Lucrul acesta a fost demonstrat în Brainerd, Minnesota, la 100 de mile nord de Minneapolis, unde un şofer aflat la un restaurant fast food de tipul drive-thru a dorit să plătească consumaţia pentru maşina din spatele lui.
Tina Jensen, managerul magazinului de la una dintre cele două Dairy Queens din oraș, a declarat pentru CNN că un bărbat a venit joi la fereastră și a întrebat dacă poate plăti masa și pentru mașina din spatele său.
Acest lucru se mai întâmplase şi înainte, însă, de obicei dura cam 15-20 de maşini, după care se oprea
De data aceasta ceea a început ca un act aleatoriu de bunătate s-a propagat ca un domino timp de 2 zile şi jumătate, implicand peste 900 de maşini care au cheltuit 10.000 de dolari.
După ce primul bărbat a plătit, Tina i-a povestit următorului client ce făcuse cel din faţa lui, iar gesturile de bunătate au continuat să se înmulţească.
Heidi Bruse a fost unul dintre clienţii care au experimentat acest gest de bunătate şi a declarat că astfel îţi restabileşti credinţa în umanitate. “Am asistat la un gest de bunăvoință pură și a fost cu adevărat o gură de aer proaspăt". Heidi a povestit familiei că a jucat un rol în acest lanţ. “Nu că am primit îngheţată gratis a contat. Gestul a fost mult mai valoros.”
Când magazinul s-a închis în noaptea de joi, o maşină a lăsat 10 dolari pentru ca lanţul să poată fi reluat dimineaţa. Ca toate restaurantele şi acesta a trebuit să se adapteze noilor reguli fiind deschis doar pentru mâncarea la pachet, iar astfel de lucruri nu au făcut decât să ridice moralul personalului. Iar Jansen a povestit cât de emoţionant a fost personalul când vedea cum fiecare maşină plătea pentru maşina din spate şi ce reacţie aveau cei care aflau gestul celor care avusese griă de ei.
„Indiferent ce se întâmplă, aveți grijă unul de celălalt, fiți pozitivi, fiți fericiți și nu vă concentrați asupra lucrurilor negative, vom trece de ele”, a spus ea.