SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI
Campania
„Carrefour Mos Nicolae Jucarii”
(denumita in cele ce urmeaza „Campania”)
este organizata de catre
CARREFOUR ROMÂNIA S.A., persoană
juridică română, cu sediul în str. Gara Herăstrău, nr. 4C, Green Court
Bucharest, Clădirea B, etajele 4-7, sector 2, Bucureşti, înmatriculată la
Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J40/7766/2007, având Cod Unic de Inregistrare
RO 11588780, denumita in continuare
„Organizatorul”.
Campania
se desfasoara prin intermediul MEDIA
GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L („Coorganizatorul”), cu sediul social in
Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3,
Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa
Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut
fiscal RO, pe postul de radio MAGIC FM, post a carui licenta este detinuta de
societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”).
(Organizatorul si Co-Organizatorul vor fi denumiti in continuare,
impreuna, „Organizatorii”)
Campania se va desfasura conform
prezentului regulament („Regulamentul”),
care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul este intocmit si adus
la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind
disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul MAGIC FM din
Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, Bucuresti cat si prin afisare pe
site-ul www.magicfm.ro. Prezentul Regulament este intocmit in
conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind
comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si
completarile ulterioare si cu prevederile Regulamentului European 679/2016
privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor
cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date (“GDPR”).
Orice modificari/completari aduse
prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi
comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea
acestuia, in forma actualizata, pe site-ul www.magicfm.ro si la sediul Magic FM, cu cel putin 24 ore, inainte ca modificarile sa
intre in vigoare. Organizatorii nu isi asuma raspunderea pentru neluarea la
cunostinta a modificarilor de catre Participanti, atata timp cat acestea sunt
afisate pe/prin mijloacele mai sus amintite.
In caz de forta majora sau a unor situatii
fortuite, campania va putea fi intrerupta/suspendata de catre Organizatori,
oricand in timpul duratei de desfasurare.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se
desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio
„Magic FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 27 de orase din
Romania si pe Internet, pe site-ul www.magicfm.ro. precum si pe pagina de
Facebook a postului de radio Magic FM.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfasura incepand
cu data de 30 noiembrie pana la data de 5 decembrie 2024, inclusiv.
Concursurile cu premii au loc astfel:
- in ziua de 30 noiembrie, 1
concurs pe pagina de Facebook MagicFM cu
1(un) premiu
- in perioada 2 - 5 decembrie
2024, in cadrul programelor postului Magic FM, din intervalul orar 07.00-10.00,
4 (patru) editii de concurs cu cate 1 (un) premiu/concurs.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt
incluse urmatoarele marci: Magic FM, Carrefour.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea
participării la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida
niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator.
Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru
servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor,
precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu
deplasarea la locul predarii premiu, etc.
Pentru
a participa la campanie si pentru a putea castiga premiile acordate de catre
Organizator, Participantii trebuie sa urmeze intocmai pasii urmatorii:
1.
concurs pagina de Facebook MagicFM
Pentru a participa la campanie si pentru a putea castiga premiul acordat
de catre Organizator, Participantii trebuie sa intre pe pagina de Facebook Kiss
FM, sa gaseasca postarea de concurs din ziua respectiva si sa realizeze cerinta
de concurs mentionata in postarea de concurs din acea zi.
Pentru participarea la aceasta Campanie nu este necesara o
înscriere prealabila, înscrierea efectuând-se prin comentariu la postare de
concurs din pagina de Facebook Kiss FM.
2.
concurs radio MagicFM
a. Participantul va urmari Campania difuzata pe
postul de radio “Magic FM” conform Sectiunii 2 de mai sus.
b. Participantul
va transmite un SMS sau mesaj prin intermediul aplicatiei Whatsapp la numărul
0734220044 aparținând Magic FM cu datele lui (nume, prenume, si localitatea de
reședință/domiciliu) si raspunsul la intrebarea/cerinta adresata de Dj-ii Magic
FM.
Organizatorii nu raspund pentru
eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi:
distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin inscrierea
la Concursul Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor
Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si
conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei
implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului
Regulament.
