SECTIUNEA
1. ORGANIZATOR
Campania " DE AQUA KIDS” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata
de catre MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul
Unirii nr.165, TN Offices 1, Etaj 10,
Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului
de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare
13869251, atribut fiscal RO, pe postul de radio “MAGIC FM”, post a carui
licenta este detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO”)
(denumit in continuare in mod individual „Organizatorul”) si poate fi
receptionat in Bucuresti, cat si in alte 56 de orase din Romania.
Denumiti in continuare
Organizatorii, si individual Organizatorul si/sau Co-Organizatorul, dupa caz.
Campania se va desfasura conform
prezentului regulament („Regulament”), care este obligatoriu pentru toti
participantii. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului
conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit
oricarui solicitant, atat la sediul Organizatorului cat si prin afisare pe
site-ul www.Magic FM.ro. Organizatorii isi rezerva dreptul de a
modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei
Campanii, fara a fi obligati sa justifice aceste decizii si fara a fi obligati
la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de
modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre
in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.Magic FM.ro sau dupa
anuntarea acestora pe postul radio Magic FM. Scopul Campaniei este de crestere
a audientei radioului Magic FM.
SECTIUNEA
2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se
desfasoara pe teritoriul Romaniei, pe radio „Magic FM”, național, Internet.
SECTIUNEA
3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfasura in
zilele de luni pana vineri, incepand cu data de 25-29 noiembrie 2024, inclusiv,
pe radio Magic FM, in cadrul
programelor postului, din intervalul orar 07.00-10.00, una editie de concurs pe
zi.
SECTIUNEA
4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse
urmatoarele marci: Magic FM, AQUA KIDS
SECTIUNEA
5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea participării la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse
in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de
catre Organizator. Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile
normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea
castigatorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio,
cheltuieli cu deplasarea la locul predarii premiu, etc.
Pentru a
participa la campanie si pentru a putea castiga premiile acordate de catre
Organizator, Participantii trebuie sa urmeze intocmai pasii urmatorii:
a. Participantul va urmari Campania
difuzata pe postul de radio “ MAGIC FM conform art. 2
b. Participantul va apela numărul
aparținând MAGIC FM cu datele lui (nume, prenume, data nasterii si localitatea
de reședință/domiciliu) si raspunsul la
intrebarea adresata de Djii MAGIC FM.
Prin inscrierea la Concursul Campaniei, participantii confirma
cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta
acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la
concursul Campaniei implicand obligativitatea respectarii integrale a
prevederilor prezentului Regulament.
SECTIUNEA
6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
Concursul "DE CE AQUA KIDS se va desfasura in perioada 25-29
noiembrie, inclusiv, in intervalul orar 07:00-10:00,
câte o ediție pe zi, de luni până vineri.
La semnalul de concurs, ascultatorii radio MAGIC FM sunt indemnati sa răspundă
la numarul de whatsapp 0722 20 60 20 (tarif normal) provocărilor adresate de către realizatorii MAGIC FM pe postul de radio MAGIC
FM in ziua respectiva. DJ-ii vor anunța primul răspuns corect care le place și
îl vor anunța live drept fiind
câștigător. Mecanismul se repeta la fiecare editie de concurs din cadrul
Campaniei.
Raspunsurile care contin un limbaj
tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare ca fiind raspunsuri
corecte. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul
raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de
autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la campanie.
Un
participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada
desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior
castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul
premiu castigat.
SECTIUNEA
7. PREMIILE OFERITE
Pe parcursul
derularii Campaniei se va acorda cate 1 premiu la fiecare editie a concursului
Campaniei, in total fiind acordate 5(cinci) premii. Fiecare premiu acordat este
in valoare de 500 lei.
Valoarea totala a premiilor puse
in joc este de 2.500 lei. Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca
acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.
Premiul va fi acordat fiecarui castigator al Campaniei de catre MGSI, acesta
din urma avand intreaga raspundere cu privire la indeplinirea formalitatilor de
acordarea si acordarea premiului.
Nu este permisă, în nicio situaţie,
cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi si nici nu
se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor
premiilor.
Organizatorul isi rezerva dreptul
de adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate
mai sus, sub conditia anutarii acestura pe radio MAGIC FM.
SECTIUNEA
8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La campania " DE CE AQUA CARPATICA KIDS poate participa orice persoana
fizica rezidenta in Romania, care a implinit varsta de 18 ani pana la data participarii la campanie.
Nu pot participa la promotie
angajatii Organizatorilor, ai societatii A.G. Radio Holding SRL (titularul
licentei de emisie a postului de radio „Magic FM”), precum si ai celorlalte
firme implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a
participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor
mentionate anterior.
SECTIUNEA
9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE
Organizatorul va calcula, va
retine de la Participantul desemnat Câștigător si va vira la bugetul de stat
impozitul aferent veniturilor din premii, conform art. 110 din Legea nr.
