REGULAMENT MAGIC FM CAMPANIE PROMOTIONALA "Magia Exista"

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

Campania „Magia Exista” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L („Organizatorul”), cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, pe postul de radio MAGIC FM, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”/ Partener).

Campania se va desfasura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul MAGIC FM din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, Bucuresti, cat si prin afisare pe site-ul  www.magicfm.ro. 

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri, de a suspenda sau de a prelungi desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligat sa justifice aceste decizii si fara a fi obligat la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare/prelugire a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.magicfm.ro  sau dupa anuntarea acestora pe postul radio Magic FM. Scopul campaniei este de crestere a audientei radioului Magic Fm si vizibilitatea marcilor mentionate in sectiunea 4 de mai jos.

 

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „Magic FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 29 de orase din Romania, precum și pe pagina de Facebook a postului de radio, MagicFM România.

 

SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

Campania se va desfasura incepand cu data de 1 decembrie 2024 si pana la data de 12 decembrie 2024, inclusiv. Concursurile radiofonice au loc zilnic,  de luni până vineri, câte 7 ediții de concurs în intervalul orar 07.00-21.00, iar în zilele de sâmbătă și duminică câte 4 ediții de concurs, – în intervalul 08:00 - 12:00. Începând cu data de luni, 2 decembrie se va organiza si câte o ediție de concurs pe pagina Facebook Magic FM România în același interval orar.

 

SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Magic FM, Targul de Craciun Sibiu, Hornbach, Gravează povestea ta, D-toys, Optiblu, Purina, Hello Holidays, Sofiaman, DPD, Leonidas.

 

SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE

In vederea participării la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator. Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predarii premiu, etc.

Pentru a participa la campanie si pentru a putea castiga premiile acordate de catre Organizator, Participantii trebuie sa urmeze intocmai pasii urmatorii:

a.           Participantul va urmari Campania difuzata pe postul de radio “Magic FM’ sau pe pagina de Facebook Magic FM Romania conform art. 2.1

b.           Participantul va transmite un mesaj prin intermediul aplicatiei Whatsapp la numărul 0734220044 aparținând Magic FM datele lui (nume, prenume, si localitatea de reședință/domiciliu)  si raspunsul la intrebarea adresata de Dj-ii Magic FM – in cazul concursului radiofonic.

c. Participantul va răspunde printr-un un comentariu la postarea de concurs de pe pagina Facebook Magic FM România la intrebarea/cerința de concurs – in cazul concursului organizat pe pagina Facebook a postului.

Organizatorul nu raspunde pentru eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.

Prin inscrierea la Concursul Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.

Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.

 

SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

In perioada 1 - 12 decembrie 2024 inclusiv, in intervalul orar 07.00 -21.00 (luni – vineri) si intervalul orar 08:00-12:00 (sâmbata – duminică) la semnalul de concurs, ascultatorii radio Magic FM sunt indemnati sa se inscrie prin mesaje trimise prin intermediul aplicației Whatsapp la numarul 0734 22 00 44 (tarif normal) cu mesajul/raspuns specific intrebarii adresate de Djii MagicFm pe postul de radio Magic FM. Acestia vor anunța primul raspuns corect dintre mesajele primite si il va declara câștigător. Realizatorii/Djii emisiunilor de la Magic FM  - după desemnarea câștigătorului - pot intra în legătură telefonică directă, în cadrul emisiunii, cu ascultătorul în cauză. Mecanismul se repeta la fiecare editie de concurs din cadrul Campaniei.

Criteriile de jurizare:

a. Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata;

 b. Respectarea regulamentului campaniei

 

In cazul concursului derulat pe pagina Facebook Magic FM România, in aceleași zile și intervale orare cu cele stabilite pentru concursul radiofonic, vor fi publicate postari de concurs, iar utilizatorii paginii Magic FM România sunt invitați să se înscrie la concurs printr-un comentariu la acea postare cu mesajul/ raspuns specific intrebarii adresate. Djii MagicFm vor desemna drept câștigător participantuș al cărui comentariu conține cel mai creativ și original răspuns.