Organizatorii
isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se
efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea
premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
1.
concurs pe pagina de Facebook MagicFM
Concursul Campaniei se va desfasura in ziua de 30 noiembrie 2024, 1
(o) editie de concurs.
Pentru a putea participa la Campanie, participantii trebuie sa
raspunda la intrebarea adresata in enuntul concursului. Raspunsul va fi postat
in campul de comentarii la postarea de concurs din acea zi. Concursul este
valabil până la ora 23:59 a zilei de 30 noiembrie. Dj-ii
MagicFm vor alege apoi 1 (unul) dintre raspunsurile postate in campul de
comentarii la postarea de concurs, pe cel mai frumos/creativ si il vor declara
câștigător intr-un mesaj postat in campul de comentarii la postarea de concurs.
Realizatorii/Djii emisiunii de la Magic FM decid asupra mesajului apreciat ca
fiind castigator. Decizia lor este finala.
Criteriile
de jurizare:
a.
Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata
b.
Respectarea regulamentului campaniei
c.
Creativitate
d.
Originalitate
2.
concursuri la radio MagicFM
In perioada
2 – 5 decembrie 2024, in intervalul orar 07:00-10:00, la semnalul de concurs,
ascultatorii radio Magic FM sunt indemnati sa se inscrie prin mesaje SMS sau
Whatsapp la numarul 0734 22 00 44 (tarif normal) cu datele
lor (nume, prenume, si localitatea de reședință/domiciliu) si cu
mesajul/raspuns specific intrebarii/cerintei adresate de Dj-ii MagicFm pe
postul de radio Magic FM in ziua respectiva. Acestia vor alege apoi 1 (unul) dintre
mesajele primite, pe cel mai frumos/creativ si pot intra in direct cu ascultătorul
care l-a trimis, pentru a-l declara câștigător. Realizatorii/Djii emisiunii de
la Magic FM decid asupra mesajelor apreciate ca fiind castigatoare. Decizia lor
este finala. Mecanismul se repeta la fiecare editie de concurs din cadrul
Campaniei.
Criteriile
de jurizare:
a.
Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata
b.
Respectarea regulamentului campaniei
c. Creativitate
d.
Originalitate
Mesajele
/ Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in
considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie
va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorii nu isi asuma
responsabilitatea privind continutul raspunsurilor sau pentru raspunsuri care
cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate
participantului la Campanie.
Un
participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada
desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior
castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul
premiu castigat.
In cazul
in care premiul nu va fi acordat, acesta va fi restituit catre Organizator.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derularii Campaniei se
vor acorda in total 5 (cinci) premii, cate 1 (un) premiu pentru fiecare editie
de concurs.
Fiecare premiu constă într-un voucher electronic de
cumpărături în valoare de 500 de lei, valabil în magazinele fizice Carrefour
(cu excepția fostelor locații Cora – Carrefour Lujerului, Pantelimon, Sun
Plaza, Șoseaua Alexandriei, Constanța Brătianu, Constanța City Park, Cluj,
Drobeta, Bacău, AFI Ploiești), dar și pe carrefour.ro până la data de 29.11.2025 și care poate fi
folosit în conformitate cu Regulamentul Card Cadou Carrefour care poate fi
consultat pe https://carrefour.ro/corporate/pdf/Termeni-si-conditii-Card-Cadou-Carrefour.pdf.
Valoarea total a premiilor este de 2.500 lei.
Premiul va fi acordat
castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a
nerespectarii prezentului regulament.
Nu este permisă, în nicio
situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau
acordarea contravalorii premiului in bani si nici
nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor
premiilor.
Implicarea Carrefour la acesta
campanie este definita de punerea la dispozitie a premiilor aceste campanii,
astfel ca orice alta raspundere cu privire la prezenta campanie apartine in
exclusivitate Coorganizatorului.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La campanie poate participa
orice persoana fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți
la data organizării concursului.
Nu pot participa la Campanie angajatii
Organizatorului, ai Coorganizatorului, ai societatii A.G. Radio Holding SRL
(titularul licentei de emisie a postului de radio „Magic FM”), precum si ai
celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei si/sau
mentionate in prezentul regulament. Nu au dreptul de a participa la campanie
nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.
SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Castigatorii campaniei vor fi
anuntati pe loc, in postarea de concurs, respectiv in direct pe postul de radio „Magic FM”, urmand
ca, ulterior, sa fie
îndeplinite procedurile de validare a castigatorilor, iar numele si prenumele
acestora pot fi afisate și pe site-ul magicfm.ro. Procedura de validare si
afisare a numelor castigatorilor Campaniei nu poate depasi 5 zile lucratoare de
la data finalizarii Concursului, urmand ca de la acest termen fiecare
castigator validat sa fie contactat conform procedurii de mai jos.
Reprezentantul Coorganizatorului va contacta
câștigătorul telefonic, in minimum 10 zile lucrătoare de la data castigarii
concursului campaniei, in vederea completarii datelor necesare pentru
transmiterea premiului. In acest sens, castigatorul va comunica
Co-organizatorului adresa de e-mail la care doreste sa primeasca premiul
castigat in cadrul Campaniei.
Orice discrepante intre datele de
identificare (nume, prenume, varsta, număr de telefon si localitatea de reședință/domiciliu) furnizate la momentul inscrierii in
campanie si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept
câștigător al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste
Organizatorul sa descalifice Participantul si respectiv, sa refuze acordarea
premiului.
Transmiterea premiului catre castigator se va
face de catre Co-organizator, in numele Organizatorului, prin e-mail.
In cazul in care un participant se inscrie
din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul
in care va castiga din nou un premiu.
Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun
Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de
premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri de fraudare a
inscrierilor, Organizatorii are dreptul de a nu transmite Premiile astfel
obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari
din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau
instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor
cauzate.
Transmiterea premiului se va realiza in
termen de minim 10 zile lucrătoare și maxim 40 de zile lucrătoare de la data desemnării
câștigătorului unui premiu. Organizatorii pot prelungi acest termen atunci când
din motive organizatorice nu pot încheia formalitățile de acordare a premiului
înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat
întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.
Câștigătorul desemnat nu are dreptul sa solicite alte produse sau
servicii in schimbul premiului castigat sau contravaloarea in bani a acestuia.
In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat prin utilizarea datelor de
contact transmise sau refuza primirea premiului cu ocazia contactarii sale,
acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, care va ramane la dispozitia
Organizatorului.
SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta Campanie vor fi
colectate date cu caracter personal de la Participanții la Campanie. Fiecare
Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea
desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in
temeiul obligatiei contractuale ce rezida in prezentul Regulament, in scopul desfasurarii
Campaniei, desemnarii castigatorului si al acordarii premiului stabilit prin
prezentul Regulament.
Pentru activitati ulterioare de marketing
direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal
se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorii
garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu
respectarea dispozitiilor GDPR.
Organizatorii vor pastra confidentialitatea
cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in
scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite către terti exclusiv sub
obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date
personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor privind datele cu
caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza
prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte
detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul
Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
(1)
Monitorizarea
respectării cerințelor legale în acest domeniu este asigurată inclusiv de către
responsabilul cu protecția datelor desemnat în cadrul Carrefour România, având
următoarele date de contact: dpo_romania@carrefour.com .
(2)
Scopurile
activitatilor de prelucrare efectuate la nivelul Carrefour privesc, după cum
urmează:
a) Gestionarea sesizărilor și/sau a întrebărilor legate de
Campanie, utilizând canalele indicate în cadrul Regulamentului. Temei: Temeiurile de prelucrare sunt
reprezentate, după caz de: (a) contractul încheiat cu Participanții și
reprezentat de Regulamentul Campaniei; (b) obligațiile legale incidente și în
baza cărora Carrefour trebuie să primească și să gestioneze sesizările și
întrebările adresate acestuia împreună cu (c) interesul legitim constând în
necesitatea de gestionare a sesizărilor și/sau întrebărilor Participanților și
utilizarea feedback-ului în vederea îmbunătățirii serviciilor și/sau produselor
oferite de Carrefour.
