În cadrul unui parteneriat cu Spotify, sponsorul FC Barcelona, celebrul logo “Tongue and Lips" se va afla pe tricourile roşii şi albastre ale jucătorilor.
“Suntem mari fani ai fotbalului și suntem recunoscători companiei Spotify pentru că a adus logo-ul nostru pe tricoul Barcelonei pentru a sărbători lansarea noului album, "Hackney Diamonds". Vom încuraja jucătorii de pe teren, precum și fanii din întreaga lume care vor urmări acest meci emblematic.”, au declarat Mick Jagger, Keith Richards şi Ronnie Wood.
Pe lângă faptul că va fi prezent pe echipamentul pentru meciul Barça-Real Madrid din 28 octombrie de pe Estadio Lluís Companys, logo-ul Stones va fi prezent și pe tricoul echipei feminine Barça pentru meciul din La Liga împotriva Sevillei, care va avea loc sâmbătă, 5 noiembrie, pe Estadio Johan Cruyff.
Colaborarea marchează revenirea celebrei trupe pop, cu un nou album intitulat "Hackney Diamonds", care urmează să fie lansat pe 20 octombrie. Este primul lor album din 2005.
Tricoul va putea fi achiziţionat începând cu 23 octombrie, într-o ediţie limitată. Pentru acest El Clasico, Spotify va crea, de asemenea, un playlisy “Matchday Playlist" cu multe hituri rock, și Rolling Stones, în special.
Anul trecut, catalanii au purtat pe tricouri o bufniță stilizată, logo-ul rapperului canadian Drake, și logo-ul Motomami, numele ultimului album al cântăreței spaniole Rosalia.