- SECTIUNEA 1.
ORGANIZATORUL CAMPANIEI
- Organizatorul Campaniei
promotionale “SEMNĂTURA ELECTRONICĂ CERTSIGN”
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr.165, TN Offices
1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic
de inregistrare RO13869251, pe postul de radio “MAGIC FM”, post a carui licenta
este detinuta de societatea afiliată AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO”) în calitate
de (“organizator”).
- SECTIUNEA 2.
REGULAMENTUL CAMPANIEI
- Campania se va desfasura conform
prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este
obligatoriu pentru toti Participantii si pentru toate entitatile
implicate in derularea Campaniei si in conformitate cu prevederile
Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor
de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare; prevederile
legii 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si
protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice si
prevederile Regulamentului european 679/2016 privind protectia
persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter
personal si privind libera circulatie a acestor date.
- Regulamentul este intocmit si
facut public conform legislatiei aplicabile in Romania si este
disponibil, in mod gratuit, oricarui participant, la cerere, fiind afișat
pe site-ul www.magicfm.ro.
- Potrivit liberei decizii a
Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii
publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu
rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine
vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului
Regulament.
- Organizatorul isi rezerva
dreptul de a modifica si/sau completa Regulamentul, precum si dreptul de
a suspenda si/sau inceta/intrerupe/prelungi Campania, cu conditia
instiintarii prealabile a Participantilor cu privire la orice modificare
a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificari/completari aduse
prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale
incheiate in forma autentica care vor fi comunicate catre public prin
actualizarea Regulamentului si publicarea Regulamentului, in forma
actualizata, in locatiile participante, cu cel putin 24 ore, inainte ca
acestea sa intre in vigoare.
- SECTIUNEA 3.
ARIA DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI
- Campania este organizata pe
teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „MAGIC FM”,
care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 56 de orase din Romania,
in Republica Moldova si pe Internet, pe site-ul www. magicfm.ro.
- Campania se desfasoara in
perioada 22-26.04.2024,
inclusiv, de luni până vineri, în cadrul programului matinal al postului
MAGIC FM difuzat in intervalul orar 07.00-10.00. In cadrul campaniei se
vor organiza câte 1 (una) ediție zilnică de concurs cu premii, in total
fiind organizate un numar de 5 (CINCI) ediții de concurs (câte una în
cadrul programului).
- SECTIUNEA 4.
DREPTUL DE INSCRIERE
- In Campanie se pot inscrie persoanele
fizice, cetateni romani sau straini, rezidenti sau cu domiciliul sau
resedinta, chiar si temporara, sau adresa de corespondenta in Romania,
care au implinit varsta de 18 ani la data inscrierii in Campanie si care
accepta termenii si conditiile prezentului Regulament.
- Nu au dreptul de a participa la aceasta
Campanie urmatoarele categorii de persoane :
- Persoanele care nu respecta prevederile
Sectiunii 5.1;
- Angajati ai Organizatorului, AgențIlor
precum si ai societatilor afiliate Organizatorului;
- Angajati ai Agentiilor sau angajati ai
oricaror alte societati/entitati implicate in activitati legate de
organizarea si desfasurarea Campaniei;
- Rudele de gradul I si II (respectiv
copii/parinti, frati/surori) si/sau sotul/sotia angajatilor mentionati la
punctele (ii) si (iii) de mai sus.
- In vederea participării la Campanie,
participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe
sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator. Cu toate
acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru servicii
care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor,
precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu
deplasarea la locul predarii premiu, etc.
- Pentru participarea la aceasta campanie
nu este necesara o înscriere prealabila. Înscrierea la campanie se poate
face la semnalul de concurs anunțat pe postul de radio MAGIC Fm, sunând la
numărul de telefon 0722 20 60 20 (tarif normal) și răspunzând la
întrebarea/tema de concurs indicată conform Secțiunii 5.
- Organizatorul nu răspunde pentru
eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor acestora, cum
ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie,
proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet
etc.
- Prin inscrierea la Concursul Campaniei,
participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi
exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt
aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicand obligativitatea
respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament. Organizatorul
va informa potentialii participanti cu privire la prevederile
regulamentului prin afișare pe site-ul postului www.MAGICfm.ro.
- SECTIUNEA 5.
MECANISMUL CAMPANIEI
- Concursurile Campaniei se vor desfasura
in intervalul 22-26 aprilie 2024, inclusiv, de luni până vineri, in cadrul
programului matinal la postul MAGIC FM, in intervalul 07.00-10.00, 1 (una)
ediție pe zi.