b) Pentru indeplinirea
obligatiilor legale care incumbă societatea Carrfour în contextul premiilor
acordate, inclusiv a obligațiilor în materie fiscală, precum și în materie de
arhivare.Temei : În vederea
îndeplinirii scopului menționat în cadrul punctului;
c) Prelucrarea datelor Participanților este necesară în vederea
indeplinirii unor obligații legale de catre Carrefour. Furnizarea datelor
Participanților în acest scop este necesară. Refuzul furnizării datelor poate
avea drept consecință imposibilitatea Organziatorului de a respecta obligațiile
legale care le revin și deci imposibilitatea de a vă oferi premiile câștigate.
d) În vederea constatării, exercitării sau apărării drepturilor
aparținând Organziatorului în justiție, dacă va fi cazul.Temei :Temeiul de prelucrare îl reprezintă interesul legitim al
Carreofour care constă în luarea măsurilor și întreprinderea formalităților
necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea drepturilor acestuia in
justitie.
e) În vederea gestionării și derulării Campaniei de o manieră
adecvată, inclusiv pentru a identifica comportamente potențial abuzive sau
contrare regulilor de desfășurare a Campaniei. Temei: interesul nostru legitim de a asigura derularea Campaniei în
condiții optime și conform Regulamentului.
(3)
Furnizarea de
către Participanți a datelor cu caracter personal poate fi o obligație legală
sau o obligație necesară pentru încheierea unui contract și este necesară
pentru a putea beneficia de premiile oferite prin intermediul acestei Campanii.
Refuzul de a furniza/prelucra datele cu caracter personal în condițiile
descrise prin prezentul Regulament ori furnizarea incorectă/incompletă a
acestora poate atrage imposibilitatea participării valabile la această
Campanie;
(4)
Datele cu caracter personal colectate în
cadrul Campaniei pot fi dezvăluite către (i) agenții media care sprijină
Carrefour în vederea derulării Campaniei în activități precum: gestionarea și
validarea caștigătorilor, verificarea îndeplinirii condițiilor de participare,
furnizarea premiilor, etc., precum și (ii) autorităților, în cazurile în care
Carrefour trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare;
(5)
De asemenea,
datele cu caracter personal pot fi transferate ulterior către alte companii ale
grupului Carrefour în scopul menționat în prezentul Regulament;
(6)
Suplimentar,
și numai în măsura în care este necesar, datele cu caracter personal vor putea
fi de asemenea dezvăluite si următoarelor categorii de terți: societăți care
furnizează produse și servicii Carrefour, cum ar fi agentii de marketing terțe,
furnizori de sisteme IT și furnizorii de servicii de asistență aferenți,
inclusiv furnizorii de servicii de telecomunicații pentru realizarea unor copii
de rezervă și/sau recuperare în caz de dezastru, partenerilor care prestează
servicii de securitate informatică sau alte entități cum ar fi autorități de
reglementare, contabili, auditori, avocați sau alți experți externi, în cazul
în care activitatea lor necesita aceste informații. Terții cărora le sunt
transmise sau puse la dispoziție informațiile personale ale Participanților, în
temeiul paragrafelor de mai sus, sunt limitați (prin lege și prin contract) cu
privire la modul în care pot folosi aceste date. Organziatorul se asigura că
orice terți cărora le sunt divulgate voluntar date cu caracter personal sunt
supuși obligațiilor de confidențialitate și securitate în acord cu prezentul
capitol și legislația aplicabilă;
(7)
Suplimentar,
și numai în măsura în care este necesar, datele cu caracter personal vor putea
fi de asemenea dezvăluite si următoarelor categorii de terți: societăți care
furnizează produse și servicii Carrefour, cum ar fi agentii de marketing terțe,
furnizori de sisteme IT și furnizorii de servicii de asistență aferenți,
inclusiv furnizorii de servicii de telecomunicații pentru realizarea unor copii
de rezervă și/sau recuperare în caz de dezastru, partenerilor care prestează
servicii de securitate informatică sau alte entități cum ar fi autorități de
reglementare, contabili, auditori, avocați sau alți experți externi, în cazul
în care activitatea lor necesita aceste informații. Terții cărora le sunt
transmise sau puse la dispoziție informațiile personale ale Participanților, în
temeiul paragrafelor de mai sus, sunt limitați (prin lege și prin contract) cu
privire la modul în care pot folosi aceste date. Organziatorul se asigura că
