REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI "Carrefour Mos Nicolae Jucarii” 2024 Perioada: 30 noiembrie - 5 decembrie 2024

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI

Campania „Carrefour Mos Nicolae Jucarii” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre

CARREFOUR ROMÂNIA S.A., persoană juridică română, cu sediul în str. Gara Herăstrău, nr. 4C, Green Court Bucharest, Clădirea B, etajele 4-7, sector 2, Bucureşti, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J40/7766/2007, având Cod Unic de Inregistrare RO 11588780, denumita in continuare „Organizatorul”.

 

Campania se desfasoara prin intermediul MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L („Coorganizatorul”), cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, pe postul de radio MAGIC FM, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”).

 

(Organizatorul si Co-Organizatorul vor fi denumiti in continuare, impreuna, „Organizatorii”)

 

Campania se va desfasura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul MAGIC FM din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, Bucuresti cat si prin afisare pe site-ul  www.magicfm.ro. Prezentul Regulament este intocmit in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare si cu prevederile Regulamentului European 679/2016 privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date (“GDPR”).

 

Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea acestuia, in forma actualizata, pe site-ul www.magicfm.ro si la sediul Magic FM, cu cel putin 24 ore, inainte ca modificarile sa intre in vigoare. Organizatorii nu isi asuma raspunderea pentru neluarea la cunostinta a modificarilor de catre Participanti, atata timp cat acestea sunt afisate pe/prin mijloacele mai sus amintite.

 

In caz de forta majora sau a unor situatii fortuite, campania va putea fi intrerupta/suspendata de catre Organizatori, oricand in timpul duratei de desfasurare.

 

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „Magic FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 27 de orase din Romania si pe Internet, pe site-ul www.magicfm.ro. precum si pe pagina de Facebook a postului de radio Magic FM.

 

 SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

Campania se va desfasura incepand cu data de 30 noiembrie pana la data de 5 decembrie 2024, inclusiv. Concursurile cu premii au loc astfel:

- in ziua de 30 noiembrie, 1 concurs pe pagina de Facebook MagicFM  cu 1(un) premiu

- in perioada 2 - 5 decembrie 2024, in cadrul programelor postului Magic FM, din intervalul orar 07.00-10.00, 4 (patru) editii de concurs cu cate 1 (un) premiu/concurs.

 

 SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Magic FM, Carrefour.

 

SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE

In vederea participării la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator. Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predarii premiu, etc.

Pentru a participa la campanie si pentru a putea castiga premiile acordate de catre Organizator, Participantii trebuie sa urmeze intocmai pasii urmatorii:

1. concurs pagina de Facebook MagicFM

Pentru a participa la campanie si pentru a putea castiga premiul acordat de catre Organizator, Participantii trebuie sa intre pe pagina de Facebook Kiss FM, sa gaseasca postarea de concurs din ziua respectiva si sa realizeze cerinta de concurs mentionata in postarea de concurs din acea zi.

Pentru participarea la aceasta Campanie nu este necesara o înscriere prealabila, înscrierea efectuând-se prin comentariu la postare de concurs din pagina de Facebook Kiss FM.

2. concurs radio MagicFM

a.  Participantul va urmari Campania difuzata pe postul de radio “Magic FM” conform Sectiunii 2 de mai sus.

b. Participantul va transmite un SMS sau mesaj prin intermediul aplicatiei Whatsapp la numărul 0734220044 aparținând Magic FM cu datele lui (nume, prenume, si localitatea de reședință/domiciliu) si raspunsul la intrebarea/cerinta adresata de Dj-ii Magic FM.

Organizatorii nu raspund pentru eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.

Prin inscrierea la Concursul Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.

Organizatorii isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.

 

SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

1. concurs pe pagina de Facebook MagicFM

Concursul Campaniei se va desfasura in ziua de 30 noiembrie 2024, 1 (o) editie de concurs.

