Ducesa de Sussex a ales să poarte brand-uri locale sau ţinute ale unor designeri care promovează moda responsabilă.
Meghan a devenit astfel o adevărată promotoare a hainelor la crearea cărora impactul asupra mediului a fost minim, lucrate local şi produse responsabil.
Pentru prima sa zi pe continetul african, proaspăta mamică a ales o rochie Mayamiko, un brand care susţine comerţul corect din Malawi. Materia primă folosită de acest brand provine de pe piaţa locală, iar atelierul în care sunt produse hainele este alimentat cu energie solară. Imediat după această apariţie, acest model de rochie s-a epuizat.
De asemenea, Meghan a reciclat unele creaţii purtate şi în turneul de anul trecut din Australia şi Noua Zeelandă, precum o rochie cămaşă albastră Veronica Beard şi o rochie maxi în dungi Martin Grant.
Fosta actrita a apărut într-o salopetă neagră Everlane, un brand american, care a fost purtată din nou, după ce Meghan a apărut astfel îmbrăcată în revista Vogue.
Soţia Prinţului Harry a purtat şi o ţinută Misha Nonoo, care fabrică haine la comandă, contribuind la reducerea deşeurilor şi care promite să lucreze doar în fabrici care respectă etica. Printe ţinute s-au mai aflat şi o rochie-cămăşă Banana Republic de doar 57 de euro, dar şi o altă rochie-cămăşă albă Hannah Lavery, un brand local.
Foto: Gettyimages.com