SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
Campania „Scrisoare
lui Moș Crăciun” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de
catre MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL
S.R.L („Organizatorul”), cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165,
cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar
de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti
J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, pe postul
de radio MAGIC FM, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliata AG
RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”/ Partener).
Campania se va desfasura conform
prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti
participantii. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform
legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui
solicitant, atat la sediul MAGIC FM din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10,
Sector 3, Bucuresti, cat si prin afisare pe site-ul www.magicfm.ro.
Organizatorul isi rezerva dreptul
de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri, de a suspenda sau de a
prelungi desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligat sa justifice aceste
decizii si fara a fi obligat la plata de daune interese oricaror persoane,
urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare/prelugire
a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe
site-ul www.magicfm.ro sau dupa
anuntarea acestora pe postul radio Magic FM. Scopul campaniei este de crestere
a audientei radioului Magic Fm si vizibilitatea marcilor mentionate in
sectiunea 4 de mai jos.
SECTIUNEA 2.
LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se
desfasoara pe teritoriul Romaniei, pe site-ul www.magicfm.ro și urmând a fi difuzata pe postul
de radio „Magic FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 29 de orase
din Romania, precum și pe pagina de Facebook a postului de radio, MagicFM
România.
SECTIUNEA 3.
DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfasura incepand
cu data de 9 decembrie 2024 si pana la data de 24 decembrie 2024, inclusiv pe
site-ul www.magicfm.ro. Participanții se pot înscrie la
concurs în perioada 9-23 decembrie 2024 conform mecanismului descris în
prezentul regulament, câștigătorii urmând a fi desemnați pe data de 24
decembrie 2024.
SECTIUNEA 4. MARCILE
SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse
urmatoarele marci: Magic FM.
SECTIUNEA 5.
INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea participării la Campanie,
participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau
cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator. Cu toate acestea,
participantii vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac
posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor, precum si servicii
de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul
predarii premiu, etc.
Pentru a participa la campanie si pentru a
putea castiga premiile acordate de catre Organizator, Participantii vor urmări
Campania difuzată pe postul de radio Magic FM și se vor înscrie pe site-ul www.magicfm.ro în secțiunea dedicată Campaniei prin
completarea datelor (nume, prenume, vârsta, adresa de email, numar de telefon)
și a raspunsului la intrebarea/cerința de concurs, inclusiv produsul ales din
lista pusa la dispozitie.
Organizatorul nu raspunde pentru
eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi:
distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin inscrierea la Concursul Campaniei,
participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima
acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile,
participarea la concursul Campaniei implicand obligativitatea respectarii
integrale a prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a
anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea
prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul
constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 6.
MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
In
perioada 9-23 decembrie 2024 inclusiv, ascultatorii radio Magic FM sunt
indemnati sa se inscrie la concurs prin completarea formularului de concurs de
pe site-ul www.magicfm.ro cu
mesajul/raspunsul specific cerinței de concurs. Pe
data de 24 decembrie 2024, Realizatorii/Djii emisiunilor de la Magic FM vor stabili mesajele câștigătoare și îi pot contacta
pe câștigători pentru a intra în legătură telefonică directă cu aceștia, în
cadrul emisiunilor.
Criteriile
de jurizare:
a.
Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata;
b. Respectarea regulamentului campaniei.
c.
Creativitatea și originalitatea răspunusului oferit.
Mesajele
/ Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in
considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie
va fi intrerupta/comentariul inlaturat din concurs si participantul
descalificat. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul
raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de
autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.
Un
participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada
desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior
castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu
castigat.
In cazul in care premiul nu va fi acordat,
va ramane in posesia Organizatorului.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derularii Campaniei se vor
acorda în total 10 (zece) premii, astfel: un televizor, un sound bar, 2 multicooker,
un aparat de gheață, un grill, o friteuza, un blender, o masina de fărcut
paine, un cuptor cu microunde.
Valoarea totală a premiilor este de 8027 lei.
Premiul
va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca
urmare a nerespectarii prezentului regulament.