Pentru a putea participa la Campanie, participantii trebuie sa raspunda la intrebarea adresata in enuntul concursului. Raspunsul va fi postat in campul de comentarii la postarea de concurs din acea zi. Concursul este valabil până la ora 23:59 a zilei de 30 noiembrie. Dj-ii MagicFm vor alege apoi 1 (unul) dintre raspunsurile postate in campul de comentarii la postarea de concurs, pe cel mai frumos/creativ si il vor declara câștigător intr-un mesaj postat in campul de comentarii la postarea de concurs. Realizatorii/Djii emisiunii de la Magic FM decid asupra mesajului apreciat ca fiind castigator. Decizia lor este finala.

 

Criteriile de jurizare:

a. Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata

b. Respectarea regulamentului campaniei

c. Creativitate

d. Originalitate

 

2. concursuri la radio MagicFM

In perioada 2 – 5 decembrie 2024, in intervalul orar 07:00-10:00, la semnalul de concurs, ascultatorii radio Magic FM sunt indemnati sa se inscrie prin mesaje SMS sau Whatsapp la numarul 0734 22 00 44 (tarif normal) cu datele lor (nume, prenume, si localitatea de reședință/domiciliu) si cu mesajul/raspuns specific intrebarii/cerintei adresate de Dj-ii MagicFm pe postul de radio Magic FM in ziua respectiva. Acestia vor alege apoi 1 (unul) dintre mesajele primite, pe cel mai frumos/creativ si pot intra in direct cu ascultătorul care l-a trimis, pentru a-l declara câștigător. Realizatorii/Djii emisiunii de la Magic FM decid asupra mesajelor apreciate ca fiind castigatoare. Decizia lor este finala. Mecanismul se repeta la fiecare editie de concurs din cadrul Campaniei.

 

Criteriile de jurizare:

a. Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata

b. Respectarea regulamentului campaniei

c. Creativitate

d. Originalitate

 

Mesajele / Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.

Un participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.

In cazul in care premiul nu va fi acordat, acesta va fi restituit catre Organizator.

 

SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

Pe parcursul derularii Campaniei se vor acorda in total 5 (cinci) premii, cate 1 (un) premiu pentru fiecare editie de concurs.

Fiecare premiu constă într-un voucher electronic de cumpărături în valoare de 500 de lei, valabil în magazinele fizice Carrefour (cu excepția fostelor locații Cora – Carrefour Lujerului, Pantelimon, Sun Plaza, Șoseaua Alexandriei, Constanța Brătianu, Constanța City Park, Cluj, Drobeta, Bacău, AFI Ploiești), dar și pe carrefour.ro până la data de 29.11.2025 și care poate fi folosit în conformitate cu Regulamentul Card Cadou Carrefour care poate fi consultat pe https://carrefour.ro/corporate/pdf/Termeni-si-conditii-Card-Cadou-Carrefour.pdf.

 

Valoarea total a premiilor este de 2.500 lei.

 

Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.

Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.

 

Implicarea Carrefour la acesta campanie este definita de punerea la dispozitie a premiilor aceste campanii, astfel ca orice alta raspundere cu privire la prezenta campanie apartine in exclusivitate Coorganizatorului.

 

SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campanie poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data organizării concursului.

Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului, ai Coorganizatorului, ai societatii A.G. Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Magic FM”), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.

 

SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe loc, in postarea de concurs, respectiv in direct pe postul de radio „Magic FM”, urmand ca, ulterior, sa fie îndeplinite procedurile de validare a castigatorilor, iar numele si prenumele acestora pot fi afisate și pe site-ul magicfm.ro. Procedura de validare si afisare a numelor castigatorilor Campaniei nu poate depasi 5 zile lucratoare de la data finalizarii Concursului, urmand ca de la acest termen fiecare castigator validat sa fie contactat conform procedurii de mai jos.

Reprezentantul Coorganizatorului va contacta câștigătorul telefonic, in minimum 10 zile lucrătoare de la data castigarii concursului campaniei, in vederea completarii datelor necesare pentru transmiterea premiului. In acest sens, castigatorul va comunica Co-organizatorului adresa de e-mail la care doreste sa primeasca premiul castigat in cadrul Campaniei.

Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta, număr de telefon si localitatea de reședință/domiciliu) furnizate la momentul inscrierii in campanie si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept câștigător al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul si respectiv, sa refuze acordarea premiului.

