REGULAMENT CAMPANIE PROMOTIONALA "Ziua Vinului de Paste"

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI

Campania "Ziua Vinului de Paste" (denumita in cele ce urmează „Campania”) este organizata de către MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania, număr de ordine la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, (”Organizatorul”) pe posturile de radio KISS FM și MAGIC FM, posturi a căror licență este deținută de societatea afiliata A G RADIO HOLDING S.R.L. (“AG RADIO HOLDING”) precum și pe postul radio ROCK FM a cărui licență este deținută de societatea afiliata CANET RADIO S.R.L. (“CANET RADIO”);

Campania se va desfasura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul Organizatorului din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, București, cat si prin afisare pe site-urile www.kissfm.ro, www.magicfm.ro, www.rockfm.ro

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligați sa justifice aceste decizii si fara a fi obligați la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-urile www.kissfm.ro, www.magicfm.ro, www.rockfm.ro sau dupa anuntarea acestora pe posturile de radio Kiss FM, Magic FM și Rock FM.

 

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe posturile de radio Kiss FM (care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 56 de orase din Romania si in Republica Moldova), Rock FM (care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 11 de orase din Romania) și Magic FM (care poate fi receptat in București si in alte 30 de orase din Romania) si pe Internet pe site-urile www.kissfm.ro, www.magicfm.ro, www.rockfm.ro, precum si pe paginile de Facebook ale posturilor de radio Kiss FM, Magic FM, Rock FM.

 

 SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

Campania se va desfasura in ziua de 29 aprilie 2024. Concursurile au loc in ziua de 29 aprilie 2024, in cadrul programelor posturilor Kiss FM, Magic FM si Rock FM, câte 7 (sapte) editii de concurs pe fiecare statie, pe tot parcursul zilei.

 

SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Kiss FM, Magic FM, Rock FM, Murfatlar.

 

SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE

In vederea participării la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizatori. Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predarii premiu, etc.

Pentru a participa la Campanie si pentru a putea castiga premiile acordate de catre Organizator, Participantii trebuie sa urmeze intocmai pasii urmatorii:

a.             Participantul va urmari Campania difuzata pe posturile de radio KISS FM, Magic FM ȘI Rock FM conform sectiunii numarul 2.

b.             Participantul va transmite un SMS sau mesaj prin intermediul aplicatiei Whatsapp la numărul 0722206020 aparținând Kiss FM, la numărul 0734220044 aparținând Magic FM și la numărul 0729001122 aparținând Rock FM cu datele lui (nume, prenume, si localitatea de reședință/domiciliu)  si raspunsul la intrebarea adresata de Dj-ii Kiss FM, Magic FM și Rock FM.

Organizatorul nu raspunde pentru eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.

Prin inscrierea la Concursul Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.

Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.

 

SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

Mecanismul de consurs, aplicabil fiecarui post de radio, respectiv radio Kiss FM, radio Magic FM si Rock FM, este urmatorul:

In ziua de 29 aprilie 2024, in intervalul orar 07:00-19:00, se vor organiza 7 (sapte) concursuri în cadrul programelor postului de radio, astfel: in cadrul programului difuzat in intervalul orar 07.00-10.00 una editie de concurs, in cadrul programului difuzat in intervalul orar 10.00-13.00 doua editii de concurs, in cadrul programului difuzat in intervalul 13.00-16.00 doua editii de concurs si in cadrul programului difuzat in intervalul 16.00-19.00 doua editii de concurs. In total 7 editii de concurs.

La semnalul de concurs, ascultatorii postului de radio sunt indemnati sa se inscrie prin mesaje SMS sau Whatsapp la numerele de telefon indicate (tarif normal) cu raspunsul la intrebarea adresata de Djii radio. Aceștia vor alege apoi primul mesaj cu raspunsul corect si vor anunța in direct ascultătorul care l-a trimis, declarandu-l câștigător. Realizatorii/Djii emisiunilor decid asupra mesajelor apreciate ca fiind castigatoare și pot intra în direct cu câștigătorii în cadrul emisiunii. Decizia lor este finala. Mecanismul se repeta la fiecare editie de concurs din cadrul Campaniei.

Criteriile de jurizare:

a. Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata;

b. Respectarea regulamentului campaniei.

Mesajele / Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.

 

Un participant la Campanie poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat. Pentru claritate se specifica faptul ca, daca un castigator este desemnat castigator pe postul radio Kiss FM, acesta nu mai are dreptul sa castiga un alt premiu pe postul radio Magic FM sau postul radio Rock FM. Daca totusi ulterior desemnarii castigatorului, se constata ca participantul respectiv a fost desemnat castigator si pe unul din celelalte radiouri participante la Campanie, atunci ramane doar primul premiu castigat.

In cazul in care premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia Organizatorului.

 

SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

Pe parcursul derulării Campaniei se va acorda ca premiu cate 1 (un) set Murfatlar Vinul pentru mesele de Paste compus din: 6 sticle de vin 3 Hectare Murfatlar Vinul, un decantor pentru vin rosu personalizat si un tirbuson de colectie personalizat. Valoarea unui premiu este de 399,90 lei. La concursurile Campaniei, se vor acorda cate 7 (sapte) premii pe fiecare post de radio, în total fiind acordate 21 de premii. Valoarea totala a premiilor din Campanie este de 8.397,90 lei.

Premiul  se va trimite prin curier de catre Organizator.

Premiul va fi acordat castigatorului de către Organizator cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.

Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.

 

SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campanie poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data organizării concursului.

Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului, ai societatilor A.G. Radio Holding SRL și Canet Radio S.R.L. (titularul licentelor de emisie), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament. Nu au dreptul de a participa la Campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.

 

 SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Câștigătorii campaniei vor fi anuntati pe loc, in direct pe fiecare dintre posturile de radio Kiss FM, Magic FM și Rock FM, urmând ca, ulterior, si doar in situatia in care, datele comunicate la momentul castigarii premiului, trebuie clarificate, completate, un reprezentant al Organizatorului să contacteze câștigătorul telefonic, in minimum 10 zile lucrătoare de la data câștigării unei ediții a concursului campaniei.

Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta si număr de telefon) furnizate la momentul inscreirii in campanie si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept castigator al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul si respectiv, sa refuze acordarea premiului.

Participantii care castiga una dintre editiile de concurs ale Campaniei la unul din posturile de radio pe care se organizeaza acesta, nu mai au dreptul sa participe la aceasta Campanie dupa momentul castigarii premiului.

In cazul in care un participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.

Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.

Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.

In cazul in care castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.

Formalitățile necesare de punere in posesie se pot întocmi în minimum 10 zile lucrătoare si maximum 40 zile lucrătoare de la data castigarii editiei de concurs a campaniei. Organizatorul pot prelungi acest termen atunci când din motive organizatorice nu pot încheia formalitățile de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.

 

SECTIUNEA 10 PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.

 -Pentru activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorii garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).

Organizatorii vor pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le vor utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le vor transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.

Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.

 

SECTIUNEA 11. LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizatori si participantii la Campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucrătoare.

 In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente, respectiv Judecătoria Sector 3 București.

Organizatorii nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

Organizatorii nu raspund pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.

 

 SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-urile www.kissfm.ro, www.magicfm.ro, www.rockfm.ro sau pe posturile de radio Kiss FM, Magic FM și Rock FM.

 

 SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil pe site-urile www.kissfm.ro, www.magicfm.ro, www.rockfm.ro.

Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează cu prevederile generale privind premiile castigate in cadrul concursurilor Kiss FM, Magic FM și Rock FM afisate pe site-urile www.kissfm.ro, www.magicfm.ro, www.rockfm.ro.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe site-urile www.kissfm.ro, www.magicfm.ro, www.rockfm.ro și/sau dupa anuntarea acestora pe posturile de radio Kiss FM, Magic FM și Rock FM.

Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua) momente:

a)       la publicarea pe site a Regulamentului modificat

b)       la prima anuntare a modificarilor pe posturile de radio.

 

ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei

(“Ziua Vinului de Paste”)

- Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –

 

1.             Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul/subimputernicitii

In vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de catre:

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania, număr de ordine la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO  în calitate de Operator”.

prin intermediul A.G. RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, București, Romania, număr de ordine la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/4780/2013, cod unic de inregistrare 31491668, atribut fiscal RO și

CANET RADIO S.R.L., cu sediul  în Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera C, Sector 3, București, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/15043/2007[*], având CUI 20211002, atribut fiscal RO, în calitate de ”Împuterniciți

Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt următoarele:

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania, email: privacy@mgsi.ro.

2.             Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitilor vor prelucra de la participanți urmatoarele date cu caracter personal:

(i)            nume;

(ii)           prenume;

(iii)          numar de telefon mobil in format national de 10 cifre;

(iv)          data nasterii si localitatea (Data nasterii si localitatea de resedință/domiciliu vor fi colectate doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania).

(v)           Alte date asociate aplicației WhatsApp (doar in cazul participantilor care se inscriu prin aceasta modalitate)

(vi)          raspunsul la intrebarea campaniei

Suplimentar, de la participanții declarați câștigători, se vor colecta:

(i)                   adresa e-mail pentru a avea o alta alternativa de comunicare cu castigatorii cu privire la comunicarile/ formalitatile de acordare a premiului;

(ii)                 adresa de livrare a premiului;

(iii)                semnatura (/ pe dovada transmiterii premiului emisa de serviciul de curierat).

Data nasterii si localitatea vor fi colectate doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania.

3. Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor, in vederea:

(i)            organizarii si desfasurarii Campaniei;

(ii)           desemnarii si validarii castigatorilor;

(iii)          atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului.

4.             Temeiul juridic al prelucrarii

Datele vor fi prelucrate in temeiul interesului legitim, prin acceptarea de către persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.

5.             Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi vor fi dezvaluite curierului in vederea livrarii premiului câștigătorilor, precum si autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.

6.             Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc;

Datele cu caracter personal ale castigatorilor, vor fi stocate de catre Operatori conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data acordarii premiului.

La expirarea perioadelor de stocare a datelor cu caracter personal mai sus menționate, Operatorii vor sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare impunand imputernicitilor/Sub- Imputernicitilor obligatii similare.

Datele cu caracter personal ale necastigatorilor nu vor fi utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc, pana la momentul distrugerii acestora, prelucrare care este documentată separat.

7.             Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorii asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

(i)            dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;

(ii)           dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

(iii)          dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

(iv)          dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal

(v)           dreptul la restrictionarea prelucrarii;

(vi)          dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

(vii)         dreptul la portabilitate a datelor;

(viii)        dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

8.             Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul / Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorii / Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.

9.             Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorii se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorii se obliga sa impuna imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operatori, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorilor, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.

10.          Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorii au dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorilor si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament. 

11.          Alte prevederi

Datele personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice in ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date.

 

Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 26.04.2024

 

Organizator

Media Group Services International S.R.L.