Este un brand care și-a făcut loc în bucătăriile multora dintre noi, iar fanii vechi ai publicației s-au bucurat să regăsească revista la punctele de difuzare a presei.
Comunitatea BBC GoodFood crește de la lună la lună și suntem încântați să vedem entuziasmul noilor membri pe rețelele sociale (facebook și instagram). Aceștia postează zilnic stories și fotografii cu rețetele testate în propriile bucătării, iar numărul menționărilor revistei în mediul virtual indică o creștere a vizibilității brandului în România.
Un alt motiv de bucurie este numărul de abonamente, în continuă creștere. Abonamentele arată apetitul cititorului român pentru conținut de calitate, util și foarte bine detaliat, la îndemâna oricărui pasionat de gătit, indiferent de experiența din bucătărie.
Pe lângă apariția lunară a mult-îndrăgitei reviste BBC GoodFood, în această vară veți găsi la punctele de difuzare a presei prima ediție din COLECȚIA BEST OF GOODFOOD, dedicată PRĂJITURILOR.
„Ce mai gătim azi?” – este, poate, cea mai des întâlnită întrebare din ultima vreme. În perioada de restricții cauzate de pandemie, familiile au petrecut mai mult timp împreună, au împărțit mai multe mese cu cei dragi și au gătit mai mult. De aceea, era nevoie de o sursă constantă de inspirație, atât pentru felurile principale de mâncare, cât și pentru deserturile sau gustările pentru cei mici. Mulți dintre noi am descoperit acum că ne place să gătim, să „prăjiturim” sau, pur și simplu, să ne jucăm în bucătărie. BBC GoodFood a reintrat în viața noastră într-un moment în care aveam nevoie de acest prieten!
„BBC GoodFood România este pentru cei care abia așteaptă weekendul ca să pregătească reţeta de tort spectaculos la care au visat toată săptămâna. Pentru cei care își petrec sâmbătă dimineaţa ore în șir în pieţe și în băcănii, ca să descopere cele mai noi și proaspete ingrediente și care, de luni până vineri, atunci când sunt la birou, visează la pastele pe care le vor pregăti seara acasă. Pentru noi, mâncarea e una dintre cele mai mari plăceri, fie că o pregătim noi, fie că o căutăm în restaurante, fie că doar visăm la ea cu ochii deschiși în fiecare zi.” Oana Titică, redactor-șef BBC GoodFood