Nu este permisă, în nicio
situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau
acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/ caracteristicilor/optiunilor premiilor.
Organizatorul isi rezerva dreptul
de a prelungi durata Campaniei și de a adauga la concursurile Campaniei si alte
premii in afara de cele enuntate mai sus, sub conditia anutarii acestura pe postul
de radio Magic FM.
SECTIUNEA 8.
DREPTUL DE PARTICIPARE
La campanie poate participa orice
persoana fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la
data organizării concursului.
Nu pot participa la Campanie angajatii
Organizatorului, ai societatii A.G. Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie
a postului de radio „Magic FM”), precum si ai celorlalte firme implicate
contractual in organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament.
Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III
ale persoanelor mentionate anterior.
SECŢIUNEA 9.
ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Castigatorii campaniei vor fi
anuntati pe site-ul www.magicfm.ro sau pe postul de radio „Magic
FM”, urmand ca, ulterior, sa completeze un formular de intrare in posesie a
premiului/predare primire.
Reprezentantul Organizatorului va
contacta castigatorul telefonic sau prin email, in minimum 10 zile lucratoare
de la data castigarii unei editii a concursului campaniei.
Orice discrepante intre datele de
identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate la momentul
inscreirii in campanie, si cele furnizate ulterior desemnarii participantului
respectiv drept castigator al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament,
indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul, si respectiv sa
refuze acordarea premiului.
Premiile campaniei sunt acordate
dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie.
Predarea premiului va fi insotita
de semnarea obligatorie a unui Proces Verbal de predare-primire. Procesul
Verbal va contine, printre altele, datele de identificare ale participantului,
denumirea premiului si date dintre cele care au fost mentionate telefonic.
Daca in timpul Campaniei nu se
inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul
estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia
Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri de
fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile
astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a
urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare
si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea
prejudiciilor cauzate.
In cazul in care castigatorul este
o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de
exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta
este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta
reprezentantului sau legal.
Formalitatile necesare de punere
in posesie se pot intocmi în minimum 10 zile lucratoare si maximum 40 zile
lucratoare de la data desemnării câștigătorilor campaniei. Organizatorul poate
prelungi acest termen atunci când din motive organizatorice nu se pot încheia
formalitățile de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul
termen si situațiile ce au determinat întârzierea formalităților sa fie
comunicate câștigătorilor.
Premiile castigate vor fi expediate
prin curier.
SECTIUNEA 10 PRELUCRAREA DATELOR CU
CARACTER PERSONAL
Prin participarea la aceasta Campanie vor fi colectate date cu
caracter personal de la Participantii la Campanie. Fiecare Participant înțelege
necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in
bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnarii
castigatorului si acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.
-Pentru activitati
ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a
datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului
Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date
personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE)
2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016
privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu
caracter personal („Regulamentul UE”).
Organizatorul vor pastra confidentialitatea cu privire la datele
personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin
Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de
confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in
vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal,
categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului
Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative
prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1
”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 11.
LITIGII
Eventualele litigii aparute între Organizator
si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant
are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil
fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare
in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa
aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre
Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in
termen de maximum 15 zile lucratoare.
In cazul in care petentul nu
este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a
incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane
competente, respectiv Judecătoria Sector 3 București.
Organizatorul nu isi asuma nicio
raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra
premiilor castigate de catre participanti.
Organizatorul nu isi asuma nicio
raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau
mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul nu isi asuma nicio
raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se
vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate
in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Organizatorul nu raspunde pentru
eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor
unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori,
proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau
altii asemenea.
Prin participarea la aceasta
Campanie, Participantii declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa
respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor
prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA 12.
INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta in
caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a
anunta publicul pe site-ul www.magicfm.ro sau pe postul de radio Magic FM.
SECTIUNEA 13.
REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil
pe site-ul www.magicfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea
conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii
prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează
cu prevederile Regulamentului general aplicabil in cadrul concursurilor MagicFM
afisat pe site-ul www.magicfm.ro.