- In perioada Campaniei, realizatorii
programului vor da semnalul de concurs si vor invita ascultatorii sa trimită
pe numărul de whatsapp 0734220044 răspunsul la întrebarea adresată de către
realizatorii Matinalului Magic FM. Primul mesaj corect va fi premiat.
- Decizia realizatorilor este finala.
Castigatorul va fi anuntat in direct. Mecanismul se repeta la fiecare
editie de concurs din cadrul Campaniei.
- Raspunsurile care contin un limbaj
tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare ca fiind raspunsuri
corecte, legatura telefonica cu participantul la campanie va fi intrerupta
si participantul descalificat. Organizatorul nu isi asuma
responsabilitatea privind continutul raspunsurilor, sau pentru raspunsuri
care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in
totalitate participantului la campanie.
- Un participant se poate inscrie la toate
editiile de concurs ale Campaniei, insa poate castiga un singur premiu, o
singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca
un ascultator declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator
ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.
- SECTIUNEA 6.
PREMIILE CAMPANIEI
6.1.
Premiile oferite fiecaruia dintre cei 5 câștigători sunt în valoare de 100
euro.
6.3.
Valoarea totală a premiilor oferite în cadrul Campaniei este de 2.500 lei, în
baza procesului verbal de predare primire a premiului încheiat cu fiecare
câștigător în parte.
6.4. Premiul
va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca
urmare a nerespectării prezentului regulament de catre Organizatorul Campaniei,
astfel ca din momentul in care premiile oferite in cadrul Campaniei nu se mai
afla in posesia Organizatorului, respectiv din momentul incheierii procesului
verbal dintre Organizator si castigator sau intrării in posesia premiului,
toate riscurile legate de acestea se transfera la castigator.
- SECTIUNEA 7.
DESEMNAREA CASTIGATORILOR SI ACORDAREA PREMIILOR
- Castigatorii campaniei vor fi
anuntati pe postul de radio „MAGIC FM”, conform celor enuntate la
sectiunea 6 de mai sus, urmand ca, ulterior, dupa caz sa intre in posesia
premiului si, asa cum este prevazut in prezentul formular, sa semneze
procesele verbale de primire a premiului, care se va încheia cu
Organizatorul. De asemenea, lista castigatorilor continand numele si
prenumele castigatorilor si premiile castigate va fi publicata pe site-ul magicfm.ro in termen de maxim 5 zile lucratoare de
la data finalizarii Campaniei.
- Un reprezentant al
Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum 20 zile
lucratoare de la data castigarii concursului Campaniei, in vederea
confirmării datelor comunicate inițial si eventual completării acestora
cu datele necesare pentru acordarea/intrarea in posesia premiului.
- Orice discrepante intre datele
de identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate
DJilor, si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv
drept castigator al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament,
indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul, si respectiv sa
refuze acordarea premiului.
- Premiile Campaniei vor fi
livrate potrivit art. 6.6 din prezentul Regulament.
- Participantii care castiga una
dintre editiile de concurs ale campaniei, nu mai au dreptul sa participe
la aceasta campanie dupa momentul castigarii premiului.
- In cazul in care un participant
se inscrie din nou in campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi
descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.
- Premiile neacordate vor ramane
in posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea in maniera
pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.
- SECTIUNEA 8.
TAXE SI IMPOZITE
8.1.
Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina, sa declare si sa vireze
impozitul datorat pentru veniturile constand in premiile acordate
castigatorilor in conformitate cu prevederile art. 110 din Codul Fiscal aprobat
prin Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte
obligatii de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina
exclusiva a castigatorilor.
8.2. Pentru
claritate se specifica ca, Organizatorul va achita impozitul pentru veniturile
provenite din premii in numele fiecarui participant desemnat castigator,
reglementat de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si
completarile ulterioare, care va fi virat la bugetul de stat. Impozitul cu
retinere la sursa este de 10% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in
lei a premiului si suma de 600 de lei. Daca suma de 600 de lei este
modificata in baza dispozițiilor legale in vigoare la momentul acordării
premiului, se va lua in considerare suma astfel modificata.
- SECTIUNEA 9.
LIMITAREA RASPUNDERII
- Organizatorul este indreptatit
sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului,
abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei
Campanii, precum si a Organizatorilor. Orice incercare de fraudare se
soldeaza cu eliminarea Participantului in cauza din Campanie si cu
sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorul urmand sa
informeze respectivul participant cu privire la aceasta decizie.
- In eventualitatea unei dispute
asupra validitatii unei inscrieri in cadrul acestei Campanii, decizia
Organizatorului este definitiva.
