SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI
Campania
„Magic Love” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L
(„Organizatorul”), cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic
de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, pe postul de radio MAGIC FM, post
a carui licenta este detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG
RADIO HOLDING”/ Partener)
Campania se va desfasura
conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru
toti participantii. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului
conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit
oricarui solicitant, atat la sediul MAGIC FM din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10,
Sector 3, Bucuresti cat si prin afisare pe site-ul www.magicfm.ro.
Organizatorul isi rezerva
dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri, de a suspenda sau de a
prelungi desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligat sa justifice aceste
decizii si fara a fi obligat la plata de daune interese oricaror persoane,
urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare/prelugire
a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe
site-ul www.magicfm.ro sau dupa
anuntarea acestora pe postul radio Magic FM. Scopul campaniei este de crestere
a audientei radioului Magic Fm si vizibilitatea marcilor mentionate in
sectiunea 4 de mai jos.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se
desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio
„Magic FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 29 de orase din
Romania.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfasura incepand
cu data de 3 februarie 2025 si pana la data de 24 februarie 2025, inclusiv.
Concursurile au loc in intervalul 3 februarie 2025 si pana la data de 24
februarie inclusiv, in cadrul programelor postului Magic FM, din intervalul
orar 07.00 - 19:00 de luni până vineri.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt
incluse urmatoarele marci: Magic FM, graveazapovesteata.ro.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
In
vederea participării la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in
contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre
Organizator. Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale
pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea
castigatorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio,
cheltuieli cu deplasarea la locul predarii premiu, etc.
Pentru
a participa la campanie si pentru a putea castiga premiile acordate de catre
Organizator, Participantii trebuie sa urmeze intocmai pasii urmatorii:
a. Participantul va urmari Campania
difuzata pe postul de radio “Magic FM’ conform Secțiunii 3.
b. Participantul va transmite un mesaj
prin intermediul aplicatiei Whatsapp la numărul 0734220044 aparținând Magic FM
datele lui (nume, prenume, si localitatea de reședință/domiciliu) si raspunsul la intrebarea/cerinta adresata
de Dj-ii Magic FM. De asemenea, la semnalul realizatorului de program,
participantii pot fi invitati sa apeleze direct nr de telefon din redactie,
numar cu tarif normal.
Organizatorul nu raspunde
pentru eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor acestora, cum
ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari
sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin
inscrierea la Concursul Campaniei, participantii confirma cunoasterea
prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii
regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul
Campaniei implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor
prezentului Regulament.
Organizatorul
isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se
efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea
premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
In
perioada 3 - 24 februarie 2025 inclusiv, in intervalul orar 07:00-19:00, Luni -
Vineri, la semnalul de concurs, ascultatorii radio Magic FM sunt indemnati sa
se inscrie prin mesaje Whatsapp la numarul 0734 22 00 44 (tarif normal) sau
prin apel telefonic direct, cu mesajul/raspuns specific intrebarii adresate de
Djii MagicFm pe postul de radio Magic FM.
Acestia vor alege primul raspuns corect dintre mesajele primite si il va declara
câștigător. Decizia lor este finală. Realizatorii/Djii emisiunilor de la Magic
FM - după
desemnarea câștigătorului - pot intra în legătură telefonică directă, în cadrul
emisiunii, cu ascultătorul în cauză. Mecanismul se repeta la fiecare editie de
concurs din cadrul Campaniei.
Criteriile
de jurizare:
a.
Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata;
b.
Respectarea regulamentului campaniei;
Mesajele
/ Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in
considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie
va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorul nu isi asuma
responsabilitatea privind continutul raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care
cad sub incidenta drepturilor de autor,
raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie. Participantul la campanie are obligatia de a
furniza Organizatorului informatii corecte si complete si de a ii furniza toate
informatiile solicitate conform regulamentului.
Un
participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada
desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior
castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul
premiu castigat.
In cazul
in care premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia Organizatorului.
SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI
Pe
parcursul derularii Campaniei se va acorda cate 1 premiu la fiecare editie a
concursului Campaniei, cate 5 (patru) premii pe zi Luni - Vineri.
Premiile
sunt:
Bratara
argint 925 in valoare de 299 lei.
In
total vor fi acordate 75 (saptezecisicinci) premii, in valoare totala de 22.425
lei.
Premiul va fi acordat castigatorului cu
conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului
regulament.
Nu este permisă, în nicio
situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau
acordarea contravalorii premiului in bani si nici
nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor
premiilor.
Organizatorul isi rezerva
dreptul de a prelungi durata Campaniei și de a adauga la concursurile Campaniei si alte
premii in afara de cele enuntate mai sus, sub conditia anutarii acestura pe postul
de radio Magic FM.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La campanie poate participa
orice persoana fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți
la data organizării concursului.
Nu pot participa la Campanie angajatii
Organizatorului, ai societatii A.G. Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie
a postului de radio „Magic FM”), precum si ai celorlalte firme implicate
contractual in organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament.
Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III
ale persoanelor mentionate anterior.
Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a
anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea
prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul
constatarii unor asemenea situatii.
SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Castigatorii campaniei vor fi
anuntati pe loc, in direct pe postul de radio „Magic FM”, urmand ca, ulterior,
sa completeze un formular de intrare in posesie a premiului/predare primire.
Reprezentantul Organizatorului
va contacta castigatorul telefonic, in minimum 10 zile lucratoare de la data
castigarii unei editii a concursului campaniei.
Orice discrepante intre datele
de identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate la
momentul inscreirii in campanie, si cele furnizate ulterior desemnarii
participantului respectiv drept castigator al unui premiu anuntat prin
prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul,
si respectiv sa refuze acordarea premiului.
Premiile campaniei sunt
acordate dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie.
Participantii care castiga una
dintre editiile de concurs a Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la
aceasta campanie dupa momentul castigarii premiului.
In cazul in care un participant
se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat
in cazul in care va castiga din nou un premiu.
Predarea premiului va fi
insotita de semnarea obligatorie a unui Proces Verbal de predare-primire.
Procesul Verbal va contine, printre altele, datele de identificare ale
participantului, denumirea premiului si date dintre cele care au fost mentionate
telefonic.
Daca in timpul Campaniei nu se
inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul
estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia
Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri
de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite
Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite
si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare
si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea
prejudiciilor cauzate.
In cazul in care castigatorul
este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate
restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a
comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in
prezenta reprezentantului sau legal.
Formalitatile necesare de
punere in posesie se poate intocmi la urmatoarea adresa: Bucuresti, Splaiul Unirii,
nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Sector 3 si/sau in fata notarului
public, dupa caz, in minimum 10 zile lucratoare si maximum 40 zile lucratoare
de la data castigarii editiei de concurs a campaniei. Organizatorul poate
prelungi acest termen atunci când din motive organizatorice nu poate încheia
formalitățile de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul
termen si situațiile ce au determinat întârzierea formalităților sa fie
comunicate câștigătorilor.
Premiile neacordate vor ramane in posesia
Organizatorului care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va
considera necesara sau potrivita intereselor sale.
SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la aceasta
Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la
Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor
personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea
datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si acordarii
premiului stabilit prin prezentul Regulament.
-Pentru activitati ulterioare de marketing
direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal
se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorul
garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu
respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului
European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor
fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal
(„Regulamentul UE”).
Organizatorul vor pastra
confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va
utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre
terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii
acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor
privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal
prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum
si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt
redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu
caracter personal”.
SECTIUNEA 11. LITIGII
Eventualele litigii aparute
între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice
participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei,
prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o
sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data
incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in
considerare de catre Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la
sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.
In cazul in care petentul
nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a
incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane
competente, respectiv Judecătoria Sector 3 București.
Organizatorul nu isi vor asuma
nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor
asupra premiilor castigate de catre participanti.
