Angelina Jolie si-a deschis un magazin la New York care promovează moda durabilă

În luna mai a anului trecut, Angelina Jolie a anunțat că se lansează într-un nou proiect creativ, Atelier Jolie, dedicat modei durabile şi prezentării talentelor emergente.

"Scopul este de a oferi oportunitatea de a crea, de a pune în practică ideile și de a pune în contact tinerele minți creative și maeștrii artizani cu potențiali clienți. Este un loc de experimentare, cu accent pe sustenabilitate prin utilizarea de materiale nefolosite sau vintage care vor oferi hainelor o a doua viață", a scris actriţa într-o postare pe Instagram.

Șase luni mai târziu, Angelina Jolie şi-a deschis ușile primului său boutique în cartierul NoHo din New York, la 57 Great Jones Street, care a fost cândva studioul și casa lui Jean-Michel Basquiat. Într-un interviu acordat revistei The Wall Street Journal, actrița s-a destăinuit cu privire la noile sale preocupări.

"Probabil că voi pierde bani pentru o vreme. Dacă în cele din urmă voi putea pune în practică anumite lucruri pe care le consider îmbunătățiri și voi reuși să ajung la profit, asta va fi o mare victorie", a explicat ea.

Ziarul a dezvăluit că chiria pentru acest nou spaţiu era în jur de 60.000 de dolari pe lună pentru un contract de închiriere pe minimum 10 ani. Cu toate acestea, o sursă apropiată vedetei a declarat pentru WSJ că Jolie a reușit să obțină un contract mai ieftin și mai scurt. Cladirea este celebră pentru panourile sale de pe faţadă care, de-a lungul anilor, au fost desenate de mai multe ori de artişti locali şi de fanii lui Basquiat.

Atelier Jolie va comercializa atât piesele proprii ale brandului, cât și pe cele create de alte mărci, precum Bettter, Simon Ungless, Mitsugu Sasaki, We-Ar4, Mimi Plange si Justin Smith, toate angajate în promovarea modei durabile.

Va fi, de asemenea, un loc pentru tot felul de transformări. Ziarul a precizat că "clienții vor putea să aducă piese pe care le dețin deja pentru a le ajusta sau să le creeze de la zero folosind țesături din stoc". O jachetă cu trei gulere interschimbabile costă 495 de dolari, o fustă de mătase este 195 de dolari, iar preţul unei rochii maxi smocked începe de la 575 de dolari. Tricourile albe, simple costă 15 dolari ş pot fi pictate, serigrafiate sau peticite.

Clienţii se vor putea bucura şi de un moment de relaxare în cafeneaua boutique-ului, numită Eat Offbeat, care este condusă de bucătari refugiați și imigranți, care pregătes cafea turcească şi plăcinte siriene..

Magazinul, care include, de asemenea, o galerie, va găzdui în viitor evenimente educaționale axate pe tehnici precum serigrafia, croşetatul și broderia. În lunile următoare, actrița americană speră să organizeze târguri axate pe dezvoltarea durabilă și pe artă.

Deși nu este o fashionistă în adevăratul sens al cuvântului, actriţa are o slăbiciune pentru paltoanele supradimensionate, recunoscând că se rezumă în principal la piese Saint Laurent și Celine.