- Organizatorul nu isi asuma
responsabilitatea pentru:
- Imposibilitatea castigatorilor de
a intra in posesia premiilor din motive independente de Organizator;
- Dorinta castigatorului de a
inlocui premiul castigat;
- Cazurile in care castigatorul nu
respecta conditiile de validare detaliate in prezentul Regulament Oficial.
- Organizatorul nu va fi
raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de
catre castigator in legatura cu premiile castigate, indiferent de natura
acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si
care ar institui o astfel de raspundere;
- Organizatorul nu va fi
responsabil pentru intarzierile in inmanarea premiilor cauzate de
intarzieri datorate unei eventuale lipse de stoc a produselor din cadrul
campaniei.
Organizatorul
va lua toate masurile pentru ca livrarea premiului sa fie in conditii optime;
il va ambala corespunzator in momentul expedierii si va asigura valoarea
transportului. In cazul nelivrarii/livrarii necorespunzatoare a premiului,
furnizorul de servicii de curierat va despagubi Organizatorul in baza
asigurarii de transport. In situatia livrarii necorespunzatoare a premiului,
Castigatorul poate refuza receptia coletului. In situatiile descrise mai sus,
Organizatorul isi asuma o noua livrare a premiului castigat.
- Organizatorul nu raspunde in niciun fel
pentru daunele directe sau indirecte care rezulta din inscrierea la
Campanie cu exceptia cazului in care acestea se datoreaza unor acte de
neglijenta grava sau unor acte intentionate de care este responsabil
Organizatorul.
- SECTIUNEA 10.
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
10.1. In
cadrul prezentei campanii, se vor colecta date cu caracter personal in
conformitate cu Anexa 1. Prin simpla participare la Promotie, Participantii isi
dau acordul expres si neechivoc ca datele lor personale comunicate
Organizatorului sau Agentiilor sa fie utilizate in vederea participarii in
cadrul campaniei, precum si a validarii si atribuirii premiilor si indeplinirii
obligatiilor fiscale ale Organizatorului, conform cu prezentul Regulament.
Refuzul de a furniza datele necesare inscrierii in Promotie are drept
consecinta imposibilitatea de a participa la Promotie, respectiv
imposibilitatea acordarii premiilor in cazul castigatorilor desemnați.
- SECTIUNEA 11.
INCETAREA/ INTRERUPEREA CAMPANIEI. FORTA MAJORA
- Campania poate inceta inainte de
implinirea perioadei prevazute in cazul producerii unui eveniment ce constituie
forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din
motive independente de vointa sa, de a asigura desfasurarea in bune
conditii a Campaniei.
Forta majora
inseamna orice eveniment care nu poate fi prevazut, controlat sau remediat de
catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive
independente de vointa sa si a carui aparitie il pune pe acesta din urma in
imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.
- Campania mai poate inceta inainte de
implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza
liberei deciziii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in
prealabil o astfel de situatie si cu respectarea prevederilor
Regulamentului.
- SECTIUNEA 11.
LITIGII
- Eventualele litigii aparute
între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale
amiabila.
- In cazul in care orice
participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea
campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa
Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de
zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai
fi luata in considerare de catre Organizator. Organizatorul va formula un
raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.
- In cazul in care petentul nu
este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a
incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti
romane competente.
- Reclamatiile referitoare la
premiul castigat, dupa intrarea in posesia acestuia si semnarea
procesului verbal de primire, nu vor fi luate in considerare de catre
Organizator.
- Organizatorul nu isi va asuma
nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor
asupra premiilor castigate de catre participanti.
- Organizatorul nu isi asuma nicio
raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa
si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
- Organizatorul nu isi asuma nicio
raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau
eronate.
- Organizatorul nu raspunde pentru
eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a
actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica,
operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de
telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei
“SEMNĂTURA ELECTRONICĂ CERTSIGN!
