Jennifer Lopez - După 20 de ani din nou în rochia care a dus la crearea Google Images

Prezentările de modă ale Casei Versace sunt printre cele mai aşteptate evenimente din cadrul Săptămânilor Modei, deoarece Donatella reuseşte de fiecare dată să le ofere invitaţilor câte o surpriză.

Anul acesta, creatoarea de modă a avut o idee strălucită, care i-a oferit brand-ului italian o mediatizare extrem de mare în acest weekend.

Donatella a invitat-o pe nimeni alta decât Jennifer Lopez să închidă show-ul de la Milano pentru sezonul primăvară-vară 2020, iar diva latino a apărut într-o rochie iconică. La 50 de ani, artista a îmbrăcat o replică a rochiei “Jungle” purtată în urmă cu 19 ani la Gala Grammy.

La vremea aceea, rochia fluidă din mătase verde a creat isterie în rândul fanilor, care o căutau cu disperare pe Internet. Pentru că toate căutările duceau doar către articole din diverse site-uri, Google a decis crearea Google Images.

“În acea perioadă era căutarea cea mai populară din câte văzusem vreodată. Dar nu avem mijlocul de a le da utilizatorilor exact ce îşi doreau: JLo în acea rochia. Şi aşa s-a născut Google Images.”, a povestit Eric Schmidt, fostul director Alphabet Inc., compania care deţinea Google.  

De data aceasta, rochia a fost şi mai sexy, lăsând la vedere corpul de zeiţă al artistei. Un moment extrem de gustat de public, care şi-a amintit de prezentările lui Gianni Versace din anii 90, pentru care defilau toate supermodelele acelei perioade. . Aoariţia lui Jennifer a fost pregătită de fondul sonor asigurat de melodiile sale, în timp ce motivele tropicale ale rochiei puteau fi văzute pe ţinute şi pe accesorii.  

Foto: Gettyimages.com