227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Pentru claritate se specifica
ca, Participantul desemnat castigator va trebui sa depuna la Organizator
impozitul pentru veniturile provenite din premii, reglementat de Legea nr.
227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, care
va fi virat de Organizator la bugetul de stat. Impozitul cu retinere la sursa
este de 10% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a premiului
si suma de 600 de lei, pentru premiile cu o valoare mai mare de 600 lei. Daca suma de 600 de lei este modificata in
baza dispozitiilor legale in vigoare la momentul acordarii premiului, se va lua
in considerare suma astfel modificata.
Orice alte obligatii de natura fiscala sau de
orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a
castigatorilor.
SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Castigatorii campaniei vor fi
anuntati pe loc, in direct pe postul de radio „MAGIC FM”, urmand ca, ulterior,
sa completeze un formular de intrare in posesie a premiului/predare primire.
Reprezentantul Organizatorului va
contacta castigatorul telefonic, in minimum 10 zile lucratoare de la data
castigarii unei editii a concursului campaniei.
Orice discrepante intre datele
de identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate initial,
si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept
castigator al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste descalificarea
Participantul, si respectiv sa refuze acordarea premiului.
Premiile campaniei sunt acordate
dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie si depunerea la
organizator a impozitul pentru veniturile provenite din premii conform art. 9,
daca exista.
Participantii care castiga una
dintre editiile de concurs a Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la
aceasta campanie dupa momentul castigarii premiului.
In cazul in care un participant se
inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in
cazul in care va castiga din nou un premiu.
Predarea premiului va fi insotita
de semnarea obligatorie a unui Proces Verbal de predare-primire. Procesul
Verbal va contine, printre altele, datele de identificare ale participantului,
denumirea premiului si date dintre cele care au fost mentionate telefonic.
Daca in timpul Campaniei nu se
inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul
estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia
Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri de
fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile astfel
obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari
din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau
instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor
cauzate.
In cazul in care castigatorul este
o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de
exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta
este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului
sau legal.
Daca persoana desemnata
castigatoare a unei editii de concurs a Campaniei este din Bucuresti,
formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi la urmatoarea
adresa: Bucuresti, Splaiul Unirii, nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10,
Sector 3 si/sau in fata notarului public, dupa caz, in minimum 10 zile
lucratoare si maximum 40 zile lucratoare de la data castigarii editiei de
concurs a campaniei. Organizatorul pot prelungi acest termen atunci când din
motive organizatorice nu pot încheia formalitățile de acordare a premiului
înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat
întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.
Daca persoana desemnata
castigatoare a unei editii de concurs a campaniei are domiciliul in alt oras
decat Bucuresti, formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi la
cea mai apropiata statie locala „MAGIC FM” de localitatea in care domiciliaza,
in minimum 10 zile lucratoare si maximum 40 de zile lucratoare de la data
castigarii editiei de concurs a campaniei. Organizatorul va putea decide ca
formalitatile de punere in posesie se vor intocmi in București, sau prin
intermediul unui curier.
SECTIUNEA
10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter
personal de la Participantii la Campanie. Fiecare Participant înțelege
necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in
bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnarii
castigatorului si acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.
-Pentru activitati
ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a
datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului
Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date
personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE)
2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016
privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu
caracter personal („Regulamentul UE”).
Organizatorul va pastra
confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor
castigatori, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le
va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in
scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei
Campanii.
Drepturile Participantilor
privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal
prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum
si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt
redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu
caracter personal”.
SECTIUNEA
11. LITIGII
Eventualele litigii aparute între
Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant
are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil
fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare
in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta
data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator.
Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum
15 zile lucratoare.
In cazul in care petentul nu
este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a
incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane
competente, respectiv Judecătoria Sector 3 București.
Organizatorul nu isi vor asuma
nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor
asupra premiilor castigate de catre participanti.
Organizatorul nu isi asuma nicio
raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau
mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul nu isi asuma nicio
raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor
acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate in
cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Organizatorul nu raspunde pentru eventuale
disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor
terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
Prin participarea la aceasta
Campanie, Participantii declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa
respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor
prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta
in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte
de a anunta publicul pe site-ul www.Magic FM.ro
sau pe postul de radio Magic FM
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este
disponibil pe site-ul www.Magic FM.ro. Participarea la aceasta campanie implica
acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea
respectarii prevederilor prezentului Regulament. Regulamentul Campaniei se
completează cu Regulamentul general privind premiile castigate in cadrul
concursurilor Magic FM afisat pe site-ul www.Magic FM.ro.
Organizatorul isi rezerva
dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in
care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii
modificarilor pe site-ul www.Magic FM.ro
si/sau anuntarii modificarilor pe postul de radio Magic FM.