Transmiterea premiului catre castigator se va face de catre Co-organizator, in numele Organizatorului, prin e-mail.

In cazul in care un participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.

Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.

Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorii are dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.

Transmiterea premiului se va realiza in termen de minim 10 zile lucrătoare și maxim 40 de zile lucrătoare de la data desemnării câștigătorului unui premiu. Organizatorii pot prelungi acest termen atunci când din motive organizatorice nu pot încheia formalitățile de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.

Câștigătorul desemnat nu are dreptul sa solicite alte produse sau servicii in schimbul premiului castigat sau contravaloarea in bani a acestuia. In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat prin utilizarea datelor de contact transmise sau refuza primirea premiului cu ocazia contactarii sale, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, care va ramane la dispozitia Organizatorului.

 

SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participanții la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in temeiul obligatiei contractuale ce rezida in prezentul Regulament, in scopul desfasurarii Campaniei, desemnarii castigatorului si al acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.

 

Pentru activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorii garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor GDPR.

Organizatorii vor pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite către terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.

 

Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.

 

(1)                Monitorizarea respectării cerințelor legale în acest domeniu este asigurată inclusiv de către responsabilul cu protecția datelor desemnat în cadrul Carrefour România, având următoarele date de contact: dpo_romania@carrefour.com .

(2)                Scopurile activitatilor de prelucrare efectuate la nivelul Carrefour privesc, după cum urmează:

a) Gestionarea sesizărilor și/sau a întrebărilor legate de Campanie, utilizând canalele indicate în cadrul Regulamentului. Temei: Temeiurile de prelucrare sunt reprezentate, după caz de: (a) contractul încheiat cu Participanții și reprezentat de Regulamentul Campaniei; (b) obligațiile legale incidente și în baza cărora Carrefour trebuie să primească și să gestioneze sesizările și întrebările adresate acestuia împreună cu (c) interesul legitim constând în necesitatea de gestionare a sesizărilor și/sau întrebărilor Participanților și utilizarea feedback-ului în vederea îmbunătățirii serviciilor și/sau produselor oferite de Carrefour.

b) Pentru indeplinirea obligatiilor legale care incumbă societatea Carrfour în contextul premiilor acordate, inclusiv a obligațiilor în materie fiscală, precum și în materie de arhivare.Temei : În vederea îndeplinirii scopului menționat în cadrul punctului;

c) Prelucrarea datelor Participanților este necesară în vederea indeplinirii unor obligații legale de catre Carrefour. Furnizarea datelor Participanților în acest scop este necesară. Refuzul furnizării datelor poate avea drept consecință imposibilitatea Organziatorului de a respecta obligațiile legale care le revin și deci imposibilitatea de a vă oferi premiile câștigate.

d) În vederea constatării, exercitării sau apărării drepturilor aparținând Organziatorului în justiție, dacă va fi cazul.Temei :Temeiul de prelucrare îl reprezintă interesul legitim al Carreofour care constă în luarea măsurilor și întreprinderea formalităților necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea drepturilor acestuia in justitie.

e) În vederea gestionării și derulării Campaniei de o manieră adecvată, inclusiv pentru a identifica comportamente potențial abuzive sau contrare regulilor de desfășurare a Campaniei. Temei: interesul nostru legitim de a asigura derularea Campaniei în condiții optime și conform Regulamentului.

(3)                Furnizarea de către Participanți a datelor cu caracter personal poate fi o obligație legală sau o obligație necesară pentru încheierea unui contract și este necesară pentru a putea beneficia de premiile oferite prin intermediul acestei Campanii. Refuzul de a furniza/prelucra datele cu caracter personal în condițiile descrise prin prezentul Regulament ori furnizarea incorectă/incompletă a acestora poate atrage imposibilitatea participării valabile la această Campanie;

(4)                 Datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei pot fi dezvăluite către (i) agenții media care sprijină Carrefour în vederea derulării Campaniei în activități precum: gestionarea și validarea caștigătorilor, verificarea îndeplinirii condițiilor de participare, furnizarea premiilor, etc., precum și (ii) autorităților, în cazurile în care Carrefour trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare;