 

Mesajele / Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi intrerupta/comentariul inlaturat din concurs si participantul descalificat. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.

Un participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.

In cazul in care premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia Organizatorului.

 

SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

Pe parcursul derularii Campaniei se va acorda cate 1 premiu la fiecare editie a concursului Campaniei, astfel:

 

1.  Pentru ziua de 1 decembrie 2024 – Ziua Târgurilor de Crăciun

4 (patru) premii constând fiecare într-un sejur pentru 2 persoane pe durata unui weekend incluzând cazare 2 nopti (20 - 22 decembrie 2024) si mic dejun la o unitate de cazare 3* in zona Sibiului, vizita Targ Craciun Sibiu, tur oras, transport decontat in limita a 500 lei/2 persoane.

Detaliile premiului: Ziua 1 (Vineri)

ora 16:00 plecarea spre Sibiu cu autocarul lui Mos Craciun pe ruta Bucuresti -> Pitesti -> R. Valcea -> Sibiu; ora 21:00 sosire in Sibiu si cazare in zona Sibiului

Ziua 2 (Sambata)

08:00 – 09:00 mic dejun; ora 12:00 transfer in centrul Sibiului; orele 12:30 – 19:30 Timp liber in Sibiu

ora 20:00 transfer din centrul Sibiului la unitatea de cazare

Ziua 3 (Duminica) 08:00 / 09:00 mic dejun; ora 12:00 transfer in centrul Sibiului

orele 12:30 – 15:30 timp liber in Sibiu; ora 16:00 retur pe ruta Sibiu - R. Valcea - Pitesti - Bucuresti

Servicii incluse:

1 tura in Roata Panoramica la Targul de Craciun

1 bautura calda in cadrul Targului de Craciun

vizita la Casa lui Mos Craciun

1 cadou de la Targul de Craciun

Valoarea unui premiu este de 2000 lei. Valoare premii: 8000 lei.

 

2. Pentru ziua de 2 decembrie 2024 – Ziua Decorațiunilor de Crăciun

1 (un) premiu având conținut și valoare identice cu premiul oferit în ziua de 1 decembrie 2024

8 (opt) premii constând fiecare într-un voucher de cumpărături în valoare de 500 lei ce poate fi folosit în magazinele Hornbach. Valoare premii 6000 lei.

 

3. Pentru ziua de 3 decembrie 2024 – Ziua Meșteșugurilor

8 (opt) premii constând fiecare în 2 (două) coliere Gravează povestea ta, fiecare premiu în valoare de 489,90 lei. Valoare totală premii 3919,20 lei.

 

4. Pentru ziua de 4 decembrie 2024

8 (opt) premii constând fiecare într-un voucher de cumpărături în valoare de 400 lei ce poate fi folosit în magazinele D-Toys. Valoare premii 3200 lei.

 

5. Pentru ziua de 5 decembrie 2024

8 (opt) premii constând fiecare într-un voucher de cumpărături în valoare de 350 lei ce poate fi folosit în magazinele Optiblu. Valoare premii 2800 lei.

 

6. Pentru ziua de 6 decembrie 2024

8 (opt) premii constând fiecare într-un dispenser automat pentru mâncare de animale de companie Purina Pro Plan în valoare de 431 lei fiecare. Valoare premii 3448 lei.

 

7-8. Pentru zilele de 7 și 8 decembrie 2024

10 (zece) premii, câte 5 în fiecare zi, fiecare premiu constând într-un dispenser automat pentru mâncare de animale de companie Purina Pro Plan în valoare de 431 lei fiecare. Valoare premii 4310 lei.

 

9. Pentru ziua de 9 decembrie 2024 – Ziua Crăciunului pe Glob

8 (opt) premii constând fiecare într-un pachet turistic pentru 2 (două) persoane în valoare de 450 lei fiecare premiu (echivalent 90 euro la un curs de 1 euro = 5 lei).