orice terți cărora le sunt divulgate voluntar date cu caracter personal sunt
supuși obligațiilor de confidențialitate și securitate în acord cu prezentul
capitol și legislația aplicabilă;
(8)
Cu excepția
celor detaliate mai sus Carrefour nu va divulga vreunui terț datele cu caracter
personal prelucrate în legătură cu Campania, fără a anunța persoanele vizate,
sau, dacă este cazul, fără a obține în prealabil consimțământul acestora;
(9)
Persoanele
Împuternicite vor primi și vor ține cont de instrucțiunile ce pot fi trimise
periodic de către Carrefour în format electronic sau pe un suport fizic, cu
privire la modul în care vor fi prelucrate datele cu caracter personal ale
Participanților în cadrul Campaniei;
(10)
Cu excepția
datelor cu caracter personal menționate în cadrul prezentei secțiune, Carrefour
nu va colecta și implicit nu va prelucra alte date cu caracter personal;
(11)
Stocarea
datelor cu caracter personal prelucrate cu ocazia derulării Campaniei se va realiza
strict de către Carrefour și pentru o perioada ce nu va depăsi, ca regulă, 6
luni de la încheierea acesteia. Cu toate acestea și în măsura în care acordarea
premiilor este în mod direct/indirect coroborată cu achiziția unor produse,
respectiv cu emiterea unor bonuri/facturi (documente financiar fiscale), vă
informăm că aceste categorii de date, în măsura în care există, nu pot fi
șterse, întrucât Carrefour are obligația legală de a prelucra astfel de date și
de a păstra în continuare datele pentru o perioada de 10 ani. În conformitate
cu legislația fiscală acestea reprezintă documente justificative pentru
emiterea facturilor pentru comenzile efectuate de către Participanți si pentru
furnizarea premiilor/voucherelor. Aceste date vor fi prelucrate în continuare
de Carrefour în conformitate cu obligațiile legale și pot fi șterse doar după
ce aceste obligații legale încetează să se mai aplice sau dacă legea permite
Carrefour să înceteze prelucrarea și să șteargă datele;
(12)
Datele cu
caracter personal furnizate către Carrefour pot fi transferate în afara
României strict către state din SEE (“Spatiul Economic European”) cu
respectarea prevederilor si garantiilor impuse prin legislatia aplicabila
prelucrarilor datelor cu caracter personal;
(13)
Carrefour
respecta prevederile legale privind protecția și prelucrarea datelor cu
caracter personal, respectiv prevederile Regulamentului nr. 679 din 27 aprilie
2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea
datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date
(Regulamentul general privind protecţia datelor) precum şi dispoziţiile Legii
190/2018 privind unele măsuri pentru aplicarea Regulamentului mentionat mai
sus.
(14)
Carrefour
aplica măsurile tehnice și organizatorice adecvate, astfel cum au fost acestea
implementate intern, pentru protejarea oricăror datelor cu caracter personal
prelucrate în vederea desfasurarii Campaniei, ținând seama de riscurile
prezentate de prelucrare, generate în special, în mod accidental sau ilegal, de
distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizată sau accesul
neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate
într-un alt mod. Aceste măsuri vor include, dar fără a se limita la măsurile
enumerate în cadrul prevederilor art. 32 alin. 1 din cadrul RGDP.
(15)
Carrefour se
angajeaza sa efectueze ștergerea/distrugerea datelor cu caracter personal
accesate/prelucrate în temeiul executarii prezentei Campanii la finalizarea
activităților de prelucrare în lipsa unei obligații legale care să impună
păstrarea datelor pentru o perioadă mai lungă de timp.
(16)
Potrivit
legislației privind protecția datelor cu caracter personal aveți dreptul de a
ne solicita accesarea, ștergerea, rectificarea datelor dumneavoastră,
restricționarea prelucrării, precum și dreptul de a solicita portabilitatea
datelor și de a vă opune prelucrării, în limitele și condițiile prevăzute de
legislația privind prelucrarea datelor cu caracter personal. De asemenea, aveți
dreptul de a formula plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a
Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în cazul în care considerați că v-au
fost încălcate drepturile. Pentru mai multe informații, consultați informațiile
disponibile pe site-ul web oficial al autorității – www.dataprotection.ro și totodata
de a introduce o cale de atac judiciară, în conformitate cu prevederile legale,
aplicabile, în vigoare.
