Filmul intră în cinematografe chiar înainte de de Valentine’s Day, iar Jennifer a început deja promovarea şi a atras atenţia la New York cu ţinutele sale sofisticate, dar a făcut senzaţie în special cu pantofii aleşi.
Ea a purtat Hardot, un brand de încălţăminte creat de două sibience, Alina Popa şi Dana Iuga, iar perechea de pantofi i-a completat perfect look-ul inspirat din moda anilor 50.
Jennifer a ales o haină Dior, cu o curea neagră, cercei cu diamante, geantă Bulgari, însă pantofii sunt cei care au fost extrem de admiraţi. “Au furat spectacolul: o pereche de pantofi negri ascuţiţi cu bretele cu cataramă încrucişată şi o caracteristică proeminentă peek-a-boo care arăta o pedichiură nudă”, a scris Harper's Bazaar.
Pantofii Hardot sunt extrem de eleganţi, iar Jennifer a purtat modele diferite la evenimentele recente. O pereche de pantofi precum cea aleasă de Jennifer costă 1788 de lei.
„HARDOT este un brand românesc de pantofi de lux, născut din pasiunea pentru pantofi a designerului Dana Iuga şi din iniţiativa de afaceri a partenerului său Alina Popa. Prin crearea brandului Hardot ne-am dorit să încălcăm regulile din industria încălţămintei şi să facem femeia remarcabilă. Gândeşte-te la pantofii tăi HARDOT ca fiind punctul tău forte. De restul ne vom ocupa noi”, spun cele două romance aflate în spatele acestui brand de succes.