Pachetul turistic reprezintă o excursie de 1 (una) zi la Balic în cursul anului 2025. Pentru toate pachetele turistice oferite ca premiu, perioada în care câștigătorii pot beneficia de acestea va fi stabilita exclusiv de către agenția de turism împreuna cu câștigătorii, in funcție de disponibilitatea serviciilor. Organizatorul nu răspunde și nu se implică în furnizarea pachetului turistic și nu acordă garanții cu privire la serviciile turistice.

Valoarea premiilor este de 3600 lei.

 

10. Pentru ziua de 10 decembrie 2024 – Ziua Confortului de Crăciun

8 (opt) premii constând fiecare într-un voucher de cumpărături în valoare de 500 lei fiecare care poate fi folosit pe site-ul www.sofiman.ro sau în magazinele fizice Sofiaman.

Valoarea premiilor este de 4000 lei.

 

11. Pentru ziua de 11 decembrie 2024 – Ziua Dărniciei

8 (opt) premii constând fiecare într-un voucher de cumpărături în valoare de 300 lei fiecare, voucher care poate fi folosit pe site-ul www.emag.ro sau în magazinele fizice Emag.

Valoarea premiilor este de 2400 lei.

 

12. Pentru ziua de 12 decembrie 20243 – Ziua Ciocolatei

8 (opt) premii constând fiecare într-un într-un voucher de cumpărături în valoare de 350 lei fiecare care poate fi folosit pe site-ul www.ciocolatabelgiana.ro.

Valoarea premiilor este de 2800 lei.

 

Valoarea totală a premiilor este de 44.477,20 lei.

 

Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.

Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/ caracteristicilor/optiunilor premiilor.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi durata Campaniei și de a  adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus, sub conditia anutarii acestura pe postul de radio Magic FM.

 

SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campanie poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data organizării concursului.

Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului, ai societatii A.G. Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Magic FM”), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.

 

 SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe loc, in direct pe postul de radio „Magic FM”, urmand ca, ulterior, sa completeze un formular de intrare in posesie a premiului/predare primire.

Reprezentantul Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum 10 zile lucratoare de la data castigarii unei editii a concursului campaniei.

Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate la momentul inscreirii in campanie, si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept castigator al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul, si respectiv sa refuze acordarea premiului.

Premiile campaniei sunt acordate dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie.

Participantii care castiga una dintre editiile de concurs a Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta campanie dupa momentul castigarii premiului.

In cazul in care un participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.

Predarea premiului va fi insotita de semnarea obligatorie a unui Proces Verbal de predare-primire. Procesul Verbal va contine, printre altele, datele de identificare ale participantului, denumirea premiului si date dintre cele care au fost mentionate telefonic.

Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.

Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.

In cazul in care castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.

Daca persoana desemnata castigatoare a unei editii de concurs a Campaniei este din Bucuresti, formalitatile necesare de punere in posesie se poate intocmi la urmatoarea adresa: Bucuresti, Splaiul Unirii, nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Sector 3 si/sau in fata notarului public, dupa caz, in minimum 10 zile lucratoare si maximum 40 zile lucratoare de la data castigarii editiei de concurs a campaniei. Organizatorul pot prelungi acest termen atunci când din motive organizatorice nu pot încheia formalitățile de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.

Daca persoana desemnata castigatoare a unei editii de concurs a campaniei are domiciliul in alt oras decat Bucuresti, formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi la cea mai apropiata statie locala „Magic FM” de localitatea in care domiciliaza, in minimum 10 zile lucratoare si maximum 40 de zile lucratoare de la data castigarii editiei de concurs a campaniei. Organizatorul va putea decide ca formalitatile de punere in posesie se vor intocmi in București, sau prin intermediul unui curier.

 

SECTIUNEA 10 PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prin participarea la aceasta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.

 -Pentru activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).

Organizatorul vor pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.

Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.

 

SECTIUNEA 11. LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.

 In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente, respectiv Judecătoria Sector 3 București.

Organizatorul nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.

 

 SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.magicfm.ro sau pe postul de radio Magic FM.

 

 SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.magicfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează cu prevederile Regulamentului general aplicabil in cadrul concursurilor MagicFM afisat pe site-ul www.magicfm.ro.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe site-ul www.magicfm.ro si/sau anuntarii modificarilor pe postul de radio Magic FM.

Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua) momente:

a)       la publicarea pe site a Regulamentului modificat

b)      la prima anuntare a modificarilor pe postul de radio „Magic FM”.

 

ANEXA nr. 1 – Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

 

1.           Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul/subimputernicitii

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de catre:

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO  - „Operatorul”.

prin intermediul A.G. RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4780/2013, cod unic de inregistrare 31491668, atribut fiscal RO - „Imputernicit”.

Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, email: privacy@mgsi.ro.

 

2.           Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitilor va colecta de la castigatori urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

(i)           nume;

(ii)          prenume;

(iii)         numar de telefon mobil in format national de 10 cifre;

(iv)         varsta;

(v)          localitatea de resedinta/domiciliu

(vi)         numele de utilizator Facebook (ID) în cazul concursurilor organizate pe pagina Gacevook Magic FM România.

In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Imputernicitului se va colecta suplimentar de la castigatori urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

(i)           adresa de email pentru a exista o alternativa de comunicare;

(ii)          adresa postala pentru expedierea premiilor in situația in care formalitățile de acordare a premiilor se realizează prin curier;

(iii)         codul numeric personal numai pentru castigatorii ale caror premii depasesc valoarea de 600 lei, pentru virarea impozitului pentru veniturile din premii.

Varsta si localitatea vor fi colectate doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania.

 

3. Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor, in vederea:

(i)           organizarii si desfasurarii Campaniei;

(ii)          desemnarii si validarii castigatorilor;

(iii)         atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului.

 

4.           Temeiul juridic al prelucrarii

Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului si/ sau al interesului legitim, prin acceptarea de catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.

 

5.           Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi vor fi dezvaluite curierului in vederea livrarii premiului castigatorilor, precum si autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.

 

6.           Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc;

Datele cu caracter personal ale castigatorilor, vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data acordarii premiului.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare impunand imputernicitilor/Sub- Imputernicitilor obligatii similare.

Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de catre Operator si Imputerniciti in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc, pana la momentul distrugerii acestora.

 

7.           Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

(i)           dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;

(ii)          dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

(iii)         dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

(iv)         dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal

(v)          dreptul la restrictionarea prelucrarii;

(vi)         dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

(vii)        dreptul la portabilitate a datelor;

(viii)       dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

 

8.           Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul / Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.

 

9.           Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.

 

10.         Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament. 

 

11.         Alte prevederi

Datele personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date.

Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 29.11.2024.

 

Organizator

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. 

ACT ADIȚIONAL NR 1 LA REGULAMENT MAGIC FM

CAMPANIE  PROMOTIONALA "Magia Exista" (perioada 1 - 12 decembrie 2024)

 

 

Societatea MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, pe postul de radio MAGIC FM, în calitate de organizator al Campaniei, a hotărât următoarele:

 

În temeiul prevederilor Secțiunii 13 din Regulament conform căreia Organizatorul are dreptul de a modifica Regulamentul, iar aceste modificări sunt aplicabile inclusiv dupa anuntarea acestora pe postul radio Magic FM, se modifică prevederile Secțiunii 7 pct. 2, astfel:

Pentru ziua de 2 decembrie 2024 – Ziua Decorațiunilor de Crăciun

1 (un) premiu având conținut și valoare identice cu premiul oferit în ziua de 1 decembrie 2024

8 (opt) premii constând fiecare într-un pachet cuprinzând decorațiuni de Crăciun din magazinele Hornbach. Valoarea unui premiu este de 500 lei. Valoare totală premii 4000 lei.

 

Prezentul Act adițional s-a redactat si emis in data de 01.12.2024.

 

Organizator

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. 


