SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI
Campania
„Carrefour Black Friday Jucarii”
(denumita in cele ce urmeaza „Campania”)
este organizata de catre
CARREFOUR ROMÂNIA S.A., persoană
juridică română, cu sediul în str. Gara Herăstrău, nr. 4C, Green Court
Bucharest, Clădirea B, Etajele 4-7, sector 2, Bucureşti, înmatriculată la
Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J40/7766/2007, având Cod Unic de
Inregistrare RO 11588780, denumita in continuare „Organizatorul”.
Campania
se desfasoara prin intermediul MEDIA
GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L („Coorganizatorul”), cu sediul social in
Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3,
Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa
Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut
fiscal RO, pe postul de radio MAGIC FM, post a carui licenta este detinuta de
societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”).
(Organizatorul si Co-Organizatorul vor fi denumiti in continuare,
impreuna, „Organizatorii”)
Campania se va desfasura conform
prezentului regulament („Regulamentul”),
care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul este intocmit si adus
la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind
disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul MAGIC FM din
Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, Bucuresti cat si prin afisare pe
site-ul www.magicfm.ro. Prezentul Regulament este intocmit in
conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind
comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si
completarile ulterioare si cu prevederile Regulamentului European 679/2016
privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor
cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date (“GDPR”).
Orice modificari/completari aduse
prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi
comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea
acestuia, in forma actualizata, pe site-ul www.magicfm.ro si la sediul Magic FM, cu cel putin 24 ore, inainte ca modificarile sa
intre in vigoare. Organizatorii nu isi asuma raspunderea pentru neluarea la
cunostinta a modificarilor de catre Participanti, atata timp cat acestea sunt
afisate pe/prin mijloacele mai sus amintite.
In caz de forta majora sau a unor situatii
fortuite, campania va putea fi intrerupta/suspendata de catre Organizatori,
oricand in timpul duratei de desfasurare.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se
desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio
„Magic FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 27 de orase din
Romania si pe Internet, pe site-ul www.magicfm.ro. precum si pe pagina de
Facebook a postului de radio Magic FM.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfasura incepand
cu data de 7 noiembrie pana la data de 8 noiembrie 2024, inclusiv.
Concursurile cu premii au loc in perioada 7 - 8 noiembrie 2024, in cadrul
programelor postului Magic FM, din intervalele orare 07.00-10.00 si 16.00-19.00,
4 (patru) editii de concurs cu cate 2 (doua) premii/concurs.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt
incluse urmatoarele marci: Magic FM, Carrefour.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
In
vederea participării la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in
contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre
Organizator. Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale
pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea
castigatorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio,
cheltuieli cu deplasarea la locul predarii premiu, etc.
Pentru
a participa la campanie si pentru a putea castiga premiile acordate de catre
Organizator, Participantii trebuie sa urmeze intocmai pasii urmatorii:
a. Participantul va urmari Campania difuzata pe
postul de radio “Magic FM” conform Sectiunii 2 de mai sus.
b. Participantul
va transmite un SMS sau mesaj prin intermediul aplicatiei Whatsapp la numărul
0734220044 aparținând Magic FM cu datele lui (nume, prenume, si localitatea de
reședință/domiciliu) si raspunsul la
intrebarea/cerinta adresata de Dj-ii Magic FM.
Organizatorii nu raspund pentru
eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi:
distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin
inscrierea la Concursul Campaniei, participantii confirma cunoasterea
prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii
regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul
Campaniei implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor
prezentului Regulament.
Organizatorii
isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se
efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea
premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
In perioada
7 – 8 noiembrie 2024, in intervalele orare 07:00-10:00 si 16.00-19.00, la
semnalul de concurs, ascultatorii radio Magic FM sunt indemnati sa se inscrie
prin mesaje SMS sau Whatsapp la numarul 0734 22 00 44 (tarif normal) cu mesajul/raspuns
specific intrebarii/cerintei adresate de Dj-ii MagicFm pe postul de radio Magic
FM in ziua respectiva. Acestia vor alege apoi 2 (doua) dintre mesajele primite,
pe cele mai frumoase/creative si pot intra in direct cu ascultătorii care le-a
trimis, pentru a-i declara câștigători. Realizatorii/Djii emisiunii de la Magic
FM decid asupra mesajelor apreciate ca fiind castigatoare. Decizia lor este
finala. Mecanismul se repeta la fiecare editie de concurs din cadrul Campaniei.
