SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
Campania „Magic Love, Magic
Words” (denumita in cele ce urmează „Campania”) este organizata de către MEDIA
GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165,
clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania, număr
de ordine la Registrul Comerțului de pe langa Tribunalul București
J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO (denumit in
continuare in mod individual „Organizatorul MGSI”). Campania se va difuza pe
postul de radio “Magic FM”, post a cărui licență este deținuta de societatea AG
RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”) si poate fi recepționat in București,
cat si in alte 38 de orașe din Romania. (Organizatorul MGSI va fi denumit in
continuare „Organizatorul”)
Campania se va desfășura
conform prezentului regulament („Regulament”), care este obligatoriu pentru
toti participanții. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului
conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit
oricarui solicitant, atat la sediul Organizatorului MGSI cat si prin afisare pe
site-ul www.magicfm.ro. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica
Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii,
fara a fi obligati sa justifice aceste decizii si fara a fi obligati la plata
de daune interese oricaror persoane, urmând ca orice fel de modificari,
respectiv decizii de oprire/suspendare a desfășurării Campaniei sa intre in
vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.magicfm.ro sau dupa anuntarea
acestora pe postul radio Magic FM.
Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi
cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin
actualizarea Regulamentului si publicarea acestuia, in forma actualizata, pe
site-urile www.magicfm.ro sau prin comunicarea modificărilor pe posturile de
radio Magic FM. Organizatorul nu isi asuma răspunderea pentru neluarea la
cunostinta a modificarilor de catre Participanti, atata timp cat acestea sunt
afisate/comunicate pe/prin mijloacele de mai sus.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si
se desfășoară pe teritoriul României, pe pagina de Facebook „Magic FM Romania”.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfășura între
20 noiembrie si 21 noiembrie 2024, inclusiv.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt
incluse următoarele mărci: Magic FM si Chocolate Saga.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea participării la Campanie, participanților
nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe
sau indirecte de către Organizator. Cu toate acestea, participanții vor suporta
cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la
Campanie, anunțarea câștigătorilor, precum si servicii de Internet, telefonie,
servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predării premiului, etc.
Pentru a participa la campanie si pentru a putea
câștiga premiile acordate in cadrul Campaniei, Participanții trebuie sa urmeze
întocmai pașii următori:
a. Participantul
va urmări Campania pe pagina Facebook “Magic FM Romania" conform Secțiunii
2.
b. Participantul
va răspunde la cerința de concurs prin postarea unui comentariu la postarea
campaniei.
Organizatorul nu răspunde
pentru eventualele disfuncționalități ale terților sau sistemelor acestora, cum
ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari
sau administratori ai rețelelor de telecomunicații, internet etc.
Prin înscrierea la Concursul Campaniei, participanții
confirma cunoașterea prevederilor Regulamentului si își exprima acordul in privința
acceptării regulilor si condițiilor ce le sunt aplicabile, participarea la
concursul Campaniei implicând obligativitatea respectării integrale a
prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorul își rezerva dreptul (i) de a anula
orice participare la Campanie care se efectuează prin încălcarea prezentului
Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatării unor
asemenea situații.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
Concursul Campaniei se va desfășura in perioada 20 noiembrie
2024 - 21 noiembrie 2024 pe pagina Facebook a postului de radio Magic FM
Romania.
Participanții la concurs sunt invitați sa răspundă
la cerința concursului printr-un comentariu la postarea de concurs.
Dintre comentariile transmise la această postare, Dj-ii
Magic FM vor alege 5 (cinci) mesaje pe care le vor declara câștigătoare, respectiv,
pe cele mai creative/emoționante/amuzante. Realizatorii/Dj-ii emisiunilor de la
Magic FM decid asupra mesajelor apreciate ca fiind câștigătoare. Decizia lor
este finala.
Criteriile de jurizare:
a. Respectarea cerinței cu privire la întrebarea/tema
adresata;
b. Respectarea regulamentului campaniei
c. Creativitate
d. Originalitate
Mesajele / Răspunsurile care conțin un limbaj tendențios
sau vulgar nu vor fi luate in considerare. Organizatorul nu își asuma
responsabilitatea privind conținutul răspunsurilor, sau pentru răspunsuri care
cad sub incidenta drepturilor de autor, răspunderea revenind in totalitate
participantului la Campanie.
Participantul la campanie
are obligația de a furniza Organizatorului MGSI informații corecte si complete
si de a ii furniza toate informațiile solicitate conform regulamentului.
Supravegherea modului de desfășurare
a fiecărui concurs, de desemnare a câștigătorilor si validare a acestora cade
in sarcina Organizatorului MGSI.
Organizatorul MGSI va verifica prin mijloace proprii
corectitudinea participanților in scopul descalificării acestora, precum si pe
cei a căror activitate in cadrul campaniei va fi considerata drept frauda.
NOTA:
Participantul accepta, prin prezentul Regulament,
faptul ca Organizatorul MGSI nu este obligat sa-si justifice decizia in
momentul in care acesta considera ca respectivul participant a folosit metode
frauduloase. Astfel, orice tentativa de fraudare atrage după sine eliminarea
din campanie a participantului in cauza. Orice concurent poate fi eliminat din
concurs in baza unei simple bănuieli de frauda, Organizatorul nefiind nevoit sa
aducă dovezi in acest sens.
SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI
Pe parcursul campaniei vor fi acordate 5 (cinci) premii constând într-un
pachet de produse ce conține:
- Sticla de Vin
- Frișcă profesionala
- Cutie de praline
- Cutie de praline
- Cafea + tableta ciocolata “Bean to bar”
- Ciocolata Dubai
- Baterie externa “Chocolate Saga”
Valoarea fiecărui premiu este de 600 lei, valoarea totala a premiilor este
de 3000 lei.
Premiul va fi acordat câștigătorului
cu condiția ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectării
prezentului regulament.
Nu este permisă, în nicio situație,
cedarea premiului câștigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea
contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea
parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
Un participant poate câștiga
un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfășurării Campaniei. Daca
se constata ca un participant declarat anterior câștigător a mai fost declarat câștigător
ulterior, rămâne valabil doar primul premiu câștigat.
In cazul in care premiul nu
va fi acordat, va rămâne in posesia Organizatorului MGSI.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La Campanie poate participa
orice persoana fizica cetățean român, rezidenta in
Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data organizării concursului si care urmeaza mecanica de
campanie stabilita mai sus.
Nu pot participa la campanie
angajatii Organizatorului, ai societatii AG Radio Holding S.R.L. (titularul
licentei de emisie a postului de radio „Magic FM”), precum si ai celorlalte
firme implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a
participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor
mentionate anterior.
Organizatorul MGSI isi
rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza
prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor
in cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE
Organizatorul va calcula,
retine si va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor din premii,
reglementat de Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si
completarile ulterioare. Impozitul cu retinere la sursa este de 10% si se
aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a obiectului si suma de 600 de
lei. Daca suma de 600 de lei este modificata in baza dispozitiilor legale
in vigoare la momentul platii premiului, se va lua in considerare suma astfel
modificata.
Orice alte obligatii de
natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in
sarcina exclusiva a câștigătorilor.
SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Câștigătorii campaniei vor
fi anunțați pe pagina Facebook a postului de radio „Magic FM Romania”, in data de 21 noiembrie
2024, urmând ca, ulterior, sa fie îndeplinite procedurile de validare a câștigătorilor.
Procedura de validare a câștigătorilor Campaniei nu poate depăși 5 zile lucrătoare
de la data finalizării Concursului, urmând ca de la acest termen fiecare câștigător
validat sa fie contactat conform procedurii de mai jos.
Reprezentantul
Organizatorului MGSI va contacta câștigătorul telefonic, in minimum 5 zile
lucrătoare de la data validarii castigatorului, in vederea completarii datelor
necesare pentru indeplinirea formalitatilor de punere in posesie/transmiterea
premiului. In acest sens, castigatorul va comunica organizatorului adresa de
corespondență la care doreste sa primeasca premiul castigat in cadrul
Campaniei. Transmiterea premiului se va realiza in termen de minim 20 zile
lucrătoare și maxim 90 de zile lucrătoare de la data desemnării câștigătorului
unui premiu. Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume,
varsta si numar de telefon) furnizate initial, si cele furnizate ulterior
desemnarii participantului respectiv drept câștigător al unui premiu anuntat
prin prezentul Regulament, indreptateste descalificarea Participantului, si
respectiv sa refuze acordarea premiului.
Participantii care castiga
unul dintre premiile campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta
campanie dupa momentul desemnarii ca câștigător al premiului. In cazul in care
un participant se inscrie din nou in campanie, dupa castigarea unui premiu, va
fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.
Daca in timpul Campaniei nu
se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat
numarul estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la
dispozitia Organizatorului.
Daca sunt identificate
cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite
Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite
si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de
cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru
recuperarea prejudiciilor cauzate.
In cazul in care
castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are
capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza
capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia
Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.
Daca persoana desemnata
castigatoare a unei editii de concurs a Campaniei este din București,
formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi de catre Organizator
la sediul acestuia sau prin intemediul unui serviciu de curierat, in acest
ultim caz, semnarea awb-ului de catre câștigător fiind suficienta pentru
dovedirea predarii premiului.
SECTIUNEA 11 PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta
Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la
Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor
personale in vederea desfășurării Campaniei in bune conditii. Prelucrarea
datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si acordării
premiului stabilit prin prezentul Regulament.
-Pentru activitati
ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor
cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor.
Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata
cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului
European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor
fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal
(„Regulamentul UE”).
Organizatorul va pastra
confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor câștigători,
le vor utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le vor transmite
către terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul
prelucrarii acestor date personale in vederea desfășurării prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor
privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal
prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum
si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt
redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu
caracter personal”.
SECTIUNEA 12 LITIGII
Eventualele litigii aparute
între Organizator si participanții la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu
desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va
adresa Organizatorului MGSI cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum
30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai
fi luata in considerare de către Organizator. Organizatorul va formula un
raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucrătoare.
In cazul in care petentul nu
este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a
incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane
competente.
Organizatorul nu isi asuma
nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor
asupra premiilor castigate de către participanti.
