SECTIUNEA 1.
ORGANIZATORI
Campania „MedLife” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”)
este organizata de către
MedLife SA, având sediul social în Bucuresti, Calea Grivitei
nr.365, înmatriculată la Oficiul registrul comerţului sub nr. J40/3709/1996,
cod unic de inregistrare 8422035, denumita
in continuare „Organizatorul”
Campania se desfasoara prin intermediul MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L („Coorganizatorul”), cu sediul social in
Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3,
Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa
Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod de inregistrare fiscala 13869251,
atribut fiscal RO, pe postul de radio MAGIC FM, post a carui licenta este
detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING
SRL (“AG RADIO HOLDING”),
(Organizatorul si Co-Organizatorul vor fi denumiti in continuare, impreuna,
„Organizatorii”)
Campania se va desfasura conform prezentului
regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participanții.
Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei
aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant,
atat la sediul MAGIC FM din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3,
Bucuresti cat si prin afisare pe site-ul www.magicfm.ro. Prezentul Regulament
este intocmit in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000
privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate
modificarile si completarile ulterioare; si cu prevederile Regulamentului
European 679/2016 privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste
prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor
date (“GDPR”).
Orice modificari/completari aduse
prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi
comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea
acestuia, in forma actualizata, pe site-ul www.magicfm.ro si la sediul Magic FM, cu cel putin 24 ore,
inainte ca modificarile sa intre in vigoare. Organizatorii nu isi asuma
raspunderea pentru neluarea la cunostinta a modificarilor de catre
Participanti, atata timp cat acestea sunt afisate pe/prin mijloacele mai sus
amintite.
In caz de forta majora sau a unor situatii fortuite, campania va
putea fi intrerupta/suspendata de catre Organizatori, oricand in timpul duratei
de desfasurare.
SECTIUNEA 2.
LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara pe
teritoriul Romaniei, urmând a fi difuzata pe postul de radio „Magic FM”,
care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 29 orase din Romania si pe internet,
pe site-ul www.magicfm.ro.
SECTIUNEA 3.
DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfasura in perioada 26 septembrie 2024 – 5 decembrie 2024. Concursurile
cu premii au loc in perioada 26 septembrie – 5 decembrie 2024, in ziua de joi, in
cadrul programelor postului Magic FM, din intervalul orar 07.00-10.00, 11
(unsprezece) ediții de concurs cu cate 1 (un) premiu pentru fiecare ediție.
SECTIUNEA 4.
MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele
marci: Magic FM, MedLife.
SECTIUNEA 5.
INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea
participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse in contrapartida
niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către Organizatori.
Cu toate acestea, participanții vor suporta cheltuielile normale pentru
servicii care fac posibila participarea la Campanie, anunțarea câștigătorilor,
precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu
deplasarea la locul predării premiului etc.
Pentru a participa la
campanie si pentru a putea câștiga premiile acordate de către Organizator, Participanții
trebuie sa urmeze întocmai pașii următori:
a. Participantul va urmări
Campania difuzata pe postul de radio “Magic FM” conform Secțiunii 2 de mai sus.
b. Participantul va
transmite un SMS sau mesaj prin intermediul aplicației Whatsapp la numărul 073.4220.044 aparținând
Magic FM cu datele lui (nume, prenume, data nasterii si localitatea de
reședință/domiciliu) si raspunsul la
intrebarea/cerinta adresata de Dj-ii Magic FM.
Organizatorii nu raspund pentru eventualele
disfuncționalități ale terților sau sistemelor acestora, cum ar fi:
distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin inscrierea la
Concursul Campaniei, participanții confirma cunoasterea prevederilor
Regulamentului si isi exprima acordul in privința acceptării regulilor si condițiilor
ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicând
obligativitatea respectării integrale a prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorii isi
rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectuează
prin încălcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor
in cazul constatării unor asemenea situații.
SECTIUNEA 6.
MODUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
In perioada 26 septembrie 2024 – 5 decembrie 2024, câte o ediție săptămânală derulată in ziua de joi, in intervalul orar 07:00-10:00.
La semnalul de concurs, ascultătorii radio Magic FM sunt indemnati sa se
inscrie prin mesaje SMS sau Whatsapp la numarul 0734.220.044 (tarif normal) cu datele
necesare participarii si mesajul/raspunsul specific intrebarii/cerintei
adresate de Dj-ii MagicFm pe postul de radio Magic FM in ziua respectiva. Acestia
vor alege apoi 1 (unul) dintre mesajele primite, respectiv pe cel mai
frumos/creativ/original dintre acestea si pot intra in direct cu ascultătorul
care l-a trimis, pentru a-l declara câștigător. Realizatorii/Dj-ii emisiunii de
la Magic FM decid asupra mesajelor apreciate ca fiind castigatoare. Decizia lor
este finala. Mecanismul se repeta la fiecare editie de concurs din cadrul
Campaniei.
Criteriile de jurizare:
a. Respectarea cerintei
cu privire la intrebarea adresata;
b. Respectarea regulamentului
campaniei
c. Creativitate
d. Originalitate
Mesajele / Raspunsurile
care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare,
legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi
intrerupta si participantul descalificat. Organizatorii nu isi asuma
responsabilitatea privind continutul raspunsurilor sau pentru raspunsuri care
cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate
participantului la Campanie.