Organizatorul isi rezerva dreptul
de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care
analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii
modificarilor pe site-ul www.magicfm.ro si/sau anuntarii modificarilor pe
postul de radio Magic FM.
Modificarile/forma modificata a
Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre
urmatoarele 2(doua) momente:
a) la publicarea pe site a
Regulamentului modificat
b) la prima anuntare a modificarilor
pe postul de radio „Magic FM”.
ANEXA nr. 1 – Informatii cu
privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
1. Date
privind operatorul de date cu caracter personal si
imputernicitul/subimputernicitii
In vederea desfasurarii Campaniei,
datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de catre:
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr.
165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania,
numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti
J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO - Operatorul
prin
intermediul A.G. RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii
nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti,
Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul
Bucuresti J40/4780/2013, cod unic de inregistrare 31491668, atribut fiscal RO -
Imputernicit 1 și
ADWORKS MEDIA S.R.L. cu sediul in Bucuresti, Str. Apolodor,
Nr. 13-15, Sc. 1, Et. 4, Ap. 24, sector 5, inmatriculata la Registrul
Comertului sub numarul J40/2588/2006, CIF RO18393450 - Împuternicit 2.
Datele
de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de
catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt
urmatoarele:
MEDIA
GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in
Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3,
Bucuresti, Romania, email: privacy@mgsi.ro.
2. Categorii de date cu caracter
personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitilor
va colecta de la castigatori urmatoarele categorii de date cu caracter
personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar de
telefon mobil in format national de 10 cifre;
(iv) adresa de email
pentru a exista o alternativa de comunicare;
(v) varsta;
(vi) opțiunea pentru
unul din produsele din concurs.
In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Imputernicitului
se va colecta suplimentar de la castigatori urmatoarele categorii de date cu caracter
personal:
(i) adresa postala
pentru expedierea premiilor in situația in care formalitățile de acordare a
premiilor se realizează prin curier;
(iii) codul numeric
personal numai pentru castigatorii ale caror premii depasesc valoarea de 600
lei, pentru virarea impozitului pentru veniturile din premii.
Varsta si localitatea vor fi colectate doar pentru a putea
verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este conform Regulamentului,
adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in
Romania.
3. Datele cu caracter personal ale
participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin
intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor, in vederea:
(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii si validarii castigatorilor;
(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si
financiar contabile ale Operatorului.
4. Temeiul
juridic al prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in
temeiul consimtamantului si/ sau al interesului legitim, prin acceptarea de
catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.
5. Destinatarii
datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal
colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi vor fi dezvaluite
curierului in vederea livrarii premiului castigatorilor, precum si
autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile
impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada
de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale
Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la
incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de
alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter,
marketing, etc;
Datele cu caracter personal ale
castigatorilor, vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale
aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data
acordarii premiului.
La expirarea perioadei de stocare
a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe
mijloacele de prelucrare si stocare impunand imputernicitilor/Sub-
Imputernicitilor obligatii similare.
Datele cu caracter personal ale
necastigatorilor vor fi distruse de catre Operator si Imputerniciti in termen
de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt
scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii
din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc,
pana la momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile
persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei
prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe
durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la
prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea
prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter
personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter
personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care
dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale
de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
8. Protectia
datelor cu caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot participa
exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii
Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul / Imputernicitul
primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de
18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de
prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un
parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date
cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani,
Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe
mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea
datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa
implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii
unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand
participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor
obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine
seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter
personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea,
pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la
datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie,
participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter
personal catre Operator, in scopul includerii acestor date cu caracter personal
in baza de date a Operatorului, in scopul participarii la Campanie,
identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter
personale
Operatorul are dreptul de a
modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei,
numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si
securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a
afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi
publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa
la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost
încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele personale ale
participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile
Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce
priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație
a acestor date.
Prezentul Regulament s-a redactat
si emis in data de 06.12.2024.
Organizator
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL
S.R.L.