Până acum, „Miami Bici” este cel mai bine vândut film lansat în România de anul acesta, înregistrând un număr de 519.297 de spectatori.
Comedia rămâne pe primul loc în box office-ul românesc, în a treia săptămână de la lansarea în cinematografe, și surclasează filme precum „Sonic the Hedgehog”, „Birds of Prey” și „Bad Boys for Life”. „Miami Bici” devine astfel, prin numărul impresionant de spectatori prezenți în sălile de cinema, filmul preferat al românilor.
Codin Maticiuc și Matei Dima, producătorii și personajele principale „Miami Bici”, le sunt profund recunoscători tuturor oamenilor care au dat o șansă comediei autentice românești și umorului de calitate:
„Este un moment extraordinar nu doar pentru noi, cât și pentru cinematografia românească. Peste jumătate de milion de spectatori ne-au demonstrat că filmul românesc de comedie este iubit și susținut, iar succesul de care se bucură până acum „Miami Bici” ne dă încredere că acesta este doar începutul unor proiecte istorice.”, declară Matei Dima.
„Miami Bici demonstrează încă o dată că umorul de calitate este apreciat în rândul românilor. Ne bucură enorm faptul că mai mult de jumătate de milion de spectatori au oferit o șansă, sau chiar mai multe, muncii noastre, ceea ce ne motivează să facem o treabă din ce în ce mai bună. Sunt fericit și vă mulțumesc din suflet!”, declară Codin Maticiuc.
Încă din primul weekend de la lansarea în cinematografe, filmul „Miami Bici“ stabilea un număr record de spectatori, devenind cea mai populară comedie românească din ultimii 26 de ani. Lansat pe 21 februarie, lungmetrajul a înregistrat audienţe record în România și a fost vizionat de peste 153.000 de spectatori.
Campania online „În Miami USA, cu Codin și Bromania!” continuă până pe 30 aprilie, iar doi spectatori norocoși vor avea șansa de a petrece 10 zile în Statele Unite, alături de protagoniștii filmului, dacă trimit dovada achiziției biletelor pe paginile de Facebook și Instagram Miami Bici.
Filmul este distribuit în cinematografe de Vertical Entertainment.