REGULAMENT CAMPANIE: SEMNĂTURA ELECTRONICĂ CERTSIGN

  1. SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
    • Organizatorul Campaniei promotionale “SEMNĂTURA ELECTRONICĂ CERTSIGN” 

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr.165, TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare RO13869251, pe postul de radio “MAGIC FM”, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliată AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO”) în calitate de (organizator).

  1. SECTIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI
    • Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti Participantii si pentru toate entitatile implicate in derularea Campaniei si in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare; prevederile legii 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice si prevederile Regulamentului european 679/2016 privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
    • Regulamentul este intocmit si facut public conform legislatiei aplicabile in Romania si este disponibil, in mod gratuit, oricarui participant, la cerere, fiind afișat pe site-ul www.magicfm.ro.
    • Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
    • Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta/intrerupe/prelungi Campania, cu conditia instiintarii prealabile a Participantilor cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale incheiate in forma autentica care vor fi comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea Regulamentului, in forma actualizata, in locatiile participante, cu cel putin 24 ore, inainte ca acestea sa intre in vigoare.

 

  • SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI
    • Campania este organizata pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „MAGIC FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 56 de orase din Romania, in Republica Moldova si pe Internet, pe site-ul www. magicfm.ro.
    • Campania se desfasoara in perioada 22-26.04.2024, inclusiv, de luni până vineri, în cadrul programului matinal al postului MAGIC FM difuzat in intervalul orar 07.00-10.00. In cadrul campaniei se vor organiza câte 1 (una) ediție zilnică de concurs cu premii, in total fiind organizate un numar de 5 (CINCI) ediții de concurs (câte una în cadrul programului).

 

 

 

 

  1. SECTIUNEA 4. DREPTUL DE INSCRIERE
  • In Campanie se pot inscrie persoanele fizice, cetateni romani sau straini, rezidenti sau cu domiciliul sau resedinta, chiar si temporara, sau adresa de corespondenta in Romania, care au implinit varsta de 18 ani la data inscrierii in Campanie si care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament.
  • Nu au dreptul de a participa la aceasta Campanie urmatoarele categorii de persoane :
  • Persoanele care nu respecta prevederile Sectiunii 5.1;
  • Angajati ai Organizatorului, AgențIlor precum si ai societatilor afiliate Organizatorului;
  • Angajati ai Agentiilor sau angajati ai oricaror alte societati/entitati implicate in activitati legate de organizarea si desfasurarea Campaniei;
  • Rudele de gradul I si II (respectiv copii/parinti, frati/surori) si/sau sotul/sotia angajatilor mentionati la punctele (ii) si (iii) de mai sus.
  • In vederea participării la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator. Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predarii premiu, etc.
  • Pentru participarea la aceasta campanie nu este necesara o înscriere prealabila. Înscrierea la campanie se poate face la semnalul de concurs anunțat pe postul de radio MAGIC Fm, sunând la numărul de telefon 0722 20 60 20 (tarif normal) și răspunzând la întrebarea/tema de concurs indicată conform Secțiunii 5.
  • Organizatorul nu răspunde pentru eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
  • Prin inscrierea la Concursul Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament. Organizatorul va informa potentialii participanti cu privire la prevederile regulamentului prin afișare pe site-ul postului www.MAGICfm.ro.

 

  1. SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI

 

  • Concursurile Campaniei se vor desfasura in intervalul 22-26 aprilie 2024, inclusiv, de luni până vineri, in cadrul programului matinal la postul MAGIC FM, in intervalul 07.00-10.00, 1 (una) ediție pe zi.
  • In perioada Campaniei, realizatorii programului vor da semnalul de concurs si vor invita ascultatorii sa trimită pe numărul de whatsapp 0734220044 răspunsul la întrebarea adresată de către realizatorii Matinalului Magic FM. Primul mesaj corect va fi premiat.
  • Decizia realizatorilor este finala. Castigatorul va fi anuntat in direct. Mecanismul se repeta la fiecare editie de concurs din cadrul Campaniei.
  • Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare ca fiind raspunsuri corecte, legatura telefonica cu participantul la campanie va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la campanie.
  • Un participant se poate inscrie la toate editiile de concurs ale Campaniei, insa poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un ascultator declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.

 

  1. SECTIUNEA 6. PREMIILE CAMPANIEI

6.1. Premiile oferite fiecaruia dintre cei 5 câștigători sunt în valoare de 100 euro.

6.3. Valoarea totală a premiilor oferite în cadrul Campaniei este de 2.500 lei, în baza procesului verbal de predare primire a premiului încheiat cu fiecare câștigător în parte.