Criteriile
de jurizare:
a.
Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata
b.
Respectarea regulamentului campaniei
c. Creativitate
d.
Originalitate
Mesajele
/ Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in
considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie
va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorii nu isi asuma
responsabilitatea privind continutul raspunsurilor sau pentru raspunsuri care
cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate
participantului la Campanie.
Un
participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada
desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior
castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul
premiu castigat.
In cazul
in care premiul nu va fi acordat, acesta va fi restituit catre Organizator.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
Pe
parcursul derularii Campaniei se vor acorda in total 8 (opt) premii, cate 2
(doua) premii pentru fiecare editie de concurs.
Fiecare
premiu consta într-un CARD de cumparaturi în
valoare de 500 lei, valabil in magazinele fizice Carrefour pana la data de 1 aprilie
2025 si care poate fi folosit in conformitate cu Regulamentul Card Cadou
Carrefour care poate fi consultat pe https://carrefour.ro/corporate/pdf/Termeni-si-conditii-Card-Cadou-Carrefour.pdf
Valoarea total a premiilor este de 4.000 lei.
Premiul va fi acordat castigatorului
cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii
prezentului regulament.
Nu este permisă, în nicio
situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau
acordarea contravalorii premiului in bani si nici
nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor
premiilor.
Implicarea Carrefour la acesta
campanie este definita de punerea la dispozitie a premiilor aceste campanii,
astfel ca orice alta raspundere cu privire la prezenta campanie apartine in
exclusivitate Coorganizatorului.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La campanie poate participa
orice persoana fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți
la data organizării concursului.
Nu pot participa la Campanie angajatii
Organizatorului, ai Coorganizatorului, ai societatii A.G. Radio Holding SRL
(titularul licentei de emisie a postului de radio „Magic FM”), precum si ai
celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei si/sau
mentionate in prezentul regulament. Nu au dreptul de a participa la campanie
nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.
SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Castigatorii campaniei vor fi
anuntati pe loc, in direct pe postul de
radio „Magic FM”, urmand ca, ulterior, sa fie îndeplinite procedurile de validare a
castigatorilor, iar numele si prenumele acestora pot fi afisate și pe site-ul
kissfm.ro. Procedura de validare si afisare a numelor castigatorilor Campaniei
nu poate depasi 5 zile lucratoare de la data finalizarii Concursului, urmand ca
de la acest termen fiecare castigator validat sa fie contactat conform
procedurii de mai jos.
Reprezentantul Coorganizatorului va contacta
câștigătorul telefonic, in minimum 10 zile lucrătoare de la data castigarii
concursului campaniei, in vederea completarii datelor necesare pentru
transmiterea premiului. In acest sens, castigatorul va comunica
Co-organizatorului adresa de corespondență la care doreste sa primeasca premiul
castigat in cadrul Campaniei.
Orice discrepante intre datele de
identificare (nume, prenume, varsta, număr de telefon si localitatea de
reședință/domiciliu) furnizate la momentul inscrierii in campanie si cele furnizate ulterior
desemnarii participantului respectiv drept câștigător al unui premiu anuntat
prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice
Participantul si respectiv, sa refuze acordarea premiului.
Transmiterea premiului catre castigator se va
face de catre Co-organizator, in numele Organizatorului, prin curier.
In cazul in care un participant se inscrie
din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul
in care va castiga din nou un premiu.
Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun
Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de
premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia
Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri de fraudare a
inscrierilor, Organizatorii are dreptul de a nu transmite Premiile astfel
obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari
din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau
instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor
cauzate.
Transmiterea premiului se va realiza in
termen de minim 10 zile lucrătoare și maxim 40 de zile lucrătoare de la data desemnării
câștigătorului unui premiu. Organizatorii pot prelungi acest termen atunci când
din motive organizatorice nu pot încheia formalitățile de acordare a premiului
înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat
întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.