(5)                De asemenea, datele cu caracter personal pot fi transferate ulterior către alte companii ale grupului Carrefour în scopul menționat în prezentul Regulament;

(6)                Suplimentar, și numai în măsura în care este necesar, datele cu caracter personal vor putea fi de asemenea dezvăluite si următoarelor categorii de terți: societăți care furnizează produse și servicii Carrefour, cum ar fi agentii de marketing terțe, furnizori de sisteme IT și furnizorii de servicii de asistență aferenți, inclusiv furnizorii de servicii de telecomunicații pentru realizarea unor copii de rezervă și/sau recuperare în caz de dezastru, partenerilor care prestează servicii de securitate informatică sau alte entități cum ar fi autorități de reglementare, contabili, auditori, avocați sau alți experți externi, în cazul în care activitatea lor necesita aceste informații. Terții cărora le sunt transmise sau puse la dispoziție informațiile personale ale Participanților, în temeiul paragrafelor de mai sus, sunt limitați (prin lege și prin contract) cu privire la modul în care pot folosi aceste date. Organziatorul se asigura că orice terți cărora le sunt divulgate voluntar date cu caracter personal sunt supuși obligațiilor de confidențialitate și securitate în acord cu prezentul capitol și legislația aplicabilă;

(7)                Suplimentar, și numai în măsura în care este necesar, datele cu caracter personal vor putea fi de asemenea dezvăluite si următoarelor categorii de terți: societăți care furnizează produse și servicii Carrefour, cum ar fi agentii de marketing terțe, furnizori de sisteme IT și furnizorii de servicii de asistență aferenți, inclusiv furnizorii de servicii de telecomunicații pentru realizarea unor copii de rezervă și/sau recuperare în caz de dezastru, partenerilor care prestează servicii de securitate informatică sau alte entități cum ar fi autorități de reglementare, contabili, auditori, avocați sau alți experți externi, în cazul în care activitatea lor necesita aceste informații. Terții cărora le sunt transmise sau puse la dispoziție informațiile personale ale Participanților, în temeiul paragrafelor de mai sus, sunt limitați (prin lege și prin contract) cu privire la modul în care pot folosi aceste date. Organziatorul se asigura că orice terți cărora le sunt divulgate voluntar date cu caracter personal sunt supuși obligațiilor de confidențialitate și securitate în acord cu prezentul capitol și legislația aplicabilă;

(8)                Cu excepția celor detaliate mai sus Carrefour nu va divulga vreunui terț datele cu caracter personal prelucrate în legătură cu Campania, fără a anunța persoanele vizate, sau, dacă este cazul, fără a obține în prealabil consimțământul acestora;

(9)                Persoanele Împuternicite vor primi și vor ține cont de instrucțiunile ce pot fi trimise periodic de către Carrefour în format electronic sau pe un suport fizic, cu privire la modul în care vor fi prelucrate datele cu caracter personal ale Participanților în cadrul Campaniei;

(10)            Cu excepția datelor cu caracter personal menționate în cadrul prezentei secțiune, Carrefour nu va colecta și implicit nu va prelucra alte date cu caracter personal;

(11)            Stocarea datelor cu caracter personal prelucrate cu ocazia derulării Campaniei se va realiza strict de către Carrefour și pentru o perioada ce nu va depăsi, ca regulă, 6 luni de la încheierea acesteia. Cu toate acestea și în măsura în care acordarea premiilor este în mod direct/indirect coroborată cu achiziția unor produse, respectiv cu emiterea unor bonuri/facturi (documente financiar fiscale), vă informăm că aceste categorii de date, în măsura în care există, nu pot fi șterse, întrucât Carrefour are obligația legală de a prelucra astfel de date și de a păstra în continuare datele pentru o perioada de 10 ani. În conformitate cu legislația fiscală acestea reprezintă documente justificative pentru emiterea facturilor pentru comenzile efectuate de către Participanți si pentru furnizarea premiilor/voucherelor. Aceste date vor fi prelucrate în continuare de Carrefour în conformitate cu obligațiile legale și pot fi șterse doar după ce aceste obligații legale încetează să se mai aplice sau dacă legea permite Carrefour să înceteze prelucrarea și să șteargă datele;