6.4. Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectării prezentului regulament de catre Organizatorul Campaniei, astfel ca din momentul in care premiile oferite in cadrul Campaniei nu se mai afla in posesia Organizatorului, respectiv din momentul incheierii procesului verbal dintre Organizator si castigator sau intrării in posesia premiului, toate riscurile legate de acestea se transfera la castigator.

 

  • SECTIUNEA 7. DESEMNAREA CASTIGATORILOR SI ACORDAREA PREMIILOR
    • Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe postul de radio „MAGIC FM”, conform celor enuntate la sectiunea 6 de mai sus, urmand ca, ulterior, dupa caz sa intre in posesia premiului si, asa cum este prevazut in prezentul formular, sa semneze procesele verbale de primire a premiului, care se va încheia cu Organizatorul. De asemenea, lista castigatorilor continand numele si prenumele castigatorilor si premiile castigate va fi publicata pe site-ul magicfm.ro in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data finalizarii Campaniei.
    • Un reprezentant al Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum 20 zile lucratoare de la data castigarii concursului Campaniei, in vederea confirmării datelor comunicate inițial si eventual completării acestora cu datele necesare pentru acordarea/intrarea in posesia premiului.
    • Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate DJilor, si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept castigator al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul, si respectiv sa refuze acordarea premiului.
    • Premiile Campaniei vor fi livrate potrivit art. 6.6 din prezentul Regulament.
    • Participantii care castiga una dintre editiile de concurs ale campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta campanie dupa momentul castigarii premiului.
    • In cazul in care un participant se inscrie din nou in campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.
    • Premiile neacordate vor ramane in posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.

 

  • SECTIUNEA 8. TAXE SI IMPOZITE

8.1. Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina, sa declare si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile constand in premiile acordate castigatorilor in conformitate cu prevederile art. 110 din Codul Fiscal aprobat prin Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorilor.

8.2. Pentru claritate se specifica ca, Organizatorul va achita impozitul pentru veniturile provenite din premii in numele fiecarui participant desemnat castigator, reglementat de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, care va fi virat la bugetul de stat. Impozitul cu retinere la sursa este de 10% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a premiului si suma de 600 de lei.  Daca suma de 600 de lei este modificata in baza dispozițiilor legale in vigoare la momentul acordării premiului, se va lua in considerare suma astfel modificata.

 

  1. SECTIUNEA 9. LIMITAREA RASPUNDERII
    • Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Organizatorilor. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea Participantului in cauza din Campanie si cu sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorul urmand sa informeze respectivul participant cu privire la aceasta decizie.
    • In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei inscrieri in cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitiva.
    • Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:
  • Imposibilitatea castigatorilor de a intra in posesia premiilor din motive independente de Organizator;
  • Dorinta castigatorului de a inlocui premiul castigat;
  • Cazurile in care castigatorul nu respecta conditiile de validare detaliate in prezentul Regulament Oficial.
  • Organizatorul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre castigator in legatura cu premiile castigate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere;
  • Organizatorul nu va fi responsabil pentru intarzierile in inmanarea premiilor cauzate de intarzieri datorate unei eventuale lipse de stoc a produselor din cadrul campaniei.

Organizatorul va lua toate masurile pentru ca livrarea premiului sa fie in conditii optime; il va ambala corespunzator in momentul expedierii si va asigura valoarea transportului. In cazul nelivrarii/livrarii necorespunzatoare a premiului, furnizorul de servicii de curierat va despagubi Organizatorul in baza asigurarii de transport. In situatia livrarii necorespunzatoare a premiului, Castigatorul poate refuza receptia coletului. In situatiile descrise mai sus, Organizatorul isi asuma o noua livrare a premiului castigat.

  • Organizatorul nu raspunde in niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezulta din inscrierea la Campanie cu exceptia cazului in care acestea se datoreaza unor acte de neglijenta grava sau unor acte intentionate de care este responsabil Organizatorul.

 

  1. SECTIUNEA 10. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

10.1. In cadrul prezentei campanii, se vor colecta date cu caracter personal in conformitate cu Anexa 1. Prin simpla participare la Promotie, Participantii isi dau acordul expres si neechivoc ca datele lor personale comunicate Organizatorului sau Agentiilor sa fie utilizate in vederea participarii in cadrul campaniei, precum si a validarii si atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ale Organizatorului, conform cu prezentul Regulament. Refuzul de a furniza datele necesare inscrierii in Promotie are drept consecinta imposibilitatea de a participa la Promotie, respectiv imposibilitatea acordarii premiilor in cazul castigatorilor desemnați.