ACT ADIȚIONAL NR. 2/10.12.2024

LA REGULAMENTUL CAMPANIEI  PROMOTIONALA "Magia Exista"

(pentru perioada 11 - 13 decembrie 2024)

 

 

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod de inregistrare fiscala 13869251, atribut fiscal RO, organizator al Campaniei pe postul de radio MAGIC FM, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”) a hotărât modificarea și completarea Regulamentului, astfel:

 

Se modifică SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

Se prelungește durata Campaniei ”Magia exista” în perioada 12 - 13 decembrie 2024. Premiile acordate în cadrul campaniei pentru concursurile organizate in data de 11 decembrie 2024 se modifica in conformitate cu prevederile de mai jos.

 

Se modifică SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Magic FM, My Geisha, Murfatlar.

 

Se modifică SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

Pe parcursul derularii Campaniei se va acorda cate 1 premiu la fiecare editie a concursului Campaniei, in total fiind acordate:

I. Pentru ziua de 11 decembrie 2024 – Dărniciei, premiile acordate se modifică și constau în – 8 (opt) premii constând fiecare într-un voucher de cumpărături în valoare de 500 lei fiecare, voucher care poate fi folosit pe site-ul www.mygeisha.ro. Valoarea premiilor este de 4000 lei.

II. Pentru ziua de 13 decembrie 2024 – Ziua Vinului de Crăciun – 8 (opt) premii constând fiecare într-un Kit vin Murfatlar (sticle de vin, pahare și tirbușon). Valoarea unui premiu este de 416 lei, valoarea premiilor este de 3328 lei.

Premiile acordate în data de 12 decembrie 2024 rămân nemodificate

 

Valoarea totală a premiilor suplimentare prevăzute în prezentul act adițional este de 7.328 lei.

 

Celelalte prevederi ale Regulamentului rămân nemodificate.

Prezenta modificare a Regulamentului la Campanie se aplică începând cu data de 10.12.2024.

 

Organizator

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L

reprezentată prin                                                                    

Florin Constantin Ciobica



ACT ADIȚIONAL NR. 3/13.12.2024

LA REGULAMENTUL CAMPANIEI  PROMOTIONALA "Magia Exista"

(pentru perioada 16 - 17 decembrie 2024)

 

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod de inregistrare fiscala 13869251, atribut fiscal RO, organizator al Campaniei pe postul de radio MAGIC FM, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”) a hotărât modificarea și completarea Regulamentului, astfel:

 

Se modifică în parte SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

Se prelungește durata Campaniei ”Magia exista” în perioada 16 - 17 decembrie 2024.

 

Se modifică SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Magic FM, Sano, Nestle.

 

Se modifică SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

Pe parcursul derularii Campaniei se va acorda cate 1 premiu la fiecare editie a concursului Campaniei, in total fiind acordate:

I. Pentru ziua de 16 decembrie 2024 – Ziua Curațeiniei – 8 (opt) premii constând fiecare într-un Kit de curățenie de la Sano. Valoarea unui premiu este de 464 lei, valoarea premiilor este de 3712 lei.  

I. Pentru ziua de 17 decembrie 2024 – Ziua deserturilor cu ciocolată, de Crăciun – 8 (opt) premii constând fiecare într-un voucher de cumpărături în valoare de 600 lei care poate fi utilizat pe site-ul www.kitchenshop.ro. Valoarea unui premiu este de 600 lei, valoarea premiilor este de 4800 lei.

 

Valoarea totală a premiilor suplimentare prevăzute în prezentul act adițional este de 9.600 lei.

 

Celelalte prevederi ale Regulamentului rămân nemodificate.

Prezenta modificare a Regulamentului la Campanie se aplică începând cu data de 13.12.2024.

 

Organizator

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L

reprezentată prin                                                                    

Florin Constantin Ciobica

 


ACT ADIȚIONAL NR. 5/17.12.2024

LA REGULAMENTUL CAMPANIEI  PROMOTIONALA "Magia Exista"

(pentru perioada 18 - 19 decembrie 2024)

 

 

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod de inregistrare fiscala 13869251, atribut fiscal RO, organizator al Campaniei pe postul de radio MAGIC FM, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”) a hotărât modificarea și completarea Regulamentului, astfel:

 

Se modifică în parte SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

Se prelungește durata Campaniei ”Magia exista” în perioada 18 - 19 decembrie 2024.