(12)            Datele cu caracter personal furnizate către Carrefour pot fi transferate în afara României strict către state din SEE (“Spatiul Economic European”) cu respectarea prevederilor si garantiilor impuse prin legislatia aplicabila prelucrarilor datelor cu caracter personal;

(13)            Carrefour respecta prevederile legale privind protecția și prelucrarea datelor cu caracter personal, respectiv prevederile Regulamentului nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date (Regulamentul general privind protecţia datelor) precum şi dispoziţiile Legii 190/2018 privind unele măsuri pentru aplicarea Regulamentului mentionat mai sus.

(14)            Carrefour aplica măsurile tehnice și organizatorice adecvate, astfel cum au fost acestea implementate intern, pentru protejarea oricăror datelor cu caracter personal prelucrate în vederea desfasurarii Campaniei, ținând seama de riscurile prezentate de prelucrare, generate în special, în mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizată sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate într-un alt mod. Aceste măsuri vor include, dar fără a se limita la măsurile enumerate în cadrul prevederilor art. 32 alin. 1 din cadrul RGDP.

(15)            Carrefour se angajeaza sa efectueze ștergerea/distrugerea datelor cu caracter personal accesate/prelucrate în temeiul executarii prezentei Campanii la finalizarea activităților de prelucrare în lipsa unei obligații legale care să impună păstrarea datelor pentru o perioadă mai lungă de timp.

(16)            Potrivit legislației privind protecția datelor cu caracter personal aveți dreptul de a ne solicita accesarea, ștergerea, rectificarea datelor dumneavoastră, restricționarea prelucrării, precum și dreptul de a solicita portabilitatea datelor și de a vă opune prelucrării, în limitele și condițiile prevăzute de legislația privind prelucrarea datelor cu caracter personal. De asemenea, aveți dreptul de a formula plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în cazul în care considerați că v-au fost încălcate drepturile. Pentru mai multe informații, consultați informațiile disponibile pe site-ul web oficial al autorității – www.dataprotection.ro și totodata de a introduce o cale de atac judiciară, în conformitate cu prevederile legale, aplicabile, în vigoare.

(17)            Va asiguram că avem în vedere și că vom lua și în continuare orice măsuri necesare, care se impun, pentru a asigura protecția datelor personale apartinând tuturor persoanelor vizate, conform legislației aplicabile, în vigoare. Toate aceste aspecte sunt confirmate suplimentar, la nivelul grupului Carrefour, prin măsurile tehnice și organizatorice implementate în vederea asigurării unui nivel de securitate corespunzator a datelor cu caracter personal prelucrate pentru a preîntâmpina riscurile prezentate de activitățile de prelucrare, efectuate.

(18)            În vederea exercitării drepturilor menționate mai sus, Participanții pot adresa o cerere, Operatorului CARREFOUR ROMÂNIA S.A. la adresa de e-mail dpo_romania@carrefour.com  sau prin poștă la adresa str. Gara Herãstrãu, nr. 4C, Green Court Bucharest, Clădirea B, Etajele 4-7, sector 2, Bucureşti.

(19)            Pentru a obține mai multe informații, aveti posibilitatea de a contacta pe responsabilul nostru cu protecția datelor, la adresa de e-mail: dpo_romania@carrefour.com .

 

 

SECTIUNEA 11. LITIGII. LIMITAREA RASPUNDERII.

Eventualele litigii aparute între Organizatori si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Coorganizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre Coorganizator. Coorganizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.

In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

Organizatorii nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de către participanti.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care le sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

Organizatorii nu raspund pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

Prin participarea la aceasta Campanie, Participanții declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.

 

 SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, cu notificarea imediata a publicului pe site-ul www.magicfm.ro sau pe postul de radio Magic FM.