Câștigătorul desemnat nu are dreptul sa solicite alte produse sau servicii
in schimbul premiului castigat sau contravaloarea in bani a acestuia. In cazul
in care castigatorul nu poate fi contactat prin utilizarea datelor de contact
transmise sau refuza primirea premiului cu ocazia contactarii sale, acesta va
pierde dreptul de atribuire a premiului, care va ramane la dispozitia
Organizatorului.
SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta Campanie vor fi
colectate date cu caracter personal de la Participanții la Campanie. Fiecare
Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea
desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in
temeiul obligatiei contractuale ce rezida in prezentul Regulament, in scopul desfasurarii
Campaniei, desemnarii castigatorului si al acordarii premiului stabilit prin
prezentul Regulament.
Pentru activitati ulterioare de marketing
direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal
se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorii
garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu
respectarea dispozitiilor GDPR.
Organizatorii vor pastra confidentialitatea
cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in
scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite către terti exclusiv sub
obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date
personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor privind datele cu
caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza
prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte
detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul
Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 11. LITIGII. LIMITAREA RASPUNDERII.
Eventualele litigii aparute
între Organizatori si participantii la campanie se vor rezolva pe cale
amiabila.
In cazul in care orice
participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei,
prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Coorganizatorului cu
o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data
incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in
considerare de catre Coorganizator. Coorganizatorul va formula un raspuns la
sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.
In cazul in care petentul nu este multumit de
raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are
posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.
Organizatorii nu isi vor asuma nicio
raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra
premiilor castigate de către participanti.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere
cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a
retelelor de Internet.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere
in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se
vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate
in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Organizatorii nu raspund pentru eventuale
disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor terti cum
ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
Prin participarea la aceasta Campanie,
Participanții declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa
se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului
Regulament si ale legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta
in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, cu notificarea imediata a publicului pe site-ul www.magicfm.ro sau pe postul de radio Magic FM.
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil
pe site-ul www.magicfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea
conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii
prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează
cu prevederile generale privind premiile castigate in cadrul concursurilor
MagicFM afisate pe site-ul www.magicfm.ro
Organizatorii
CARREFOUR ROMANIA S.A. MEDIA
GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L
ANEXA nr. 1 - Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter
personal –
1. Date privind operatorul de date cu
caracter personal si imputernicitul/subimputernicitii
In vederea
desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi
prelucrate de către:
CARREFOUR ROMÂNIA S.A., persoană
juridică română, cu sediul în str. Gara Herăstrău, nr. 4C, Green Court
Bucharest, Clădirea B, Etajele 4-7, sector 2, Bucureşti, înmatriculată la
Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J40/7766/2007, având Cod Unic de
Inregistrare RO 11588780, în calitate de „Operator”
MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165,
Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar
de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti
J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO în calitate de „Împuternicit”.
prin
intermediul AG RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii
nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera C, Sector 3, Bucuresti,
Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti
J40/15043/2007, cod unic de inregistrare 20211002, atribut fiscal RO,
„Sub-Imputernicit1”.
Pentru a
obțtine mai multe informații, aveți posibilitatea de a contacta pe
responsabilul nostru cu protecția datelor, la adresa de e-mail: dpo_romania@carrefour.com .
2. Categorii de date cu caracter
personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul prin
intermediul Împuternicitilor va colecta si preluca de la participanti,
urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar
de telefon mobil in format national de 10 cifre;
(iv) localitatea
de resedinta/domiciliu;
(v) data
nasterii.
Data nasterii si localitatea vor fi colectate
doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este
conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania.
Suplimentar, de la participanții declarați
câștigători, se va colecta:
(i)
adresa e-mail pentru a exista o alternativa de comunicare in vederea îndeplinirii
formalităților de acordare a premiului;
(ii)
adresa de expediere a premiului;
3. Datele
cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de
către Operator prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor, in
vederea:
(i) organizarii si desfasurarii
Campaniei;
(ii) desemnarii si validarii
câștigătorilor;
(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii
obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului.
