Puştoaica este imaginea noii campanii a brand-ului de haine pentru copii Oshkosh B’gosh. Inititulată, “Today is Someday”, campania îi arată pe Mohammed Ali, Outkast şi pe Mariah Carey în copilărie, cei trei fiind reprezentaţi de copii care le seamănă.
În clip, Monroe o reprezintă pe mama ei în anii 80, care visează că într-o zi lumea o va auzi cântând şi apare îmbrăcată într-o salopetă, un t-short negru şi poartă o pereche de balerini.
„Într-o zi totul va fi diferit”, spune copila cu păr creț. „Melodiile care trăiesc în capul meu … Într-o zi vor trăi în fruntea topurilor. Cântecele din inima mea vor atinge milioane de inimi. Artist al anului, artist al deceniului, artist al mileniului. Însă scopul este să inspiri generații de fetițe să-și atingă nota înaltă. Cum sună ăsta ca vis cu ochii deschiși?”
În 1990, Mariah purta o salopetă a brand-ului în videoclipul “Someday”, iar 30 de ani mai târziu Oshkosh B’gosh rămâne o marcă actuală pentru noile generaţii.
Campania apare în acelaşi timp cu cartea de memorii a artistei, “The meaning of Mariah Carey”, care mărturiseşte că în copilăria voia să îşi realizeze visurile, iar astăzi este fericită când copiii ei dezvoltă diferite proiecte.