 

 SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.magicfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează cu prevederile generale privind premiile castigate in cadrul concursurilor MagicFM afisate pe site-ul www.magicfm.ro

 

Organizatorii

 

CARREFOUR ROMANIA S.A.                                         MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L

                                                                                      

ANEXA nr. 1 - Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –

 

1.           Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul/subimputernicitii

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către:

CARREFOUR ROMÂNIA S.A., persoană juridică română, cu sediul în str. Gara Herăstrău, nr. 4C, Green Court Bucharest, Clădirea B, Etajele 4-7, sector 2, Bucureşti, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J40/7766/2007, având Cod Unic de Inregistrare RO 11588780, în calitate de „Operator”

 

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO  în calitate de „Împuternicit”.

 

prin intermediul AG RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera C, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/15043/2007, cod unic de inregistrare 20211002, atribut fiscal RO, „Sub-Imputernicit1”.

 

Pentru a obțtine mai multe informații, aveți posibilitatea de a contacta pe responsabilul nostru cu protecția datelor, la adresa de e-mail: dpo_romania@carrefour.com .

 

2.           Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitilor va colecta si preluca de la participanti, urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

(i)           nume;

(ii)          prenume;

(iii)         numar de telefon mobil in format national de 10 cifre;

(iv)         localitatea de resedinta/domiciliu;

(v)          data nasterii.

Data nasterii si localitatea vor fi colectate doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania.

Suplimentar, de la participanții declarați câștigători, se va colecta:

(i)                   adresa e-mail pentru a exista o alternativa de comunicare in vederea îndeplinirii formalităților de acordare a premiului;

 

3. Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de către Operator prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor, in vederea:

(i)           organizarii si desfasurarii Campaniei;

(ii)          desemnarii si validarii câștigătorilor;

(iii)         atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului.

În măsura în care se impune acordarea unor premii mai mari de 600 Ron, Operatorul are obligația de a prelucra o serie de date suplimentare din cadrul CI (ex: CNP), conform prevederilor legale, în vederea raportării câștigurilor către organele fiscale.

 

4.     Temeiul juridic al prelucrarii

Organizatorul direct sau prin intermediul persoanelor împuternicite, colectează, stochează și prelucrează date cu caracter personal, după cum urmează:

Datele personale ale Participanților si/sau ale Participantilor castigatori ai Campaniei sunt prelucrate pe perioada desfășurării Campaniei și ulterior doar în vederea îndeplinirii unor obligații legale care incumbă în sarcina Organizatorului sau în scopuri de arhivare, conform următoarelor scopuri de prelucrare:

 

ü  Furnizarea premiilor și gestionarea sesizărilor și/sau a întrebărilor legate de Campanie, utilizând canalele indicate în cadrul Regulamentului.

Temei : În vederea îndeplinirii scopului menționat mai sus, temeiurile de prelucrare sunt reprezentate, după caz de: (a) contractul încheiat cu utilizatorii și reprezentat de Regulamentul campaniei; (b) obligațiile legale incidente și în baza cărora Operatorul trebuie să primească și să gestioneze sesizările și întrebările adresate acestuia împreună cu (c) interesul legitim constând în necesitatea de gestionare a sesizărilor și/sau întrebărilor utilizatorilor și utilizarea feedback-ului în vederea îmbunătățirii serviciilor și/sau produselor oferite de Operator.

ü  Pentru indeplinirea obligațiilor legale care incumbă Operatorului în contextul premiilor acordate, inclusiv a obligațiilor în materie fiscală, precum și în materie de arhivare.

Temei : În vederea îndeplinirii scopului menționat în cadrul punctului anterior, prelucrarea datelor utilizatorilor este necesară în vederea indeplinirii unor obligații legale de catre Organizator. Furnizarea datelor utilizatorilor în acest scop este necesară. Refuzul furnizării datelor poate avea drept consecință imposibilitatea Operatorului de a respecta obligațiile legale care le revin și deci imposibilitatea de a vă oferi premiile câștigate.

ü  În vederea constatării, exercitării sau apărării drepturilor aparținând Carrefour în justiție, dacă va fi cazul.

Temei : În vederea îndeplinirii scopului menționat anterior temeiul de prelucrare îl reprezintă interesul legitim al Operatorului care constă în luarea măsurilor și întreprinderea formalităților necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea drepturilor acestuia in justitie.

ü  În vederea gestionării și derulării campaniei de o manieră adecvată, inclusiv pentru a identifica comportamente potențial abuzive sau contrare regulilor de desfășurare a campaniei.

