Recent, Letizia a apărut la cea de-a 30-a întâlnire a Consiliului Royal Board of Trustees on Disability într-o rochie a brand-ului spaniol Mango.Este vorba de o creaţie în alb şi negru, care costă 49,99 de euro.
Rochia i-a venit minunat Letiziei, însă ea avea să constate cu surprindere că o altă femeie purta un model asemănător. Toată lumea a zâmbit, iar Regina Letizia şi Inmaculada Vivas Teson, profesoară de Drept la Universitatea din Sevilla, premiată pentru contribuţia sa la ajutarea persoanelor cu handicap, s-au amuzat teribil și s-au strâns în brațe. Ceea ce ar fi putut fi un moment jenant s-a transformat într-o frumoasă complicitate, apreciată de toată lumea.
Nu este pentru prima data când Letizia alege o creaţie a unui brand mass market. În garderoba sa există ţinute H&M, Mango sau Zara, care costă sub 100 de euro, dar şi piese semnate de designeri celebri. Regina Spaniei nu este singura care adoptă această reţetă, Kate Middleton fiind celebră pentru că îşi reciclează ţinutele şi alege de multe ori piese ale unor branduri care sunt accesibile celor mai multe dintre femei.
Foto: Gettyimges.com