(17)
Va asiguram
că avem în vedere și că vom lua și în continuare orice măsuri necesare, care se
impun, pentru a asigura protecția datelor personale apartinând tuturor
persoanelor vizate, conform legislației aplicabile, în vigoare. Toate aceste
aspecte sunt confirmate suplimentar, la nivelul grupului Carrefour, prin
măsurile tehnice și organizatorice implementate în vederea asigurării unui
nivel de securitate corespunzator a datelor cu caracter personal prelucrate
pentru a preîntâmpina riscurile prezentate de activitățile de prelucrare,
efectuate.
(18)
În vederea
exercitării drepturilor menționate mai sus, Participanții pot adresa o cerere,
Operatorului CARREFOUR ROMÂNIA S.A. la adresa de e-mail dpo_romania@carrefour.com sau prin poștă la adresa
str. Gara Herãstrãu, nr. 4C, Green Court Bucharest, Clădirea B, Etajele 4-7,
sector 2, Bucureşti.
(19)
Pentru a
obține mai multe informații, aveti posibilitatea de a contacta pe responsabilul
nostru cu protecția datelor, la adresa de e-mail: dpo_romania@carrefour.com .
SECTIUNEA 11.
LITIGII. LIMITAREA RASPUNDERII.
Eventualele litigii aparute între Organizatori
si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant are de
semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de
orice actiune in justitie, se va adresa Coorganizatorului cu o sesizare in
acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa
aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre Coorganizator.
Coorganizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de
maximum 15 zile lucratoare.
In cazul in care petentul nu este multumit de
raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are
posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.
Organizatorii nu isi vor asuma nicio
raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra
premiilor castigate de către participanti.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere
cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a
retelelor de Internet.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere
in cazul in care le sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se
vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate
in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Organizatorii nu raspund pentru eventuale
disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor terti cum
ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori
ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
Prin participarea la aceasta Campanie,
Participanții declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa
se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului
Regulament si ale legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta
in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, cu notificarea imediata a publicului pe site-ul www.magicfm.ro sau pe postul de radio Magic FM.
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil
pe site-ul www.magicfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea
conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii
prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează
cu prevederile generale privind premiile castigate in cadrul concursurilor
MagicFM afisate pe site-ul www.magicfm.ro
Organizatorii
CARREFOUR ROMANIA S.A. MEDIA
GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L
ANEXA nr. 1 - Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter
personal –
1. Date privind operatorul de date cu
caracter personal si imputernicitul/subimputernicitii
In vederea
desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi
prelucrate de către:
CARREFOUR ROMÂNIA S.A., persoană
juridică română, cu sediul în str. Gara Herăstrău, nr. 4C, Green Court
Bucharest, Clădirea B, Etajele 4-7, sector 2, Bucureşti, înmatriculată la
Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J40/7766/2007, având Cod Unic de
Inregistrare RO 11588780, în calitate de „Operator”
MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165,
Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar
de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti
J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO în calitate de „Împuternicit”.
prin
intermediul AG RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii
nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera C, Sector 3, Bucuresti,
Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti
J40/15043/2007, cod unic de inregistrare 20211002, atribut fiscal RO,
„Sub-Imputernicit1”.
Pentru a
obțtine mai multe informații, aveți posibilitatea de a contacta pe
responsabilul nostru cu protecția datelor, la adresa de e-mail: dpo_romania@carrefour.com .
2. Categorii de date cu caracter
personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul prin
intermediul Împuternicitilor va colecta si preluca de la participanti,
urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar
de telefon mobil in format national de 10 cifre;
(iv) localitatea
de resedinta/domiciliu;
(v) data
nasterii.
Data nasterii si localitatea vor fi colectate
doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este
conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania.