 

  1. SECTIUNEA 11. INCETAREA/ INTRERUPEREA CAMPANIEI. FORTA MAJORA
    • Campania poate inceta inainte de implinirea perioadei prevazute in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a asigura desfasurarea in bune conditii a Campaniei.

Forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi prevazut, controlat sau remediat de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.

  • Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei deciziii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie si cu respectarea prevederilor Regulamentului.
  • SECTIUNEA 11. LITIGII
    • Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
    • In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.
    • In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.
    • Reclamatiile referitoare la premiul castigat, dupa intrarea in posesia acestuia si semnarea procesului verbal de primire, nu vor fi luate in considerare de catre Organizator.
    • Organizatorul nu isi va asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.
    • Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
    • Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.
    • Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei 

 

“SEMNĂTURA ELECTRONICĂ CERTSIGN!

Perioada campaniei: 22-26 aprilie 2024

(“Campania”)

- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -

 

  1. Date privind operatorul datelor cu caracter personal 

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, în calitate de Împuternicit al Operatorului (denumita in continuare "operatorul"),

A.G.RADIO HOLDING S.R.L., cu sediul  în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/4780/2013, având CUI 31491668, atribut fiscal [RO], în calitate de Sub-Împuternicit al Operatorului (denumită in cele ce urmează “ Sub-Împuternicit”)

  1. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

Pentru participanti: 

  • Nume si prenume
  • Numar de telefon

Pentru castigatori:

  • Nume si prenume
  • Numar de telefon
  • Data nasterii - va fi colectata doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie
  • Adresa de email pentru a avea o alta alternativa de comunicare cu câștigătorii cu privire la comunicările/ formalitățile de acordare a premiului sau inmanarea a premiului;
  • Adresa de livrare premiu
  • Adresa de domiciliu și CNP pentru a putea reține și vira impozitul aferent premiului;
  • Vocea, in cazul castigatorilor cu care se va comunica telefonic in conditiile Regulamentului
  • Semnatura pe procesul verbal de predare al premiului
  1. Scopurile prelucrarii

Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in vederea:

  1. Organizarii si desfasurarii campaniei;
  2. Desemnarii si validarii castigatorilor;
  3. Livrarii premiilor la adresa indicata de câștigator;
  4. Indeplinirii obligatiilor financiar-contabile ale Operatorului.
  5. Convorbirile telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite în Campanie.
  1. Temeiurile juridice ale prelucrarii

Datele personale mentionate la punctul 2 de mai sus vor fi prelucrate de operator, prin imputernicit și subimputerniciti, in temeiul consimtamantului participantilor, al interesului legitim de a derula Campania, pentru executarea contractului incheiat prin inscrierea voluntara a participantilor în Campanie si acceptarea de catre acestia a Regulamentului si a anexelor la acesta, pentru realizarea obligatiilor legale ale Organizatorului, conform art. 6 (1) literele (a), (b), (c) si(f) din DGPR.

  1. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal vor fi dezvaluite MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L., precum și sub împuterniciților AG RADIO HOLDING S.R.L. companiei de curierat care va asigura livrarea premiilor, precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.

  1. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 2 luni de la data incheierii campaniei.

Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mica de 600 lei vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectarii acestora.

Convorbirile telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectarii acestora.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului/ Imputernicitilor obligatii similare.

  1. Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul informeaza Participantii cu privire la drepturile de care acestia beneficiaza, in calitate de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:

  1. Dreptul de acces la date

(1) Orice Persoana Vizata are dreptul de a obtine de la Operator confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre acesta. Obtinerea confirmarii se face in baza unei cereri scrise, datate si semnate, adresate Operatorului, trimise la adresa acestuia menționata la Sectiunea 1 din Regulament.

(2) Persoana Vizata are acces la urmatoarele informatii:

  1. scopurile prelucrarii;
  2. categoriile de date cu caracter personal vizate;
  • destinatarii sau categoriile de destinatari carora datele cu caracter personal le-au fost sau urmeaza ss le fie divulgate, în special destinatari din țari terte sau organizatii internationale;
  1. acolo unde este posibil, perioada pentru care se preconizeaza ca vor fi stocate datele cu caracter personal sau, daca acest lucru nu este posibil, criteriile utilizate pentru a stabili aceasta perioada;
  2. existența unui proces decizional automatizat incluzând crearea de profiluri, menționat la articolul 22 alineatele (1) și (4) din GDPR, precum și, cel puțin în cazurile respective, informații pertinente privind logica utilizată și privind importanța și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări pentru persoana vizată.

