registrul Comerțului de pe langa Tribunalul București J40/4497/2001, cod
unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, în calitate de Operator
(denumită in cele ce urmează “ Operator”)
• prin
intermediul A.G.RADIO HOLDING S.R.L., cu sediul în Splaiul Unirii nr.
165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, București, Romania,
înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/4780/2013, având CUI
31491668, atribut fiscal [RO], în calitate de Împuternicit al Operatorului (denumită
in cele ce urmează “ Împuternicit”)
Datele de contact
ale Operatorului/Imputernicitului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor
de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt
urmatoarele:
MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, clădirea
TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania,
email:privacy@kissfm.ro.
2. Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Imputernicitului si
Subimputernicitului va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date
cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) număr de telefon mobil în format național de 10 cifre;
(iv) data nașterii - va fi colectata doar pentru a putea verifica daca
varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la
momentul inscrierii in Campanie;
(v) localitatea de resedinta/domiciliu - - va fi colectata doar pentru a
putea verifica daca se respecta Regulamentul, adica persoana fizica rezidenta in Romania;
(vi) mesajul/răspunsul transmis;
(vii) vocea participantului în momentul transmiterii mesajului live, în
cadrul emisiunii.
Suplimentar, de la câștigător, se va colecta urmatoarele date cu caracter
personal:
(i)
adresa e-mail pentru a avea o alta alternativa de
comunicare cu câștigătorii cu privire la comunicările/ formalitățile de
acordare a premiului sau inmanarea a premiului;
(ii)
adresa de resedinta/domiciliu pentru transmiterea
premiului.
3. Scopul prelucrarii
Datele cu
caracter personal ale participanților la Campanie vor fi prelucrate de către
Operator prin intermediul Imputernicitului in vederea:
(i) organizarii si desfășurării Campaniei;
(ii) desemnarii
si validarii castigatorilor;
(iii)
atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale
si financiar contabile ale Operatorului;
(iv)
protejarea intereselor legitime (asigurarea dreptului la
aparare in instanta
4. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele vor fi
prelucrate in temeiul interesului legitim, prin acceptarea de către persoana
vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.
5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu
caracter personal colectate in cadrul Campaniei de către Operator vor fi
dezvaluite Imputernicitului, curier (nume, prenume, nr. de telefon, email), precum
si autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte
obligațiile impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu
caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate
timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei.
Datele cu
caracter personal ale câștigătorilor, vor fi stocate de către Operator conform
prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 5
(cinci) ani de la data acordării premiului.
La expirarea
perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va
sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunând
Imputernicitului obligatii similare.
Datele cu
caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de către Imputerniciti
in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in
niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea
asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participanților,
pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de
retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca
aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului
inainte de retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a
solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii) dreptul de
a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul de a
solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul la
restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a
se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad
contrariul;
(vii) dreptul la
portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de
a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii
Datelor cu Caracter Personal.
Participantii isi
pot exercita drepturile mentionale anterior printr-o cerere scrisa, datata,
semnata si adresata la adresele antementionate.
8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la
Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani
la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/
Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe
mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul
in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica
prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta
mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe
mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se
obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea
asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal
apartinand participanților la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor
obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine
seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter
personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea,
pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la
datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate. Prin
participarea la Campanie, participanții isi exprima acordul cu privire la
furnizarea datelor cu caracter personal către Operator si/ sau societatile
comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii
acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de către
imputerniciti, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii
ca si câștigător, inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are
dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfășurării
Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru
protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate
si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare
va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi
adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost
încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele personale
ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile
Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce
priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație
a acestor date.
Incheiat,
astazi, 05.04.2024, Bucuresti.
ORGANIZATOR
MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.