Perioada campaniei: 22-26 aprilie 2024
(“Campania”)
- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu
caracter personal -
- Date privind
operatorul datelor cu caracter personal
In vederea
desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi
prelucrate de catre:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic
de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, în calitate de Împuternicit al
Operatorului (denumita in continuare "operatorul"),
A.G.RADIO HOLDING S.R.L., cu sediul în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania, înregistrată la
Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/4780/2013, având CUI 31491668,
atribut fiscal [RO], în calitate de Sub-Împuternicit al Operatorului (denumită
in cele ce urmează “ Sub-Împuternicit”)
- Categorii de
date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei
In cadrul
Campaniei, Operatorul va prelucra urmatoarele categorii de date cu caracter
personal:
Pentru
participanti:
- Nume si prenume
- Numar de telefon
Pentru
castigatori:
- Nume si prenume
- Numar de telefon
- Data nasterii - va fi colectata
doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform
Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie
- Adresa de email pentru a avea o alta
alternativa de comunicare cu câștigătorii cu privire la comunicările/
formalitățile de acordare a premiului sau inmanarea a premiului;
- Adresa de livrare premiu
- Adresa de domiciliu și CNP pentru
a putea reține și vira impozitul aferent premiului;
- Vocea, in cazul castigatorilor cu
care se va comunica telefonic in conditiile Regulamentului
- Semnatura pe procesul verbal de
predare al premiului
- Scopurile
prelucrarii
Datele cu
caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in vederea:
- Organizarii si desfasurarii
campaniei;
- Desemnarii si validarii
castigatorilor;
- Livrarii premiilor la adresa
indicata de câștigator;
- Indeplinirii obligatiilor
financiar-contabile ale Operatorului.
- Convorbirile telefonice care
contin date personale ale participantilor la Campanie vor fi inregistrate
pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba in eventualele
contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de
inmanare a premiilor oferite în Campanie.
- Temeiurile
juridice ale prelucrarii
Datele
personale mentionate la punctul 2 de mai sus vor fi prelucrate de operator,
prin imputernicit și subimputerniciti, in temeiul consimtamantului
participantilor, al interesului legitim de a derula Campania, pentru executarea
contractului incheiat prin inscrierea voluntara a participantilor în Campanie
si acceptarea de catre acestia a Regulamentului si a anexelor la acesta, pentru
realizarea obligatiilor legale ale Organizatorului, conform art. 6 (1) literele
(a), (b), (c) si(f) din DGPR.
- Destinatarii datelor
cu caracter personal
Datele cu
caracter personal vor fi dezvaluite MEDIA
GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L., precum și sub
împuterniciților AG RADIO HOLDING S.R.L. companiei de curierat care va asigura
livrarea premiilor, precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul
trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.
- Perioada de
stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu
caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate
timp de 2 luni de la data incheierii campaniei.
Datele cu
caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mica de 600 lei
vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care
au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia
datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile, dar nu mai mult de 3 ani
de la data colectarii acestora.
Convorbirile
telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie vor fi
stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au
fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor,
dar nu mai mult de 3 ani de la data colectarii acestora.
La expirarea
perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va
sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand
Imputernicitului/ Imputernicitilor obligatii similare.
- Drepturile
persoanelor vizate
In vederea
asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul informeaza
Participantii cu privire la drepturile de care acestia beneficiaza, in calitate
de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:
- Dreptul de acces la date
(1) Orice
Persoana Vizata are dreptul de a obtine de la Operator confirmarea faptului ca
datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre acesta. Obtinerea
confirmarii se face in baza unei cereri scrise, datate si semnate, adresate
Operatorului, trimise la adresa acestuia menționata la Sectiunea 1 din
Regulament.
(2) Persoana
Vizata are acces la urmatoarele informatii:
- scopurile prelucrarii;
- categoriile de date cu caracter
personal vizate;
- destinatarii sau categoriile de
destinatari carora datele cu caracter personal le-au fost sau urmeaza ss
le fie divulgate, în special destinatari din țari terte sau organizatii
internationale;
- acolo unde este posibil, perioada pentru
care se preconizeaza ca vor fi stocate datele cu caracter personal sau,
daca acest lucru nu este posibil, criteriile utilizate pentru a stabili
aceasta perioada;
- existența unui proces decizional
automatizat incluzând crearea de profiluri, menționat la articolul 22
alineatele (1) și (4) din GDPR, precum și, cel puțin în cazurile
respective, informații pertinente privind logica utilizată și privind
importanța și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări
pentru persoana vizată.
(3)
Operatorul furnizează gratuit o copie a datelor cu caracter personal care fac
obiectul prelucrării. Pentru orice alte copii solicitate de Persoana Vizată,
operatorul poate percepe o taxă rezonabilă, bazată pe costurile administrative.
În cazul în care Persoana Vizată introduce cererea în format electronic și cu
excepția cazului în care Persoana Vizată solicită un alt format, informațiile
sunt furnizate într-un format electronic utilizat în mod curent.
- Dreptul la rectificare: se referă la
corectarea, fără întârzieri nejustificate, de către Operator a datelor cu
caracter personal inexacte care o privesc pe Persoana Vizată. Persoanele
Vizate au dreptul de a completa sau corecta datele cu caracter personal
incomplete, inclusiv prin intermediul unei declarații suplimentare.