În măsura în care se impune acordarea unor
premii mai mari de 600 Ron, Operatorul are obligația de a prelucra o serie de
date suplimentare din cadrul CI (ex: CNP), conform prevederilor legale, în
vederea raportării câștigurilor către organele fiscale.
4. Temeiul
juridic al prelucrarii
Organizatorul direct sau prin
intermediul persoanelor împuternicite, colectează, stochează și prelucrează
date cu caracter personal, după cum urmează:
Datele personale ale Participanților si/sau ale Participantilor
castigatori ai Campaniei sunt prelucrate pe perioada desfășurării Campaniei și
ulterior doar în vederea îndeplinirii unor obligații legale care incumbă în
sarcina Organizatorului sau în scopuri de arhivare, conform următoarelor
scopuri de prelucrare:
ü Furnizarea premiilor
și gestionarea sesizărilor și/sau a întrebărilor legate de Campanie, utilizând
canalele indicate în cadrul Regulamentului.
Temei : În vederea
îndeplinirii scopului menționat mai sus, temeiurile de prelucrare sunt
reprezentate, după caz de: (a) contractul încheiat cu utilizatorii și
reprezentat de Regulamentul campaniei; (b) obligațiile legale incidente și în
baza cărora Operatorul trebuie să primească și să gestioneze sesizările și
întrebările adresate acestuia împreună cu (c) interesul legitim constând în
necesitatea de gestionare a sesizărilor și/sau întrebărilor utilizatorilor și
utilizarea feedback-ului în vederea îmbunătățirii serviciilor și/sau produselor
oferite de Operator.
ü Pentru indeplinirea
obligațiilor legale care incumbă Operatorului în contextul premiilor acordate,
inclusiv a obligațiilor în materie fiscală, precum și în materie de arhivare.
Temei : În vederea
îndeplinirii scopului menționat în cadrul punctului anterior, prelucrarea
datelor utilizatorilor este necesară în vederea indeplinirii unor obligații
legale de catre Organizator. Furnizarea datelor utilizatorilor în acest scop
este necesară. Refuzul furnizării datelor poate avea drept consecință
imposibilitatea Operatorului de a respecta obligațiile legale care le revin și
deci imposibilitatea de a vă oferi premiile câștigate.
ü În vederea
constatării, exercitării sau apărării drepturilor aparținând Carrefour în
justiție, dacă va fi cazul.
Temei : În vederea
îndeplinirii scopului menționat anterior temeiul de prelucrare îl reprezintă
interesul legitim al Operatorului care constă în luarea măsurilor și
întreprinderea formalităților necesare pentru constatarea, exercitarea sau
apărarea drepturilor acestuia in justitie.
ü În vederea
gestionării și derulării campaniei de o manieră adecvată, inclusiv pentru a
identifica comportamente potențial abuzive sau contrare regulilor de
desfășurare a campaniei.
Temeiul: interesul
nostru legitim de a asigura derularea campaniei în condiții optime și conform
regulamentului de participare
Furnizarea de către participanți
a datelor cu caracter personal poate fi o obligație legală sau o obligație
necesară pentru încheierea unui contract și este necesară pentru a putea
beneficia de premiile oferite prin intermediul acestei Campanii. Refuzul de a
furniza/prelucra datele cu caracter personal în condițiile descrise prin
prezentul Regulament ori furnizarea incorectă/incompletă a acestora poate
atrage imposibilitatea participării valabile la această Campanie.
5. Destinatarii datelor cu caracter
personal
Datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei pot fi
dezvăluite (i) firmei de curierat exclusiv pentru livrarea proceselor verbale,
(ii) agenții media care sprijină Organizatorul în vederea derulării Campaniei în activități precum: gestionarea și validarea
câștigătorilor, verificarea îndeplinirii condițiilor de participare, furnizarea
premiilor, etc., precum și (iii) autorităților, în cazurile în care Operatorul
trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.
