În vârstă de 33 de ani, The Weeknd a depăşit pragul de 100 de milioane de ascultări pe Spotify în decurs de o lună. Astfel, artistul a reuşit performanţa ca în luna martie să aibă 111,4 milioane de ascultări, ceea ce l-a plasat în fruntea topului.
El este urmat în clasament de Miley Cyrus cu 82,4 milioane de ascultări lunare, Shakira (81,6 milioane), Ariana Grande (80,6 milioane), Taylor Swift (80,2 milioane), Rihanna (78,5 milioane) şi Ed Sheeran (77,5 milioane).
Melodia lui, “Blinding Lights”, lansată în 2020, a devenit „cel mai mare cântec al tuturor timpurilor”. Este cea mai ascultată melodie pe Spotify, cu aproape 90 de săptămâni consecutive pe Billboard Hot 100, scrie News.ro. De asemenea, este melodia care a reuşit să depăşească cântecul “Shape of You” al lui Ed Sheeran, care a fost cea mai ascultată melodie pe Spotify din 2017 până acum.
Artistul a lansat, de asemenea, un remix cu titlul "Die for you", produs cu Ariana Grande. Piesa, care a devenit virală pe TikTok, a urcat în topul Billboard Hot 100 (un clasament al celor mai populare 100 de cântece din Statele Unite).
Toate aceste succese au făcut ca The Weeknd să fie comparat cu Michael Jackson, singurul artist care avea mai multe melodii de pe trei albume diferite în fruntea Billboard Hot 100.