 

Se modifică SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Magic FM, Biscuit Farma, Boromir.

 

Se modifică SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

Pe parcursul derularii Campaniei se va acorda cate 1 premiu la fiecare editie a concursului Campaniei, in total fiind acordate:

I. Pentru ziua de 18 decembrie 2024 – Ziua Familiei – 8 (opt) premii constând fiecare într-un voucher de cumpărături în valoare de 400 lei care poate fi utilizat pe site-ul www.biscuitpharma.ro. Valoarea unui premiu este de 400 lei, valoarea premiilor este de 3200 lei.

I. Pentru ziua de 19 decembrie 2024 – Ziua Cozonacului – 8 (opt) premii constând fiecare într-un pachet de compus din cozonaci și produse Boromir în valoare de 319 lei. Valoarea unui premiu este de 600 lei, valoarea premiilor este de 2552 lei.

 

Valoarea totală a premiilor suplimentare prevăzute în prezentul act adițional este de 5.752 lei.

 

Celelalte prevederi ale Regulamentului rămân nemodificate.

Prezenta modificare a Regulamentului la Campanie se aplică începând cu data de 17.12.2024.

 

Organizator

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L

reprezentată prin                                                                    

Florin Constantin Ciobica

 


ACT ADIȚIONAL NR. 6/19.12.2024

LA REGULAMENTUL CAMPANIEI  PROMOTIONALA "Magia Exista"

(pentru perioada 20 - 23 decembrie 2024)

 

 

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod de inregistrare fiscala 13869251, atribut fiscal RO, organizator al Campaniei pe postul de radio MAGIC FM, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”) a hotărât modificarea și completarea Regulamentului, astfel:

 

Se modifică în parte SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

Se prelungește durata Campaniei ”Magia exista” în perioada 20 - 23 decembrie 2024. Concursurile radio din zilele de sâmbătă și duminică (21-22 decembrie 2024) au loc în intervalul 8-18 (câte 4 ediții de concurs pe zi), iar vineri 20 decembrie 2024 și luni 23 decembrie 2024 se organizeaza câte 7 ediții de concurs radio pe zi în intervalul orar 07.00-21.00. În aceeași perioada se va organiza câte o ediție de concurs și pe pagina Facebook Magic FM România în același interval orar.

 

Se modifică SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Magic FM, Hellmans, Traser Gold.

 

Se modifică SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

Pe parcursul derularii Campaniei se va acorda cate 1 premiu la fiecare editie a concursului Campaniei, in total fiind acordate:

I. Pentru ziua de 20 decembrie 2024 – Ziua 1 din Week-endul Bucatelor Tradiționale – 8 (opt) premii constând fiecare într-un multicooker și produse Hellmans în valoare de 130 lei. Valoarea unui premiu este de 450 lei, valoarea premiilor este de 3600 lei.

II. Pentru ziua de 21 decembrie 2024 – Ziua 2 din Week-endul Bucatelor Tradiționale – 8 (opt) premii constând fiecare într-un multicooker și produse Hellmans în valoare de 130 lei. Valoarea unui premiu este de 450 lei, valoarea premiilor este de 2250 lei.

III. Pentru ziua de 22 decembrie 2024 – Ziua 3 din Week-endul Bucatelor Tradiționale – 5 (cinci) premii constând fiecare într-un multicooker și produse Hellmans în valoare de 130 lei. Valoarea unui premiu este de 450 lei, valoarea premiilor este de 2250 lei.

III. Pentru ziua de 23 decembrie 2024 – Ziua Strălucirii – 8 (opt) premii constând fiecare într-un lănțișor de aur galben 14 K. Valoarea unui premiu este de 870 lei, valoarea premiilor este de 6960 lei.

 

Valoarea totală a premiilor suplimentare prevăzute în prezentul act adițional este de 15.060 lei.

 

Celelalte prevederi ale Regulamentului rămân nemodificate.

Prezenta modificare a Regulamentului la Campanie se aplică începând cu data de 20.12.2024.

 

Organizator

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L

reprezentată prin                                                                    

Florin Constantin Ciobica