De asemenea, datele personale pot fi transferate ulterior către alte
companii ale grupului Carrefour în scopul menționat în prezentul Regulament.
Suplimentar, și numai în măsura în care este necesar, datele personale
vor putea fi de asemenea dezvăluite si următoarelor categorii de terți:
societăți care furnizează produse și servicii Operatorului sau
Împuternicitului, cum ar fi agenții de marketing terțe, furnizori de sisteme IT
și furnizorii de servicii de asistență aferenți, inclusiv furnizorii de
servicii de telecomunicații pentru realizarea unor copii de rezervă și/sau
recuperare în caz de dezastru, partenerilor care prestează servicii de
securitate informatică sau alte entități cum ar fi autorități de reglementare,
contabili, auditori, avocați sau alți experți externi, în cazul în care
activitatea lor necesită aceste informații. Terții cărora le sunt transmise sau
puse la dispoziție informațiile personale ale participanților, în temeiul
paragrafelor de mai sus, sunt limitați (prin lege și prin contract) cu privire
la modul în care pot folosi aceste date. Operatorul se asigură ca orice terți
cărora le sunt divulgate voluntar date cu caracter personal sunt supuși
obligațiilor de confidențialitate și securitate în acord cu prezentul capitol și
legislația aplicabilă.
Cu excepția celor detaliate mai sus, Operatorul nu va divulga vreunui
terț datele personale prelucrate în legătură cu Campania, fără a anunța
persoanele vizate, sau, dacă este cazul, fără a obține în prealabil
consimțământul acestora.
Datele cu
caracter personal furnizate către Organizator pot fi transferate în afara
României strict către state din SEE (“Spatiul Economic European”).
6. Perioada de stocare a datelor cu
caracter personal
Datele cu
caracter personal ale câștigătorilor, vor fi stocate de către Operator conform
prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10
(zece) ani de la data acordarii premiului. Împuterniciul și subîmputernicitul
vor șterge toate datele în termen de maxim 60 de zile de la data încheierii
Campaniei, după ce au predat dovada expedierii premiilor (AWB) către
Organizator.
La expirarea
perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va
sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare impunand
imputernicitilor/Sub- Imputernicitilor obligatii similare.
Datele cu
caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de către Operator si
Imputerniciti in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind
utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru
primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi
newsletter, marketing, etc, pana la momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea
asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura
participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
i.
dreptul de a solicita accesul la datele cu
caracter personal;
ii.
dreptul de a solicita rectificarea datelor cu
caracter personal;
iii.
dreptul de a solicita stergerea datelor cu
caracter personal
iv.
dreptul la restrictionarea prelucrarii;
v.
dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand
cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
vi.
dreptul la portabilitate a datelor;
vii.
dreptul de a depune o plangere in fata
Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter
Personal și totodată de a introduce o cale de atac judiciară, în conformitate cu
prevederile legale, aplicabile, în vigoare.
În vederea
exercitării drepturilor menționate mai sus, participanții pot adresa o cerere,
Operatorului Carrefour România S.A. la adresa de email dpo_romania@carrefour.com .
Pentru a
obțtine mai multe informații, aveți posibilitatea de a contacta pe responsabilul
nostru cu protecția datelor, la adresa de e-mail: dpo_romania@carrefour.com .
8. Protectia datelor cu caracter
personal apartinand minorilor
Intrucat la
Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani
la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul /
Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe
mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul
in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea
unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de
18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de
pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter
personal
Operatorul se
obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea
asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal
apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna
imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de
securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea
datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau
ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau
accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau
prelucrate.
Prin
participarea la Campanie, participanții isi exprima acordul cu privire la
furnizarea datelor cu caracter personal către Operator, in scopul includerii acestor
date cu caracter personal in baza de date a Operatorului, in scopul
participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator,
inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare
a datelor cu caracter personale
Operatorul are
dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata
desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai
eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale
persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice
astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al
Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi
mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele
personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu
prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in
ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera
circulație a acestor date.
Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 6 noiembrie
2024.
Organizator, Coorganizator,
CARREFOUR ROMANIA S.A. MEDIA
GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.