„Glass Onion” a înregistrat pe Netflix 82,1 milioane de ore de vizualizări în weekendul de Crăciun

Filmul „Glass Onion: A Knives Out Mystery”, cu Daniel Craig şi Edward Norton în rolurile principale, a înregistrat 82,1 milioane de ore de vizualizări pe Netflix în weekendul de Crăciun, informează Variety.

Continuarea „Knives Out” şi-a asigurat poziţia de lider în clasamentul săptămânal al filmelor Netflix în weekendul său de lansare pe platforma de streaming.

O continuare a filmului „Knives Out” din 2019 al lui Rian Johnson, „Glass Onion” a fost vizionat timp de 82,1 milioane de ore în perioada 19-25 decembrie, timp în care a fost disponibil doar în ultimele trei zile. După estimarea Netflix, împărţind orele de vizionare la durata de 2,3 ore a filmului, aceasta înseamnă că 35 de milioane de gospodării au fost conectate.

Filmul a ajuns pe Netflix după o lansare limitată în cinematografe, care a început pe 23 noiembrie, cu exact o lună înainte de debutul său în streaming. Franciza „Knives Out” a marcat o investiţie majoră pentru Netflix, care în 2021 a plătit 450 de milioane de dolari pentru drepturile la două continuări, plus alte 40 de milioane de dolari pentru a produce „Glass Onion”, primul dintre ele. Rămâne de văzut dacă gigantul va obţine sau nu o rentabilitate solidă a investiţiei sale.

Continuarea AICI