Un participant poate
castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei.
Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost
declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.
In cazul in care
premiul nu va fi acordat, acesta va fi restituit catre Organizator.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derulării
Campaniei se vor acorda 11 premii, cate 1 (un) premiu la fiecare editie de
concurs. Fiecare premiu consta în:
- pachet de analize
screening general – « Pachetul de preventie », ce contine urmatoarele
analize medicale : Hemoleucograma
completa, Proteina C
reactiva, Glucoza serica, Sodiu, Potasiu,
Colesterol total, HDL, LDL, Trigliceride, Lipide totale, TGP, TGO, Gama GT,
Creatinina serica, Acid uric seric, Feritina, TSH, FT4, Magneziu seric, 25-OH
vitamina D in valoare de 595 lei. Pachetul de analize poate fi accesat în centrele medicale
MedLife Termenul limita
pentru a beneficia de acest pachet este de 6 luni de la data castigarii
premiului.
Valoarea totala a premiilor este de 6.545 lei.
Premiul va fi acordat castigatorului cu
conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului
regulament. Premiul va fi trimis pe
adresa de email comunicata de castigator.
Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea
premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii
premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
SECTIUNEA 8.
DREPTUL DE PARTICIPARE
La campanie poate participa orice persoana
fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data
organizării concursului.
Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului,
ai Coorganizatorului, ai societatii AG Radio Holding SRL (titularul licentei de
emisie a postului de radio „Magic FM”), precum si ai celorlalte societati implicate
in organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament. Nu au
dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale
persoanelor mentionate anterior.
SECŢIUNEA 9.
ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Câștigătorii campaniei pot fi anunțați pe
postul de radio „Magic FM”, urmând ca, ulterior, sa fie îndeplinite
procedurile de validare si predare a premiului.
Reprezentantul Organizatorului va contacta câștigătorul
telefonic, in minimum 10 zile lucrătoare de la data castigarii unei editii a
concursului campaniei, in vederea completarii datelor necesare pentru
transmiterea premiului. In acest sens, castigatorul va comunica Organizatorului
adresa de email la care doreste sa primeasca
Voucherul pe baza caruia va beneficia de premiul
castigat in cadrul Campaniei.
Orice discrepante intre datele de
identificare (nume, prenume, vârsta, număr de telefon si localitatea de
reședință/domiciliu) furnizate la momentul inscreirii in campanie si cele furnizate ulterior
desemnarii participantului respectiv drept câștigător al unui premiu anuntat
prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice
Participantul si respectiv, sa refuze acordarea premiului.
Transmiterea premiului catre castigator se va
face de catre Co-organizator, in numele Organizatorului, prin curier.
Participanții care castiga una dintre
editiile de concurs ale Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta Campanie
dupa momentul castigarii premiului.
In cazul in care un participant se inscrie
din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul
in care va castiga din nou un premiu.
Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun
Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de
premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia
Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri de fraudare a
inscrierilor, Organizatorii are dreptul de a nu transmite Premiile astfel
obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari
din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau
instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor
cauzate.
In cazul in care castigatorul este o persoana
lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu
sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este
indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului
sau legal.
Accesarea serviciilor de analize medicale se
poate realiza de catre castigatori in termen de 6 luni de la data castigarii
premiului, depasirea acestui termen determinand pierderea dreptului castigatorului
de a mai revendica premiul.
Organizatorii pot prelungi acest termen
atunci când din motive organizatorice nu pot încheia formalitățile de acordare
a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce
au determinat întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.
Câștigătorul desemnat nu are dreptul sa solicite alte produse sau
servicii in schimbul premiului castigat sau contravaloarea in bani a acestuia.
In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat prin utilizarea datelor de
contact transmise sau refuza primirea premiului cu ocazia contactarii sale,
acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, care va ramane la dispozitia
Organizatorului.
SECTIUNEA 10 PRELUCRAREA
DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta Campanie vor fi
colectate date cu caracter personal de la Participanții la Campanie. Fiecare
Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea
desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in
temeiul obligatiei contractuale ce rezida in prezentul Regulament, in scopul desfasurarii
Campaniei, desemnarii castigatorului si al acordarii premiului stabilit prin
prezentul Regulament.
Pentru activitati ulterioare de marketing
direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal
se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorii garanteaza
ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea
dispozitiilor GDPR.
Organizatorii vor pastra confidentialitatea
cu privire la datele personale ale Participantilor, le vor utiliza numai in
scopurile stabilite prin Regulament si le vor transmite către terti exclusiv
sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date
personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor privind datele cu
caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza
prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte
detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul
Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 11.
LITIGII. LIMITAREA RASPUNDERII.
Eventualele litigii aparute între Organizatori
si participanții la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant are de
semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de
orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest
sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta
data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de către Organizator. Organizatorul
va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucrătoare.
In cazul in care petentul nu este multumit de
raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are
posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.