Suplimentar, de la participanții declarați
câștigători, se va colecta:
(i)
adresa e-mail pentru a exista o alternativa de comunicare in vederea îndeplinirii
formalităților de acordare a premiului;
3. Datele
cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de
către Operator prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor, in
vederea:
(i) organizarii si desfasurarii
Campaniei;
(ii) desemnarii si validarii
câștigătorilor;
(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii
obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului.
În măsura în care se impune acordarea unor
premii mai mari de 600 Ron, Operatorul are obligația de a prelucra o serie de
date suplimentare din cadrul CI (ex: CNP), conform prevederilor legale, în
vederea raportării câștigurilor către organele fiscale.
4. Temeiul
juridic al prelucrarii
Organizatorul direct sau prin
intermediul persoanelor împuternicite, colectează, stochează și prelucrează
date cu caracter personal, după cum urmează:
Datele personale ale Participanților si/sau ale Participantilor
castigatori ai Campaniei sunt prelucrate pe perioada desfășurării Campaniei și
ulterior doar în vederea îndeplinirii unor obligații legale care incumbă în
sarcina Organizatorului sau în scopuri de arhivare, conform următoarelor
scopuri de prelucrare:
ü Furnizarea premiilor
și gestionarea sesizărilor și/sau a întrebărilor legate de Campanie, utilizând
canalele indicate în cadrul Regulamentului.
Temei : În vederea
îndeplinirii scopului menționat mai sus, temeiurile de prelucrare sunt
reprezentate, după caz de: (a) contractul încheiat cu utilizatorii și
reprezentat de Regulamentul campaniei; (b) obligațiile legale incidente și în
baza cărora Operatorul trebuie să primească și să gestioneze sesizările și
întrebările adresate acestuia împreună cu (c) interesul legitim constând în
necesitatea de gestionare a sesizărilor și/sau întrebărilor utilizatorilor și
utilizarea feedback-ului în vederea îmbunătățirii serviciilor și/sau produselor
oferite de Operator.
ü Pentru indeplinirea
obligațiilor legale care incumbă Operatorului în contextul premiilor acordate,
inclusiv a obligațiilor în materie fiscală, precum și în materie de arhivare.
Temei : În vederea
îndeplinirii scopului menționat în cadrul punctului anterior, prelucrarea
datelor utilizatorilor este necesară în vederea indeplinirii unor obligații
legale de catre Organizator. Furnizarea datelor utilizatorilor în acest scop
este necesară. Refuzul furnizării datelor poate avea drept consecință
imposibilitatea Operatorului de a respecta obligațiile legale care le revin și
deci imposibilitatea de a vă oferi premiile câștigate.
ü În vederea
constatării, exercitării sau apărării drepturilor aparținând Carrefour în
justiție, dacă va fi cazul.
Temei : În vederea
îndeplinirii scopului menționat anterior temeiul de prelucrare îl reprezintă
interesul legitim al Operatorului care constă în luarea măsurilor și
întreprinderea formalităților necesare pentru constatarea, exercitarea sau
apărarea drepturilor acestuia in justitie.
ü În vederea
gestionării și derulării campaniei de o manieră adecvată, inclusiv pentru a identifica
comportamente potențial abuzive sau contrare regulilor de desfășurare a
campaniei.
Temeiul: interesul
nostru legitim de a asigura derularea campaniei în condiții optime și conform
regulamentului de participare
Furnizarea de către participanți
a datelor cu caracter personal poate fi o obligație legală sau o obligație
necesară pentru încheierea unui contract și este necesară pentru a putea
beneficia de premiile oferite prin intermediul acestei Campanii. Refuzul de a
furniza/prelucra datele cu caracter personal în condițiile descrise prin
prezentul Regulament ori furnizarea incorectă/incompletă a acestora poate
atrage imposibilitatea participării valabile la această Campanie.
5. Destinatarii datelor cu caracter
personal
Datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei pot fi
dezvăluite (i) firmei de curierat exclusiv pentru livrarea proceselor verbale,
(ii) agenții media care sprijină Organizatorul în vederea derulării Campaniei în activități precum: gestionarea și validarea
câștigătorilor, verificarea îndeplinirii condițiilor de participare, furnizarea
premiilor, etc., precum și (iii) autorităților, în cazurile în care Operatorul
trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.
