De asemenea, posturile de radio Kiss FM şi Rock FM sprijină această campanie şi si-au personalizat toate microfoanele din studiouri cu cuburile campaniei Crucii Rosii Romane, îndemnându-şi ascultatorii sa doneze sange.
Pentru a atrage atenția asupra lipsei acute de sânge în România şi a aduce subiectul donării de sânge într-o prezență constantă pe micile ecrane, Crucea Roşie Română şi Institutul Naţional de Hematologie Transfuzională au apelat la microfoanele jurnaliştilor.
Jurnaliştii au înţeles că simplul lor gest, de a purta pe microfon mesajul „Donează Sânge Azi” şi denumirile grupelor de sânge, poate determina oamenii care îi urmăresc să devină donatori constanţi şi să salveze vieţi.
Lansată oficial pe 28 februarie 2019, având ca prim partener oficial - PRO TV, prin Ştirile din Sport si emisiunea „Vorbeşte Lumea”, campania a reunit ulterior nume importante din mass-media română.
"Suntem recunoscatori pentru toata aceasta solidarizare fara precedent in presa din Romania, intr-un context de normalitate, fara ca la mijloc sa fie o tragedie, subiect de breaking news. In continuare ne propunem sa desfasuram aceasta campanie pe termen lung si sa schimbam comportamentul si mentalitatea romanilor, in ceea ce priveste donarea de sange. Speram ca mesajul sa fie inteles de cat mai multi jurnalisti si ii asteptam si pe ceilalti sa ni se alature.”- Iuliana Tudor, Ambasador Crucea Rosie Romana."
Printr-o simplă donare de sânge, pot fi salvate 3 vieţi. Iar la fiecare 3 secunde, un român trebuie să primeasca sânge. Din păcate, sub 2% dintre români donează sânge, în timp ce media europeană este de 6%.