Organizatorii nu isi vor asuma nicio
raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra
premiilor castigate de către participanti.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere
cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a
retelelor de Internet.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere
in cazul in care le sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se
vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate
in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Organizatorii nu raspund pentru eventuale disfunctionalitati
in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi:
distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori
ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
Prin participarea la aceasta Campanie, Participanții
declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze
tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale
legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA
12. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta in caz de
forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, cu notificarea imediata a publicului
pe site-ul www.magicfm.ro sau pe postul de radio Magic FM.
SECTIUNEA
13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil pe
site-ul www.magicfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea
conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii
prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează
cu prevederile generale privind premiile castigate in cadrul concursurilor MagicFM
afisate pe site-ul www.magicfm.ro
Organizatorii
MEDLIFE S.A. MEDIA
GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L
ANEXA nr. 1 -
Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date
privind operatorul de date cu caracter personal si
imputernicitul/subimputernicitii
In vederea desfasurarii Campaniei, datele
cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de catre:
SC. MedLife
SA, având
sediul social în Bucuresti, Calea Grivitei nr.365, înmatriculată la Oficiul
registrul comerţului sub nr. J40/3709/1996, cod unic de inregistrare RO8422035, in calitate de Operator prin intermediul
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr.
165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania,
numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti
J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO în calitate de Împuternicit
și al A.G. RADIO HOLDING S.R.L, cu
sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera
D, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe
langa Tribunalul Bucuresti J40/4780/2013, cod unic de inregistrare 31491668,
atribut fiscal RO în calitate de Subîmputernicit.
Datele de contact ale Operatorului și
Împuternicitului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre
persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal prelucrare în
organizarea Campaniei sunt urmatoarele:
SC. MedLife
SA, având
sediul social în Bucuresti, Calea Grivitei nr.365, email: pr@medlife.ro
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr.
165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania,
email: privacy@mgsi.ro.
2. Categorii de date cu caracter
personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Coorganizatorul va
colecta si preluca de la participanti, urmatoarele categorii de date cu
caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar
de telefon mobil in format national de 10 cifre;
(iv) localitatea
de resedinta/domiciliu;
(v) data
nasterii.
Data nasterii si localitatea vor fi colectate
doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este
conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania.
Suplimentar, de la participanții declarați
câștigători, se va colecta:
(i)
adresa e-mail in vederea îndeplinirii formalităților de acordare a
premiului;
3. Datele
cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de
către Coorganizator in vederea:
(i) organizarii si desfasurarii
Campaniei;
(ii) desemnarii si validarii
câștigătorilor;
(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii
obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Organizatorului si
Coorganizatorului.
4. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele vor fi
prelucrate in temeiul obligatiei contractuale care rezida in Regulamentul
Campaniei pe care Participantul are obligatia de a-l consulta si de a-l accepta
in vederea participarii la Campanie.
5. Destinatarii datelor cu caracter
personal
Datele cu
caracter personal colectate in cadrul Campaniei de către Coorganizator vor fi
dezvaluite autorităților, in cazurile in care Coorganizatorul trebuie sa
respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu
caracter personal
Datele cu
caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate
timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au
optat pentru primirea de alte informatii din partea Coorganizatorului cum ar fi
newsletter, marketing, etc;
Datele cu
caracter personal ale câștigătorilor, vor fi stocate de către Coorganizator
conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila,
respectiv 10 (zece) ani de la data acordarii premiului.
La expirarea
perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Coorganizatorul va
sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare.
Datele cu
caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de către Coorganizator in
termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in
niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte
informatii din partea Coorganizatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc,
pana la momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea
asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Coorganizatorul asigura
participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
i.
dreptul de a solicita accesul la datele cu
caracter personal;
ii.
dreptul de a solicita rectificarea datelor cu
caracter personal;
iii.
dreptul de a solicita stergerea datelor cu
caracter personal
iv.
dreptul la restrictionarea prelucrarii;
v.
dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand
cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
vi.
dreptul la portabilitate a datelor;
vii.
dreptul de a depune o plangere in fata
Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter
Personal.
8. Protectia datelor cu caracter
personal apartinand minorilor
Intrucat la
Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani
la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Coorganizatorul primeste
date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani,
aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si
stocare ale Coorganizatorului. In cazul in care un parinte sau un titular al
autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal
apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Coorganizatorul va
sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter
personal
Coorganizatorul
se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea
asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal
apartinand participantilor la Campanie. Coorganizatorul se obliga sa impuna imputernicitilor
obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine
seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter
personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea,
pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la
datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
Prin
participarea la Campanie, participanții isi exprima acordul cu privire la
furnizarea datelor cu caracter personal către Coorganizator, in scopul
includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Coorganizatorului,
in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si
castigator, inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare a
datelor cu caracter personale
Coorganizatorul
are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata
desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai
eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale
persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice
astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Coorganizatorului si/ sau al
Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi
mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele
personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu
prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in
ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera
circulație a acestor date.
Prezentul
Regulament a fost redactat si emis la data de 25 septembrie 2024.
Organizator Coorganizator
MEDLIFE
S.A. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L