- Dreptul la ștergerea datelor
("dreptul de a fi uitat"): Persoanele Vizate au dreptul de a
solicita Operatorului ștergerea datelor cu caracter personal, fără
întârzieri nejustificate, în cazul în care se aplica unul dintre
următoarele motive:
- datele cu caracter personal nu
mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost
colectate sau prelucrate;
- Persoana Vizată își retrage
consimțământul și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare;
- Persoana Vizată se opune
prelucrării ți nu există motive legitime care să prevaleze;
- datele cu caracter personal au
fost prelucrate ilegal;
- datele cu caracter personal
trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale.
- Dreptul la restricționarea
prelucrării poate fi exercitat în următoarele cazuri:
- Persoana Vizată contestă
exactitatea datelor, pe o perioadă care permite Operatorului verificarea
corectitudinii datelor;
- prelucrarea este ilegală, iar
Persoana Vizată se opune ștergerii datelor cu caracter personal,
solicitând în schimb restricționarea;
- Operatorul nu mai are nevoie de datele
cu caracter personal în scopul prelucrării, dar persoana i le solicită
pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanță;
- Persoana Vizată s-a opus
prelucrării pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile
legitime ale Operatorului prevalează asupra celor ale persoanei
respective.
- În cazurile de mai sus, datele
respective vor fi marcate și pot fi prelucrate de Operator și/sau
Împuterniciții acestuia doar în anumite scopuri.
- Dreptul de a-și retrage
consimțământul, atrăgând imposibilitatea de participare la Campanie
Promoționale sau dacă se produce în timpul acesteia, imposibilitatea de
validare și acordare a premiului.
- Dreptul la portabilitatea
datelor: În cazul în care pe parcursul derulării Campaniei Promoționale și
a efectelor acesteia Organizatorul se schimbă, Persoana Vizată are dreptul
de a primi datele cu caracter personal care o privesc și pe care le-a
transmis Organizatorului inițial într-un mod structurat, utilizat în mod
curent și care poate fi citit automat și are dreptul de a solicita
transmiterea directă a acestor date noului organizator, fără obstacole din
partea Organizatorului inițial.
- Procesul decizional individual
automatizat, inclusiv crearea de profiluri: Persoana Vizată are dreptul de
a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată,
inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care o privesc
sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă. Cele
menționate anterior nu se aplică dacă prelucrarea automată este necesară
încheierii sau executării unui contract cu Organizatorul, dacă
Organizatorul are o autorizație în acest sens și dacă persoana vizată și-a
dat consimțământul în mod explicit.
- Dreptul de a obiecta: Dreptul de
a obiecta, pe motive legate de situația particulară a Persoanei Vizate în
orice moment, față de prelucrarea datelor cu caracter personal ale
acesteia. În cazul exercitării obiecțiunii la prelucrare, datele cu
caracter personal ale Persoanei Vizate care formulează obiecțiunea nu vor
mai fi prelucrate. Exercitarea acestui drept nu presupune niciun cost. Acest
drept poate fi invalidat în special dacă prelucrarea datelor cu caracter
personal este necesară pentru formalitățile aferente îndeplinirii unor
obligații legale sau contractuale de către Operator și/sau Împuternicitul
acestuia.
- Dreptul de a formula plângere:
Dreptul de a formula o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a
Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (cu sediul in București, sector
1, Bdul. Gral Gheorghe Magheru nr. 28-30, cod poștal 010336, www.dataprotection.ro) în legătură cu
aspecte legate de prelucrarea datelor cu caracter personal de către
Operator și/sau Împuternicitul acestuia.
Datele de
contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre
persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania - office@magicfm.ro - 021 318 8000
- Protectia
datelor cu caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la
Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la
data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate date apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ un Imputernicit
primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de
18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de
prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un
parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date
cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani,
Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de
prelucrare si stocare.
- Securitatea
datelor cu caracter personal
Operatorul
se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea
asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal
apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna
Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de
securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea
datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau
ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau
accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau
prelucrate.
- Modificarea informarii
privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Operatorul
are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata
desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai
eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale
persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor
vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/
sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin
aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la
Regulament.
- Alte prevederi
In masura in
care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal
apartinand unor terte persoane, participantii confirma ca au informat aceste
persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi
prelucrate şi faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfaşurarii
Campaniei şi ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta
operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste
persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni.
Datele
personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu
legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in
mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016
privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu
caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.