Organizatorul nu isi asuma
nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa
si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul nu isi asuma
nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau
eronate. Reclamatiile referitoare la premiul castigat, dupa intrarea in posesia
acestuia si/sau semnarea procesului verbal de primire, nu vor fi luate in
considerare de către Organizator.
Organizatorul nu raspunde
pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a
actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica,
operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii,
cablu TV sau altii asemenea.
SECTIUNEA 13. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania "Chocolate
Saga Concurs" va putea fi întreruptă in caz de forță majora sau printr-o
decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.magicfm.ro.
sau pe postul de radio Magic FM.
SECTIUNEA 14. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil
pe site-ul www.magicfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea condițiilor
prevăzute in prezentul Regulament si obligativitatea respectării prevederilor
prezentului Regulament.
Organizatorul isi rezerva
dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in
care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii
modificarilor pe site-ul www.magicfm.ro si/sau anuntarii modificarilor pe
postul de radio Magic FM.
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei
PROMOTIONALA "Chocolate Saga Concurs" 2024 (“Campania”)
- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul
In vederea desfășurării
Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de
către:
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1,
Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania, număr de ordine la Registrul Comerțului
de pe lângă Tribunalul București J40/4497/2001, cod unic de inregistrare
13869251, atribut fiscal RO, în calitate de Operator (denumită in cele ce
urmează “ Operator”)
• prin intermediul A.G.RADIO
HOLDING S.R.L., cu sediul în Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN Offices 1,
Etaj 10, Camera D, Sector 3, București, Romania, înregistrată la Oficiul
Registrului Comerțului sub nr. J40/4780/2013, având CUI 31491668, atribut
fiscal [RO], în calitate de Împuternicit al Operatorului (denumită in cele ce
urmează “ Împuternicit”)
Datele de contact ale
Operatorului/Imputernicitului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de către
persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, clădirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania,
email:privacy@kissfm.ro.
2. Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Imputernicitului si
Subimputernicitului va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date
cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) număr de telefon mobil în format național de 10 cifre;
(iv) data nașterii - va fi colectata doar pentru a putea verifica daca
varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la
momentul inscrierii in Campanie;
(v) localitatea de resedinta/domiciliu - - va fi colectata doar pentru a
putea verifica daca se respecta Regulamentul, adica persoana fizica rezidenta in Romania;
(vi) mesajul/răspunsul transmis.
Suplimentar, de la câștigător, se va colecta urmatoarele date cu caracter
personal:
(i)
adresa e-mail pentru a avea o alta alternativa de comunicare cu
câștigătorii cu privire la comunicările/ formalitățile de acordare a premiului
sau inmanarea a premiului;
(ii)
adresa de resedinta/domiciliu pentru transmiterea premiului.
3. Scopul prelucrarii
Datele cu caracter personal
ale participanților la Campanie vor fi prelucrate de către Operator prin
intermediul Imputernicitului in vederea:
(i) organizarii si desfășurării Campaniei;
(ii) desemnarii si validarii
câștigătorilor;
(iii)
atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar
contabile ale Operatorului;
(iv)
protejarea intereselor legitime (asigurarea dreptului la aparare in
instanta
4. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in
temeiul interesului legitim, prin acceptarea de către persoana vizata a
Regulamentului si a anexelor la acesta.
5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal
colectate in cadrul Campaniei de către Operator vor fi dezvaluite Imputernicitului,
curier (nume, prenume, nr. de telefon, email), precum si autorităților, in
cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de
legislația in vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal
ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile
de la incheierea Campaniei.
Datele cu caracter personal
ale câștigătorilor, vor fi stocate de către Operator conform prevederilor
legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 5 (cinci) ani de la
data acordării premiului.
La expirarea perioadei de
stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste
date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunând Imputernicitului
obligatii similare.
Datele cu caracter personal
ale necastigatorilor vor fi distruse de către Imputerniciti in termen de 60 de
zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, pana
la momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei
prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participanților, pe
durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere a
consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa
afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de
retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita
accesul la datele cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita
rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul de a solicita
stergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul la
restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune
prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate
a datelor;
(viii) dreptul de a depune o
plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu
Caracter Personal.
Participantii isi pot
exercita drepturile mentionale anterior printr-o cerere scrisa, datata, semnata
si adresata la adresele antementionate.
8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot
participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii
Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ Imputernicitul
primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de
18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de
prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un
parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date
cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani,
Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de
prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa
implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii
unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participanților
la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor obligatii
similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in
special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal,
generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea,
modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu
caracter personal transmise, stocate sau prelucrate. Prin participarea la
Campanie, participanții isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu
caracter personal către Operator si/ sau societatile comerciale implicate in
organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter
personal in baza de date a Operatorului operata de către imputerniciti, in
scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si câștigător, inmanarii
si primirii premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a
modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfășurării Campaniei,
numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si
securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a
afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi
publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa
la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost
încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele personale ale
participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile
Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce
priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație
a acestor date.
Incheiat, astazi, 19.11.2024,
Bucuresti.
ORGANIZATOR
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L.