(3) Operatorul furnizează gratuit o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrării. Pentru orice alte copii solicitate de Persoana Vizată, operatorul poate percepe o taxă rezonabilă, bazată pe costurile administrative. În cazul în care Persoana Vizată introduce cererea în format electronic și cu excepția cazului în care Persoana Vizată solicită un alt format, informațiile sunt furnizate într-un format electronic utilizat în mod curent.

  1. Dreptul la rectificare: se referă la corectarea, fără întârzieri nejustificate, de către Operator a datelor cu caracter personal inexacte care o privesc pe Persoana Vizată. Persoanele Vizate au dreptul de a completa sau corecta datele cu caracter personal incomplete, inclusiv prin intermediul unei declarații suplimentare.
  2. Dreptul la ștergerea datelor ("dreptul de a fi uitat"): Persoanele Vizate au dreptul de a solicita Operatorului ștergerea datelor cu caracter personal, fără întârzieri nejustificate, în cazul în care se aplica unul dintre următoarele motive:
  1. datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;
  2. Persoana Vizată își retrage consimțământul și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare;
  • Persoana Vizată se opune prelucrării ți nu există motive legitime care să prevaleze;
  1. datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
  2. datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale.
  3. Dreptul la restricționarea prelucrării poate fi exercitat în următoarele cazuri:
  4. Persoana Vizată contestă exactitatea datelor, pe o perioadă care permite Operatorului verificarea corectitudinii datelor;
  5. prelucrarea este ilegală, iar Persoana Vizată se opune ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea;
  • Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar persoana i le solicită pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanță;
  1. Persoana Vizată s-a opus prelucrării pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale Operatorului prevalează asupra celor ale persoanei respective.
  2. În cazurile de mai sus, datele respective vor fi marcate și pot fi prelucrate de Operator și/sau Împuterniciții acestuia doar în anumite scopuri.
  3. Dreptul de a-și retrage consimțământul, atrăgând imposibilitatea de participare la Campanie Promoționale sau dacă se produce în timpul acesteia, imposibilitatea de validare și acordare a premiului.
  4. Dreptul la portabilitatea datelor: În cazul în care pe parcursul derulării Campaniei Promoționale și a efectelor acesteia Organizatorul se schimbă, Persoana Vizată are dreptul de a primi datele cu caracter personal care o privesc și pe care le-a transmis Organizatorului inițial într-un mod structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și are dreptul de a solicita transmiterea directă a acestor date noului organizator, fără obstacole din partea Organizatorului inițial.
  5. Procesul decizional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri: Persoana Vizată are dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care o privesc sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă. Cele menționate anterior nu se aplică dacă prelucrarea automată este necesară încheierii sau executării unui contract cu Organizatorul, dacă Organizatorul are o autorizație în acest sens și dacă persoana vizată și-a dat consimțământul în mod explicit.
  6. Dreptul de a obiecta: Dreptul de a obiecta, pe motive legate de situația particulară a Persoanei Vizate în orice moment, față de prelucrarea datelor cu caracter personal ale acesteia. În cazul exercitării obiecțiunii la prelucrare, datele cu caracter personal ale Persoanei Vizate care formulează obiecțiunea nu vor mai fi prelucrate. Exercitarea acestui drept nu presupune niciun cost. Acest drept poate fi invalidat în special dacă prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru formalitățile aferente îndeplinirii unor obligații legale sau contractuale de către Operator și/sau Împuternicitul acestuia.
  7. Dreptul de a formula plângere: Dreptul de a formula o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (cu sediul in București, sector 1, Bdul. Gral Gheorghe Magheru nr. 28-30, cod poștal 010336, www.dataprotection.ro) în legătură cu aspecte legate de prelucrarea datelor cu caracter personal de către Operator și/sau Împuternicitul acestuia.

Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania - office@magicfm.ro - 021 318 8000

  1. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ un Imputernicit primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.

  1. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

  1. Modificarea informarii privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament. 

  1. Alte prevederi 

In masura in care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, participantii confirma ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate şi faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfaşurarii Campaniei şi ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni.

Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.