Modificarile/forma modificata a
Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre
urmatoarele 2(doua) momente:
a)
la publicarea pe site a Regulamentului modificat
b)
la prima anuntare a modificarilor pe postul de radio „MAGIC
FM”
ANEXA nr. 1
la Regulamentul Oficial al Campaniei „DE CE AQUA KIDS”(“Campania”)
- Informații cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal -
1. Date privind operatorul de date cu caracter personal,
împuternicitul/împuterniciții și subîmputernicitul/ subîmputerniciții
În vederea desfășurării Campaniei,
datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către:
MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, („MGSI”) cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165,
cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar
de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti
J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO (denumita
in continuare "Operator"),
prin intermediul A.G.RADIO
HOLDING S.R.L., cu sediul în Splaiul
Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti,
Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/4780/2013,
având CUI 31491668, atribut fiscal [RO], în calitate de Împuternicit al
Operatorului (denumită in cele ce urmează “ Împuternicit1”)
prin intermediul ADWORKS MEDIA
S.R.L. cu sediul in Bucuresti, Str. Apolodor, Nr. 13-15, Sc. 1, Et. 4, Ap. 24,
sector 5, inmatriculata la Registrul Comertului sub numarul J40/2588/2006, CIF
RO18393450, în calitate de Imputernicit al MGSI (denumită in cele ce urmează “Sub-Împuternicit”)
Datele de contact ale Operatorului/Împuternicitului
pentru nelămuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu
privire la datele cu caracter personal sunt următoarele:
MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj
10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, telefon: 021 318 8000,
email:privacy@mgsi.ro;
A.G.RADIO HOLDING S.R.L., cu
sediul în Splaiul Unirii nr. 165,
cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania:
telefon: 021 318 8000, email: privacy@Magic FM.ro;
2. Categorii de date cu caracter personal procesate în
cadrul Campaniei
În cadrul Campaniei, Operatorul
prin intermediul Împuternicitului va colecta de la participanții castigatori
următoarele categorii de date cu caracter personal cu scopul înmânării
premiului si a intocmirii procesului verbal de predare primire:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) număr de telefon mobil în format național de 10 cifre;
(iv) adresa e-mail pentru a avea o alta alternativa de comunicare
cu câștigătorii cu privire la comunicările/ formalitățile de acordare a
premiului;
(v) data nasterii - va fi colectata doar pentru a putea verifica
daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti
la momentul inscrierii in Campanie
(viii) adresa
de livrare a premiului
3. Scopul procesării
Datele cu caracter personal ale
participanților castigatori la Campanie vor fi prelucrate de către Operator
prin intermediul Împuternicitului în vederea:
(i) organizării și desfășurării Campaniei;
(ii) desemnării și validării câștigătorilor;
(iii) atribuirii premiilor și îndeplinirii obligațiilor fiscale
și financiar contabile ale Operatorului.
4. Temeiul juridic al prelucrării
Datele vor fi prelucrate în
temeiul interesului legitim, prin acceptarea de către persoana vizată a
Regulamentului și a anexelor la acesta.
5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal
colectate în cadrul Campaniei de către Operator prin Imputerniciti vor fi
dezvăluite Imputernicitilor, curierului prin intermediul careia se va efectua
transferul premiul castigat, precum si autorităților, în cazurile în care
Operatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu
caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate
timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au
optat pentru primirea de alte informatii din partea
Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc;
Datele cu caracter personal ale
castigatorilor cuprinse in procesele verbale de predare-primire a premiilor,
vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in
materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii
exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii. La
expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va
sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare. Imputernicitii
vor sterge datele cu caracter personal ale Participantilor declarati
castigatori in termen de 60 de zile de la data declararii acestora castigatori.
Datele cu caracter personal ale
castigatorilor care nu sunt cuprinse in procesele verbale de predare primire a
premiilor vor fi distruse de catre Operator in termen de 60 zile, Operatorul
impunand aceeasi obligatie si Imputernicitului.
Pe intreaga perioada de stocare,
datele cu caracter personal nu vor fi utilizate in nici un alt scop decat cel
pentru care sunt stocate in conformitate cu dispozițiile legale in vigoare in
materie de arhivare.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei
prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe
durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la
prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea
prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter
personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter
personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care
dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale
de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand
minorilor sub 18 ani
Intrucat la Campanie pot
participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data
inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul /
Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe
mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul
in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica
prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta
mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat
aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa
implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii
unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand
participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului
precum si Subimputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului
adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de
prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod
accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea
neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise,
stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie,
participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter
personal catre Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea
prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in
baza de date a Operatorului operata de catre Imputernicit si Subimputerniciti,
in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si
castigator, inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter
personale
Operatorul are dreptul de a
modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei,
numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si
securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a
afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi
publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa
la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost
incunostintate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele personale ale
participantilor la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile
Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce
priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie
a acestor date.
Prezentul
Regulament s-a redactat si emis in data de 22.11.2024
Organizator
MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L