De asemenea, datele personale pot fi transferate ulterior către alte
companii ale grupului Carrefour în scopul menționat în prezentul Regulament.
Suplimentar, și numai în măsura în care este necesar, datele personale
vor putea fi de asemenea dezvăluite si următoarelor categorii de terți:
societăți care furnizează produse și servicii Operatorului sau
Împuternicitului, cum ar fi agenții de marketing terțe, furnizori de sisteme IT
și furnizorii de servicii de asistență aferenți, inclusiv furnizorii de
servicii de telecomunicații pentru realizarea unor copii de rezervă și/sau
recuperare în caz de dezastru, partenerilor care prestează servicii de
securitate informatică sau alte entități cum ar fi autorități de reglementare,
contabili, auditori, avocați sau alți experți externi, în cazul în care
activitatea lor necesită aceste informații. Terții cărora le sunt transmise sau
puse la dispoziție informațiile personale ale participanților, în temeiul
paragrafelor de mai sus, sunt limitați (prin lege și prin contract) cu privire
la modul în care pot folosi aceste date. Operatorul se asigură ca orice terți
cărora le sunt divulgate voluntar date cu caracter personal sunt supuși
obligațiilor de confidențialitate și securitate în acord cu prezentul capitol
și legislația aplicabilă.
Cu excepția celor detaliate mai sus, Operatorul nu va divulga vreunui
terț datele personale prelucrate în legătură cu Campania, fără a anunța
persoanele vizate, sau, dacă este cazul, fără a obține în prealabil
consimțământul acestora.
Datele cu
caracter personal furnizate către Organizator pot fi transferate în afara
României strict către state din SEE (“Spatiul Economic European”).
6. Perioada de stocare a datelor cu
caracter personal
Datele cu
caracter personal ale câștigătorilor, vor fi stocate de către Operator conform
prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10
(zece) ani de la data acordarii premiului. Împuterniciul și subîmputernicitul
vor șterge toate datele în termen de maxim 60 de zile de la data încheierii
Campaniei, după ce au predat dovada expedierii premiilor (AWB) către
Organizator.
La expirarea
perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va
sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare impunand
imputernicitilor/Sub- Imputernicitilor obligatii similare.
Datele cu
caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de către Operator si
Imputerniciti in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind
utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru
primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi
newsletter, marketing, etc, pana la momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea
asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura
participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
i.
dreptul de a solicita accesul la datele cu
caracter personal;
ii.
dreptul de a solicita rectificarea datelor cu
caracter personal;
iii.
dreptul de a solicita stergerea datelor cu
caracter personal
iv.
dreptul la restrictionarea prelucrarii;
v.
dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand
cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
vi.
dreptul la portabilitate a datelor;
vii.
dreptul de a depune o plangere in fata
Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter
Personal și totodată de a introduce o cale de atac judiciară, în conformitate cu
prevederile legale, aplicabile, în vigoare.
În vederea
exercitării drepturilor menționate mai sus, participanții pot adresa o cerere,
Operatorului Carrefour România S.A. la adresa de email dpo_romania@carrefour.com .
Pentru a
obțtine mai multe informații, aveți posibilitatea de a contacta pe responsabilul
nostru cu protecția datelor, la adresa de e-mail: dpo_romania@carrefour.com .
8. Protectia datelor cu caracter
personal apartinand minorilor
Intrucat la
Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani
la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul /
Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe
mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul
in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica
prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta
mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat
aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter
personal
Operatorul se
obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea
asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal
apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna
imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de
securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea
datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau
ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau
accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau
prelucrate.
Prin
participarea la Campanie, participanții isi exprima acordul cu privire la
furnizarea datelor cu caracter personal către Operator, in scopul includerii
acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului, in scopul
participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii
si primirii premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare
a datelor cu caracter personale
Operatorul are
dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata
desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente
pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor
vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de
modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei,
respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace
prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele
personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu
prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in
ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera
circulație a acestor date.
Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 29 noiembrie
2024.
Organizator, Coorganizator,
CARREFOUR ROMANIA S.A. MEDIA
GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L