Organizatorul nu isi asuma
nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa
si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul nu isi asuma
nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau
eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror
date sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu
prevederile prezentului Regulament.
Organizatorul nu raspunde
pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a
actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica,
operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii,
cablu TV sau altii asemenea.
Prin participarea la aceasta
Campanie, Participantii declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa
respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor
prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta
in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte
de a anunta publicul pe site-ul www.magicfm.ro sau pe postul de radio Magic FM.
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil
pe site-ul www.magicfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea
conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii
prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează
cu Regulamentul general aplicabil in cadrul concursurilor MagicFM afisat pe
site-ul www.magicfm.ro
Organizatorul isi rezerva
dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in
care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii
modificarilor pe site-ul www.magicfm.ro si/sau anuntarii modificarilor pe
postul de radio Magic FM.
Modificarile/forma modificata a
Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre
urmatoarele 2(doua) momente:
a)
la publicarea pe site a Regulamentului modificat
b)
la prima anuntare a modificarilor pe postul de radio
„Magic FM”
ANEXA nr. 1 - Informatii cu
privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si
imputernicitul/subimputernicitii
In vederea desfasurarii
Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de
catre:
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic
de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO
, „Operatorul”.
prin intermediul A.G. RADIO
HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4780/2013, cod unic
de inregistrare 31491668, atribut fiscal RO „Imputernicit”
Datele de contact ale
Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele
vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, email:
privacy@mgsi.ro.
2. Categorii de date cu caracter personal procesate in
cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul
prin intermediul Împuternicitului va
colecta de la periciopanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar de telefon mobil in format national de 10 cifre;
(iv) varsta;
(v) localitatea de resedinta/domiciliu
In cadrul Campaniei, Operatorul
prin intermediul Imputernicitului se va colecta suplimentar de la castigatori urmatoarele
categorii de date cu caracter personal:
(i) adresa de email pentru a exista o alternativa de
comunicare;
(ii) adresa postala pentru expedierea premiilor in situația in
care formalitățile de acordare a premiilor se realizează prin curier;
(iii) codul numeric personal numai pentru castigatorii ale caror
premii depasesc valoarea de 600 lei, pentru virarea impozitului pentru veniturile
din premii.
Varsta si localitatea vor fi colectate
doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este
conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul
inscrierii in Campanie si rezident in Romania.
3. Datele cu caracter personal
ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin
intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor, in vederea:
(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii si validarii castigatorilor;
(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale
si financiar contabile ale Operatorului.
4. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in
temeiul consimtamantului si/ sau al interesului legitim, prin acceptarea de
catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.
5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal
colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi vor fi dezvaluite
curierului in vederea livrarii premiului castigatorilor, precum si
autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile
impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale
Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la
incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de
alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter,
marketing, etc;
Datele cu caracter personal ale
castigatorilor, vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale
aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data
acordarii premiului.
La expirarea perioadei de
stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date
de pe mijloacele de prelucrare si stocare impunand imputernicitului sau
obligatii similare.
Datele cu caracter personal ale
necastigatorilor vor fi distruse de catre Operator si Imputerniciti in termen
de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt
scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii
din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc,
pana la momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei
prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe
durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la
prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea
prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter
personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter
personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter
personal
(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care
dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale
de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand
minorilor
Intrucat la Campanie pot
participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data
inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul /
Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe
mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul
in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica
prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta
mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat
aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa
implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii
unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand
participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor
obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine
seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter
personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea,
pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la
datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie,
participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter
personal catre Operator, in scopul includerii acestor date cu caracter personal
in baza de date a Operatorului, in scopul participarii la Campanie,
identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter
personale
Operatorul are dreptul de a
modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei,
numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si
securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a
afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi
publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa
la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost
încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele personale ale
participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile
Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce
priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație
a acestor date.
Prezentul Regulament s-a
redactat si emis in data de 03.02.2025.
Organizator
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L.