Cine sunt influencerii din primul reality-show în Social Media din România

• De vineri, 10 creatori de conținut vor explora, timp de 5 zile, locurile speciale din Ținutul Buzăului, în primul reality show în social media din România • Câștigătorii vor fi cunoscuți în luna septembrie, când pe canalul de YouTube Cronicari Digitali se va lansa oficial seria video „Treasure Games in the Park”

Vineri, la ora 8, în București se dă startul primului reality show în social media din România. Încă de la start participanții vor avea de trecut de o primă probă, la finalul căreia își vor alege mașina cu care vor străbate cel mai nou Geoparc Internațional UNESCO din România: Ținutul Buzăului.

Vulcanii noroioși, domurile de sare, focurile vii, trovanții de la Ulmet, așezările rupestre și chihlimbarul roșu de la Colți sunt printre cele mai renumite atracții din Ținutul Buzăului. Alături de locurile și obiceiurile mai puțin cunoscute din Ținutul Buzăului, toate vor reprezenta provocări pentru cei 10 creatori de conținut care pornesc pentru 5 zile alături de comunitățile lor, via Instagram, să descopere frumusețea autentică a Buzăului, într-un proiect unic realizat prin Cronicari Digitali, brandul cultural creat de Zaga Brand și Asociația Human Made Art (HUMART).

Pe parcursul acestei săptămâni sunt anunțați participanții, alături de echipele din care fac parte, fiecare cu un nume puternic menit să-i motiveze către marele premiu, dar și spre titlul de câștigători ai primului reality show în social media din România.

Adrian Dan și Noemi Meilman formează echipa „THE ROCKS”.

Ana Rubeli și Radu Niță sunt „AVENTURIERII”.

Cristian Șimonca aka Blogu lu' Otravă intră în joc alături de Cristi Dandeș sub numele de „CIREȘARII”.

Emilia Morariu și Amalia Martiniuc vor fi „MÂNDRUȚELE”.

Dan Posea și Ana Dumitru formează echipa „EXPLORATORII”.

Fiecare participant va avea un action camera cu el, pentru a surprinde fiecare moment important de pe traseu, dar și pentru a-i ajuta pe viitorii exploratori să le calce pe urme în Ținutul Buzăului.

„Am pregătit probe diferite în care cunoștințele de istorie, îndemânarea practică, creativitatea sau chiar calitățile fizice le sunt necesare pentru a rezolva probele. Deși ar putea părea că realizarea probelor este obiectivul competiției, participanții fac o echipă de suflet cu noi și înțeleg că eforturile lor au ca scop punerea în valoare, mai dinamic și atractiv, a unui Ținut nedescoperit care a reușit să câștige un statut international mult râvnit, dar nu a reușit însă să fie cunoscut bine de publicul larg. Asta e de fapt competiția.”, precizează Silvia Teodorescu, coordonatorul național al Cronicari Digitali.

Zilele încărcate de explorări vor fi completate de descoperiri culinare pregătite cu ajutorul lui Chef Liviu Lambrino. Cei care urmăresc desfășurarea concursului de acasă pe Instagram pot interveni în probe, votând ce urmează, dar și făcând predicții privind câștigătorii fiecărei zile. Implicarea este răsplătită cu premii, anunțate în fiecare seară în timpul transmisiunii live pe Facebook, în timpul căreia Toader Păun va face rezumatul zilei și va oferi inside info din primul reality show în social media din România.

Concret, pe măsură ce descoperă locurile cu ajutorul indiciilor primite, îndeplinesc sarcinile de pe traseu sau ajung cât mai rapid la soluțiile corecte, influencerii primesc puncte. Acestea se vor cumula zilnic oferind topul care aduce premii inclusiv celor care privesc concursul via Instagram și Facebook. În ultima zi de Treasure Games in The Park echipele vor face o cursă contra cronometru pentru câștigarea competiției.

Câștigătorul va fi dezvăluit în septembrie, când pe contul de YouTube Cronicari Digitali va avea loc premiera seriei „Treasure Games in the Park: Ținutul Buzăului”.

La pas sau cu mașina, creatorii de conținut vor face Ținutul Buzăului viral pe Instagram documentând aventurile lor în toate locurile speciale. 

Primul reality show în social media din România poate fi urmărit prin hashtagul #CronicariDigitali. „Treasure Games in the Park: Ținutul Buzăului” se desfășoară cu susținerea Raiffeisen Bank România, Orange România, Electrolux România, a Consiliului Județean Buzău și a Primăriei Municipiului Buzău, alături de Ursus Breweries. Partener de mobilitate este Trust Motors, iar partenerul pentru video storytelling este DJI. Creatorii de conținut pornesc la drum cu Magic FM.