Temeiul: interesul nostru legitim de a asigura derularea campaniei în condiții optime și conform regulamentului de participare

Furnizarea de către participanți a datelor cu caracter personal poate fi o obligație legală sau o obligație necesară pentru încheierea unui contract și este necesară pentru a putea beneficia de premiile oferite prin intermediul acestei Campanii. Refuzul de a furniza/prelucra datele cu caracter personal în condițiile descrise prin prezentul Regulament ori furnizarea incorectă/incompletă a acestora poate atrage imposibilitatea participării valabile la această Campanie.

 

5.           Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei pot fi dezvăluite (i) firmei de curierat exclusiv pentru livrarea proceselor verbale, (ii) agenții media care sprijină Organizatorul în vederea derulării Campaniei  în activități precum: gestionarea și validarea câștigătorilor, verificarea îndeplinirii condițiilor de participare, furnizarea premiilor, etc., precum și (iii) autorităților, în cazurile în care Operatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.

De asemenea, datele personale pot fi transferate ulterior către alte companii ale grupului Carrefour în scopul menționat în prezentul Regulament.

 

Suplimentar, și numai în măsura în care este necesar, datele personale vor putea fi de asemenea dezvăluite si următoarelor categorii de terți: societăți care furnizează produse și servicii Operatorului sau Împuternicitului, cum ar fi agenții de marketing terțe, furnizori de sisteme IT și furnizorii de servicii de asistență aferenți, inclusiv furnizorii de servicii de telecomunicații pentru realizarea unor copii de rezervă și/sau recuperare în caz de dezastru, partenerilor care prestează servicii de securitate informatică sau alte entități cum ar fi autorități de reglementare, contabili, auditori, avocați sau alți experți externi, în cazul în care activitatea lor necesită aceste informații. Terții cărora le sunt transmise sau puse la dispoziție informațiile personale ale participanților, în temeiul paragrafelor de mai sus, sunt limitați (prin lege și prin contract) cu privire la modul în care pot folosi aceste date. Operatorul se asigură ca orice terți cărora le sunt divulgate voluntar date cu caracter personal sunt supuși obligațiilor de confidențialitate și securitate în acord cu prezentul capitol și legislația aplicabilă.

 

Cu excepția celor detaliate mai sus, Operatorul nu va divulga vreunui terț datele personale prelucrate în legătură cu Campania, fără a anunța persoanele vizate, sau, dacă este cazul, fără a obține în prealabil consimțământul acestora.

Datele cu caracter personal furnizate către Organizator pot fi transferate în afara României strict către state din SEE (“Spatiul Economic European”).

 

6.           Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale câștigătorilor, vor fi stocate de către Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data acordarii premiului. Împuterniciul și subîmputernicitul vor șterge toate datele în termen de maxim 60 de zile de la data încheierii Campaniei, după ce au predat dovada expedierii premiilor (AWB) către Organizator.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare impunand imputernicitilor/Sub- Imputernicitilor obligatii similare.

Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de către Operator si Imputerniciti in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc, pana la momentul distrugerii acestora.

 

7.           Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

         i.            dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

        ii.            dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

      iii.            dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal

      iv.            dreptul la restrictionarea prelucrarii;

        v.            dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

      vi.            dreptul la portabilitate a datelor;

     vii.            dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal și totodată de a introduce o cale de atac judiciară, în conformitate cu prevederile legale, aplicabile, în vigoare.

 

În vederea exercitării drepturilor menționate mai sus, participanții pot adresa o cerere, Operatorului Carrefour România S.A. la adresa de email dpo_romania@carrefour.com .

Pentru a obțtine mai multe informații, aveți posibilitatea de a contacta pe responsabilul nostru cu protecția datelor, la adresa de e-mail: dpo_romania@carrefour.com .

 

8.           Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul / Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.

 

9.           Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participanții isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal către Operator, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.

 

10.         Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament. 

 

11.         Alte prevederi

Datele personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date.

Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 29 noiembrie 2024.

 

Organizator,                                                                   Coorganizator,

CARREFOUR ROMANIA S.A.                                         MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L