Anul acesta, creatoarea de modă a avut o idee strălucită, care i-a oferit brand-ului italian o mediatizare extrem de mare în acest weekend.
Donatella a invitat-o pe nimeni alta decât Jennifer Lopez să închidă show-ul de la Milano pentru sezonul primăvară-vară 2020, iar diva latino a apărut într-o rochie iconică. La 50 de ani, artista a îmbrăcat o replică a rochiei “Jungle” purtată în urmă cu 19 ani la Gala Grammy.
La vremea aceea, rochia fluidă din mătase verde a creat isterie în rândul fanilor, care o căutau cu disperare pe Internet. Pentru că toate căutările duceau doar către articole din diverse site-uri, Google a decis crearea Google Images.
“În acea perioadă era căutarea cea mai populară din câte văzusem vreodată. Dar nu avem mijlocul de a le da utilizatorilor exact ce îşi doreau: JLo în acea rochia. Şi aşa s-a născut Google Images.”, a povestit Eric Schmidt, fostul director Alphabet Inc., compania care deţinea Google.
De data aceasta, rochia a fost şi mai sexy, lăsând la vedere corpul de zeiţă al artistei. Un moment extrem de gustat de public, care şi-a amintit de prezentările lui Gianni Versace din anii 90, pentru care defilau toate supermodelele acelei perioade. . Aoariţia lui Jennifer a fost pregătită de fondul sonor asigurat de melodiile sale, în timp ce motivele tropicale ale rochiei puteau fi văzute pe ţinute şi pe accesorii.
Foto: Gettyimages.com